Monday, July 24, 2023

Focus on giraffes

This project is my entry for:

'July Challenge' - on Beccy's  Place;

Do you want playing with us?
Vrei sa te joci cu noi?


The central image is part of the 'What's up set', created by Beccy.
I love the giraffes, so now they are part of the game.



There are three layers: a green base, stock card, the next one, a liitle bit
smaller, with a background created by myself (yellow, gold, shiny white)
and the printed image, shaped and bonded in the center.
Our friends are colored with pencils. Around, there are shades from a pad
and in addition a green shiny marker.


Există trei straturi: o bază verde, următorul, un pic
mai mic, cu un fundal creat de mine -galben, auriu,
alb strălucitor- și imaginea imprimată, modelată
și lipită în centru. Prietenele noastre sunt colorate
cu creioane. In jur, exista nuante de la o
tusiera și în plus un marker verde strălucitor.


This is a short story for an image with giraffes!


June Challenge


@@@@@@@@@






12 comments:

  1. Simpatice, iubesc mutrita acestor animale. Par calme, pasnice, multumite cu putin, de aceea ne sunt atat de simpatice 🦒🦒🦒
    Numai bine , Suzana draga! O seara placuta! 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt simpatice foc. Ma atrag tare mult, asa cum merg ele elegant si leganat!
      Multumesc, draga Carmen! Noapte buna si o saptamana faina! ❤️😘

      Delete
  2. Sigur ca vreau sa ma joc cu voi! In Africa! Plecam acum? 😊

    Excelent ti-a reusit! Sunt tare simpatice girafele! Si mie-mi plac! Par vesnic mirate si putin... ironice. 😊
    Succes si inspiratie iti doresc, Suzana draga! ❤
    Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa! Ajungem repede, ca avem un traseu secret...😊
      Imi plac enorm mutrisoarele girafelor in general, nu numai in poza asta. Au ceva ochii lor si cum isi misca falcile cand mananca, ma amuza teribil. Poate ca e ironie, nu ma gandisem.
      Multumesc mult, draga Diana! Pupici si inspiratie si tie.
      ❤️😘

      Delete
  3. You did a great job colouring the paper Suzana, the yellow and gold piece coordinates perfectly with the giraffes. I like the touch of green too, it makes me think of the trees out on the savannah.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Beccy! The yellow and the green were the proper way to think at their world, you are right.
      Have a fine and inspired week! Hugs! ❤️😘

      Delete
  4. Sunt dulci foc! Tare faine sunt! Bravo, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Potecuta! Am simtit o dorinta irezistibila
      sa folosesc mutrisoarele lor!
      Pup. ❤️😘

      Delete
  5. Ce tare! In clip, doamna are Girafe pe perete :D!! Mi-a placut clipul- l-am vazut pe sarite, dar ce am vazut mi-a placut - deci salvat (FFFrrrog - am senzatia ca are trac :p - si mi s-a facut dor sa filmez haha).

    Felicitarea este super faina. imi place cum ti-a iesit fundalul - asa combinatii frumoase de nuante. M-am amuzat citind titlul - de cate ori vad girafa la plural in engleza, imi amintesc ca eram cu Ralu la un curs cu peace corps si ca era girafa la plural si nu stiu ce mi-a venit mie sa incerc sa vad daca e cu i la final.. si ea fix asa a zis.. :))).
    Sunt foarte faine si creioanele pe care le folosesti.

    Pupici cu drag si felicitari !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi s-a parut tare de tot, sa vad girafe pe peretele ei...
      Sunt atatea idei despre acuarele, ca deja m-au cam zapacit.
      Multe idei, multe tehnici, multe efecte. Trebuie doar incercat, testat si observat. Si este posibil sa apara si alte idei inca nedevoalate...
      Sunt creioane dintr-o cutie de la Lidl. Nimic special, sa stii.
      Multumesc mult, draga Rux!❤️😘

      Delete
  6. Replies
    1. Thank you Rajani!
      Have a fine day! ❤️😘

      Delete