Sunday, July 30, 2023

Transformari creative (28)
Suport lumanare din furculite

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna iulie are ca subiect: 'obiecte de unica folosinta'.
Proiectul se bazeaza pe  tacamuri
(saptamana 3)




Din capetele a patru furculite de lemn am confectionat un mic suport pentru
lumanarica facuta pentru Provocari Verzi.
In primul rand le-am vopsit cu acrilice: pe interior albastru metalic, pe 
exterior auriu. Pe exterior am lipit niste cristale de plastic stralucitoare.
Pe o baza din spuma, vopsita cu bej, le-am incastrat si lipit. Pe marginea
spumei am turnat sclipici pe banda dublu adeziva.


Lumanarica si-a gasit in felul acesta un locas protector.

Nu e chiar marele proiect, insa efectele mi-au placut! 😊




Transformari creative (27)




15 comments:

  1. Ce idee geniala ai avut!! Chiar- uiet ca nu ma gandisem ca se pot fixa in spuma din asta (Sau in polistirenul acela de la cutii.. hmmm :D).
    Imi place enorm suportelul - se potriveste perfect cu lumanarica :*
    Felicitari pentru idee :D

    (ps: eu as fi bagat si sita la pahare, sau la fii creativ. - serios ca e super creativ!! :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vine un moment pentru orice idee! Da, si in polistiren, doar sa fie din acela mai fin, nu cu bilute prea mari, ca se desfac usor.
      Sa stii ca ma gandeam, insa singura poza este cea pusa acolo. Poate o adaug la pahare ca update, ca idee doar.
      Multumesc mult, Rux! Pupici! ❤️😘


      Delete
    2. Am adaugat si sita la postarea cu pahare, ca sa stii...

      Delete
  2. Cât de frumos e!!! Tare, tare mult îmi place! Te felicit, Suzana! Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Potecuta!
      Am stat ceva sa ma gandesc insa si mie mi-a placut
      ceea ce a iesit!
      Te pup si vacanta placuta! ❤️😘

      Delete
  3. ce idee minunata! iata înca o varianta de "furculita" ... când credeam ca s-au epuizat ideile, iata ai mai gasit tu una, si înce ce draguta! Felicitari Suzana draga! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideile nu se pot epuiza niciodata! N-au cum...!
      Initial am vrut sa le prind prin snurulet, insa mai imi trebuiau niste accesorii. Multumesc, draga Carmen! Incastrarile pot fi de multe ori o solutie.
      Seara buna si o saptamana faina, draga Carmen! ❤️😘

      Delete
  4. Replies
    1. Multumesc mult, Ioana. A fost un experiment interesant.
      Seara frumoasa si un august pe placul tau! ❤️😘

      Delete
  5. Foarte faina idee! Patru manute poarta flacara libertatii! 😊
    Felicitari si pentru idee si pentru realizare!
    Spor la ce vrei sa faci Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manute cu patru degetele, insa asa erau furculitele.
      Am inceput sa ma gandesc la un suport mai serios pentru lumanare pe bune, insa sa arate cam la fel. Doar cuget...
      Multumesc la fel, draga Diana! Pupici! Noapte buna! ❤️😘

      Delete
  6. The photographs shows a very good Creative and imaginative solution for the object. Indubitability a good idea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you a lot for your appreciation and visit.
      Anyway, it was so fun to do it!
      Happy August!

      Delete
  7. Ce idee bună ai avut! Felicitări! Zi frumoasă . Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place si mie cum arata. Mi-ar placea un suport de acest fel, putin mai mare.
      Multumesc, Mihaela. Pupici! Seara frumoasa!❤️😘

      Delete