Wednesday, July 5, 2023

Transformari creative (24)
Fantezie cu un ciob!

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna iunie are ca subiect: 'sticla si portelan'.
Proiectul este  bazat pe un ciob de vaza
(saptamana 3).(introdus cu intarziere...)




Am avut o mica vaza ce s-a facut bucatele. Am pastrat-o pentru un potential
proiect de mozaic, inca nematerializat. Acum insa am luat un ciob ce mi-a
placut si am realizat compozitia, centrand-o pe el.

Am facut un locas intr-o  bucata de spuma, pentru geometria ciobului si
l-am lipit acolo.  Apoi l-am inconjurat de sclipici folosind o banda dublu adeziva.
Fundalul l-am pictat cu un acrilic stralucitor. Sunt adaugate bucatele colorate,
(stickere) si o parte a unei frunze ce avea doar nervurile, avand pulverizat pe ea
sclipici. Apoi am adaugat albastru metalic, sub forma de puncte.


In final, am pus spuma in rama, ale carei dimensiuni pe exterior sunt: 9 cm x 12 cm.

Negativul arata si mai fantezist...😊





Transformari creative (23)

 

 

 

12 comments:

  1. Replies
    1. Thank you for the visit and the special comment!
      Have a fine week ahead!

      Delete
  2. Pot să spun că îmi place mai mult negativul? Nu È™tiu de ce, poate pentru că tocmai am văzut ”apărătorii Galaxiei, vol 3” È™i ciobul mă duce cu gândul la una din navele de acolo, mai ales pe fundalul din negativ.
    Felicitări pentru realizare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, iubesc astfel de sinceritati! Nu intamplator fac si negativele. Sunt multe care si mie mi-au placut mai mult, sau sunt baza unor efecte fabuloase. Ca sa nu mai spun ca erorile se observa mult mai usor. Ma tot gandesc la o completare, ca e ceva ce lipseste si nu stiu ce ... Cred ca daca as fi pus mov in loc auriu sclipicios ar fi fost altfel. Acum e prea tarziu...
      Multumesc mult. Pupici si spor la tot, draga Niko! ❤️😘

      Delete
  3. Ce model frumos a avut modelul vaza!! :D. Ai avut o idee foarte buna sa pastrezi ciobuletele. Tabloul a iesit minunat! imi place tare mult!
    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a parut tare rau cand s-a spart. Nu m-a lasat inima sa arunc bucatile. Inca nu stiu cum merg mai departe cu ele. Posibil totusi un mozaic.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Îmi place foarte mult cum ai transformat ciobul! Felicitări! Spor și inspirație îți doresc! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Mihaela. Acum, tot privindu-l, ar fi fost mai frumos daca il incadram intr-o suprafata mai mare. Mereu vin alte idei dupa ce e gata ceva...
      Pupici! ❤️😘 Spor si inspiratii si tie.

      Delete
  5. Chiar fantezie! Nu m-aş fi gândit să folosesc un ciob la ceva, mai ales la ceva atât de frumos. Felicitări, Suzana! Te admir mult pentru ideile pe care le ai şi pentru îndemânare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era un ciob special, de la o vaza speciala. Ar fi trebuit sa vad cum o voi lipi, insa sunt prea mult bucati. Asa ca am schimbat abordarea...
      Multumesc, draga Potecuta! Am devenit fanul acestui gen de fantezii. Ce mai pot zice...❤️😘

      Delete
  6. Replies
    1. You are too kind! Thank you for the visit and comment!
      All the best to you!

      Delete