Friday, August 4, 2023

Transformari creative (29)
Clubul de puzzle (6)
Puzzle in farfurie

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna iulie are ca subiect: 'obiecte de unica folosinta'.
Proiectul  Fii creativ
(saptamana 4) (introdus cu intarziere)
Participa si la Clubul de puzzle - 2023, gazduit tot de Niko.



Pentru ultimul proiect, am transformat conceptul din saptamana 2, utilizand
si 10 piese dintr-un puzzle blank din lemn.
Povestea suna cam asa:
Pe un carton am lipit bucatelele de lemn si le-am acoperit cu tehnica servetelului.
Apoi acest mic ansamblu l-am fixat in centrul tavitei.
Pentru completarea decorarii am folosit:
- margelute de plastic puse in spatiile de imbinare de pe margini;
- o sarma pufoasa ca o rama falsa, pe langa lemn;
- doua piese in forma de frunza, ce apartinusera unui set de betisoare parfumate;
- o banda decor pe toate laturile farfuriei, introdusa prin incastrare si apoi
   indoita si lipita;
- colturile sunt revopsite si pe liniile de puzzle am pus culoare din tub, evitand
   zonele florale, plus niste verde metalizat pe frunze.




Pe spate am mai lipit o farfurie pentru rigidizare si pentru a nu se mai vedea
banda lipita. Si am mai adaugat un element de prindere, pentru a putea
atarna noua mea decoratiune: puzzle in farfurie!


Elementele de puzzle ramase!
Practic este fara rama, asa ca posibilitatile
sunt multiple pentru a le utiliza! 😀




Intr-un alt decor!






Transformari creative (28)

Clubul de puzzle (5)

@@@@@@@@@




Daca tot l-am gasit...😊


10 comments:

  1. UAU! Arata excelent! Imi place tare mult! Felicitari o mie! 💕 💐
    Imi place cum arata in decorul verde cu floricica alba! Am si eu o astfel de planta, dar n-am idee cum ii zice (mi-a mai zis cineva, dar am uitat) :-(
    Weekend minunat iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai postat despre ea. Este floarea pacii. E un al doilea ghiveci primit, cu un puiut amestecat cu o alta floare, pe care nu stiu sa o numesc, cu flori movulii.
      Farfuria insa imi place si mie cum a iesit, chiar daca e un pic ciudata, dar ce conteaza? Suntem la lectiile de creativitate...
      Pupici si un weekend placut, Diana draga!❤️😘

      Delete
    2. Multumesc! 🤗 Inainte de a scrie aceste randuri am scris o eticheta - cu denumirea plantei - si am lipit-o pe marginea ghiveciului. 😃 Voi proceda la fel cu celelalte plante a caror denumire o tot uit!
      Pupici! ❤ 😘

      Delete
    3. E bine ca le pui pe ghiveci. Eu mi-am pierdut niste denumiri pe care le-am pus bine...😃 Mereu cand ordonez chestii, exista un moment cand nu mai stiu unde stau ordonate.
      Sunt de groaza...😃
      Pupici! O seara placuta! ❤️😘

      Delete
  2. Suuuuperb!! Imi place tare mult proiectul. Ce tare este puzzle-ul acesta de lemn. :D Imi place si cum ai ales sa il decorezi cu servetel. :)
    Am avut si eu Floarea pacii (e un fel de crin - cel putin asa scriau pe acolo, dar fara parfum). :)
    Filmuletele alese sunt foarte interesante :D
    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai ales al doilea. Mi-am propus sa exersez zilnic.
      Nu credeam sa faca un puzzle fara margini. Insa este fain si asa. Si poate o bucatica sa fie transformata in martisor...
      O seara frumoasa, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Îmi place foarte mult ce ai realizat. Farfuria stă ca o ramă pentru puzzle și arată superb. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place si sper ca intrarea la club nu este totusi exagerata. Insa daca tot erau piese de puzzle, am indraznit...
      Multumesc si o seara placuta! ❤️😘

      Delete
  4. Ce idei ingenioase ai, Suzana. Ma incanta de fiecare data cand citesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca uneori si eu am surprize de cum decurg lucrurile.
      Insa aceste surprize sunt chiar frumoase.
      Multumesc pentru gand, draga Ioana!
      Zile frumoase!❤️😘

      Delete