Wednesday, July 19, 2023

Transformari creative (27)
Doar un concept

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna iulie are ca subiect: 'obiecte de unica folosinta'.
Proiectul se bazeaza pe o  farfurie
(saptamana 2)



Aceasta lucrare o consider mai mult un concept. Mult simplificat fata de ceea ce
a gandit Danuta.

Farfuria este din carton alb, dreptunghiular, cu un anumit model, cum se vede
in poza.
Movul acela este a doua oara cand il folosesc. Insa prima oara a fost pe
o suprafata foarte mica si nu am realizat ca este o culoare lac. In fine, o sa mai
explorez, chiar daca trebuie folosit cand ai timp la dispozitie. S-a uscat total in
24 de ore, in caldura balconului.😊 Si despre neomogenitate nu mai vorbesc,
trebuie sa vad cu ce se dilueaza.
Pe colturi este ceva auriu ramas de la icoana pictata pe sticla. 
Vasul in care 'este pusa' o floare desprinsa dintr-un buchet, este parte dintr-o
sticla de apa ce avea niste rigidizari lunguiete, ce mi s-au parut potrivite.
Am decupat portiunea ce ma interesa si am vopsit-o intr-un bleu pentru sticla.
Nu stiu cum sa omogenizez culoarea pe asa ceva, pentru ca am vrut sa dau doar
un singur strat. Am folosit pentru prindere banda dublu adeziva si putin lipici.



Frunza o aveam uscata si am pus-o si pe ea langa floricica.
I-am spus concept acestei compozitii, pentru ca nu cred sa ramana in varianta asta.
Insa a iesit din poze si un efect ce imi place...





Transformari creative (26)



O saptamana pe placul vostru!💓

Si ceva pentru zile mai racoroase...



16 comments:

  1. Dragut "tabloul" 😍 imi place ideea, cu paharul desenat si floarea uscata. Felicitari 🥰
    Pupici si imbratisari Suzana draga 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideea este ca mi-a placut stilul de farfurie. Poate fi transformata chiar intr-un fel de tablou mai complicat.
      Multumesc, draga Carmen! Pupici! Seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  2. Frumos conceptul. Nu mă gândisem la farfurii dreptunghiulare dar bine că te-ai gândit tu. Floarea se poate înlocui? Sau ai lipit-o?
    Acest concept al tău îmi amintește de ceea ce vroiam să fac în martie dar nu am reușit. Am tot văzut pe youtube filmulțe cu ornamente pe grilaj cu minivaze înfășurate în sfoară.
    Felicitări. Spor și înspirație în continuare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le-am luat special cand le-am gasit, pentru excursii. Cele rotunde ocupa prea mult loc. Insa apoi am realizat ca pot genera chiar o baza de tablou. Si floarea si frunza nu sunt lipite.Iar 'vaza' este lipita, insa putin. Au intrat bine coditele
      in fanta. Mai aveam o farfurie putin mai lata, insa maro.
      Cred ca stiu la ce te referi cu filmuletele. Sunt niste subiecte foarte potrivite pentru niste rame adanci, sa le poti pune geam.
      Multumesc mult, Niko! La fel si tie! Si inca o data, multumesc pentru joc!❤️😘

      Delete
  3. E de efect floarea aia uscată şi paharul desenat, tare mult îmi place ideea şi cum se vede. Fain de tot, bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Paharul' este doar pictat si e facut din plastic. Insa recunosc ca nu se observa prea bine acest lucru. Intr-un fel e bine!
      Multumesc mult, draga Potecuta! ❤️😘

      Delete
  4. Vazand "vaza" am zis "Uau!" cu voce tare - imi place mult cum ai "imitat" apa! 😊 Ai reusit ceva si fumos si interesant! Felicitari!
    Efectul e super! Pare un angrenaj. 😊
    Spor si inspiratie iti doresc, Suzana draga! ❤ 😘

    Caseta/cosul acela din tuburi e excelent! Mult de munca 😄 dar e de efect! Multumesc pentru filmulet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu ocazia asta am constatat cate nu stiu: lucrez cu ceva ce nu stiam ca e lac si nu stiu cu ce sa o diluez, apa care iti place atat de mult, adevarul este ca si mie, nu am stiut cum sa o dau ca sa nu se vada dungi... Iar acum apa s-a varsat... ca a cedat lipiciul...😊 Iubesc momentele astea...
      Stii ce e simpatic cu filmuletul? Toata materia prima consta in tubulete! Adica simplitate curata, doar ca trebuie cam multe...
      Multumesc mult, Diana draga! Poate ti-am dat niste idei!
      Pupici si un final de saptamana creativ.❤️😘

      Delete
  5. Foarte ingenios, îmi place cum ai realizat vază! Nu am farfurii dreptunghiulare, nici nu m-am gândit la ele, dar se potrivesc foarte bine ca bază pentru un tablou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum am percutat ca le-am luat de la Pepco. Au tot felul de chestii interesante acolo! Nu stiam ca exista asa ceva. E musai sa ma gandesc la un fel de rama...
      Multumesc mult! Pupici! Zile inspirate! ❤️😘

      Delete
  6. Daca ai stii cat am cautat si eu una asa - sigur aveam o farfurie platou de pe vremea cand mai luam prajituri pentru Buni (era o cofetarie care avea laboratorul ei si inca facea prajiturele bune - amandine, sau ecleruri...) dar nu am gasit-o :))). Cred ca am pus ceva pe ea sa le trimit parintilor... si mi-au udat-o (da, tocmai mi-am amintit.. hahaha).
    Foarte fain conceptul. imi place mult! Ce efect are vopseaua aceea :O. lac.. e foarte foarte interesant. Imi place combinatia cu auriu. Floarea presata este deosebita. :)
    Mi-a placut mult clipul!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am adus aminte, am luat-o de la Pepco. Da, la prajiurele am mai vazut, doar ca nu mai cumpar asa ceva!😊
      Culoarea aia trebuie sa o explorez. Este foarte interesanta, chiar daca am folosit-o brambura.
      Multumesc mult, Rux! Pupici si un final de saptamana fain! ❤️😘

      Delete
  7. Replies
    1. Thank you a lot. We like playing. The game is open for creative stuffs, if you want.
      Have a fine weekend! ❤️😘

      Delete
  8. Îmi place foarte mult cum a ieșit. Chiar dacă movul nu este omogen, parcă îi dă așa un aer de ...vintage, nu crezi?
    Foarte frumos conceptul! Ești foarte creativă! Felicitări! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, poti spune si asa. Insa trebuie sa descopar cu ce sa diluez culoarea, pentru ca s-a aglomerat. De aceea a iesit asa.
      Multumesc pentru apreciere, Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete