Sunday, July 9, 2023

Transformari creative (25)
Suport de lumanare

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna iunie are ca subiect: 'sticla si portelan'.
Proiectul este o tema la alegere
(saptamana 4).(introdus cu intarziere...)

Este acelasi suport in doua variante de prezentare!😊

Suportul este realizat dintr-un pahar spart. Baza era intreaga si destul de stabila,
asa ca bucata a devenit parte a jocului.

Proiectul este destul de simplu. Pe muchia taietoare am pus un 'snur' din lut
cu uscare la aer, urmele fiind facute cu o scobitoare. Dupa uscare, l-am vopsit
cu auriu, iar in adancituri am pus putin sclipici.


Cu certitudine acest suport va avea o continuare. Vreau sa pictez partea din spate.
Insa inca nu stiu ce imagine sa aleg si daca sa o fac direct pe sticla sau pe o hartie
pe care sa o fixez acolo. Inca  mai ma gandesc.

Va mai aduceti aminte...?






Transformari creative (24)








14 comments:

  1. Ce idee fainaaaaa cu ”ciobul” si lutul! Arata foarte, foarte festiv!
    Da, imi amintesc! 😊 Pare sa fi fost... acum 100 de ani! 😄 Habar n-am ce-am facut in acest timp.

    Noapte buna, si saptamana excelenta iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    P.S. Pe blogul ”Floare de colt” nu am reusit sa las mesaje nici ieri si nici azi (am incercat la vreo 3 postari) :( Mesajul este ca nu se face conexiune cu serviciul reCaptcha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incep cu finalul. Platforma are ceva. Eu imi vad blogul pe jumatate de ecran. Coloana din dreapta s-a mutat sub postari. Mi-e si greu sa caut noi postari si trebuie sa fiu atenta cum comentez. Sper sa nu dureze prea mult, ca nu cred ca pot sa fac eu ceva. Culmea este ca pe blogul asta totul pare normal.

      S-a spart... foarte bine pentru asa ceva. Nu aveam timp si sa pictez. Ca s-ar fi inchis tabelul. Si oricum inca nu stiu ce.
      Noapte buna si o saptamana usoara, Diana draga!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Superbă transformare, și utilă. Chiar că paharul s-a spart perfect pentru acest suport de lumânare. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost un pahar deosebit. Mi-a parut rau de el, pana in momentul cand am vazut cum s-a spart. Nu stiam cum il voi transforma, insa ca o voi face era cert. Asta acum vreo trei luni... Noroc cu provocarile tale!
      Multumesc mult, Niko! O saptamana frumoasa! ❤️😘

      Delete
  3. Foarte dragut! Felicitari!
    Sa.ti fie lumina calda, inspiratoare, oricând pui o lumânarica in acest suport!
    Pupici. Noapte buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a facut o imensa placere sa aprind o lumanarica in
      propriul meu suport. Si chiar m-am bucurat ca m-am gandit la o astfel de transformare.
      Multumesc mult, draga Carmen. Noapte buna! ❤️😘

      Delete
  4. La mine merge foarte bine blogul tau. Sa fie oare de la browser? Poate trebuie actualizat? :O
    Sper sa se rezolve si la tine :*
    Imi place filmuletul - si eu am tot incercat sa impachetez cat mai dragalas, uneori imi iese, alteori merg pe clasic - oricum ar fi, deobicei imi ia cate o zi impachetatul :)))...

    Imi place tare mult suportul - tu ai patit cu paharul, ca mine cu bolul :D S-au spart foarte convenabil :)))). Imi place mult cum ai facut marginea. Ah.. uneori mi-as dori sa pot folosi si eu materiale de acest gen. Eu la al meu am pus fetru :))). Din fericire, a mers - daca ar fi fost din sticla insa, nu ar fi mers chiar asa bine.
    Abia astept sa vad continuarea... Ce tare, acum realizez ceva - stii ca suportul facut de mine din bol are un fel de desen pe partea exterioara :O ? Nimic nu este intamplator - mi-as fi dorit o pictura pe sticla si nu am reusit (inca) asa ca abia astept sa vad ce vei face.
    puuup si mult spor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astfel de impachetari sunt frumoase pentru carti, insa recunosc ca nu prea le practic in felul acesta.
      Nu stiu ce as fi putut pune. Era prea taioasa muchia. A o prelucra era prea complicat si pe repede inainte nu am avut chef. Nu as fi pus fetru in apropiere de flacara. Poate o suruiala de got glue. Nu ma gandisem la varianta asta. Acum a venit ideea. Inca meditez la imagine. Mai ales ca are si o geometrie alungita.
      Multumesc mult, Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  5. Ce creativă ești!! Îmi place suportul tău de lumânare! Înainte să citesc am vrut să vad dacă ghicesc ce materiale ai folosit....si am ghicit doar sticla.:))))
    Cred că ar fi interesant să pictezi direct pe sticlă!
    O săptămână ușoară și o zi frumoasă să ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. La ce te-ai gandit? Sunt curioasa!
      Spre varianta asta inclin, insa nu am o certitudine. Mai cuget...
      Multumesc draga Mihaela! Pupici si o saptamana cu spor!
      ❤️😘

      Delete
  6. Bună ideea cu lutul, recunosc că nu m-aș fi gândit. Hot glue totuși nu cred că merge in apropierea flăcării, e inflamabil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inflamabil? M-ai facut curioasa. Am bucatele intarite. O sa experimentez. Oricum, lutul putea fi modelat usor si adaptat pe muchiile ascutite. Nu vedeam alta solutie rapida.
      Pupici! Noapte buna!❤️😘

      Delete
  7. Foarte frumos a ieÅŸit! E inedit modelul, te felicit!
    Ar fi interesant un joc de culori. Sau dacă ai silicon transparent, să imiţi stropi de ploaie pe gem şi o ţii întoarsă. Nu ştiu, asta mi-a venit. :D Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce idee deosebita! O pastrez! Cum inca nu sunt hotarata, cine poate sti...
      Multumesc, draga Potecuta! Noapte buna si zile frumoase!
      ❤️😘

      Delete