Friday, August 25, 2023

Transformari creative (31)
Piramida din tuburi

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna august are ca subiect: 'recipiente, tuburi, pungi'.
Proiect realizat din  Tuburi
(saptamana 2)

 

Piramida atarnata de arborele de cafea din casa


Parca am spus candva, insa cred ca la comentarii. La provocarile astea ma gandesc
mai intai la lucruri ce ar putea fi utile sau decoruri speciale. Nu mereu am reusit 
asa ceva, insa ma bucur de fiecare data cand descopar tehnici necunoscute, care
pot fi utile in deja cercul nostru creativ. 
De ceva vreme ma gandeam sa mai fac o piramida pentru experimente cu plantute.
Mai aveam una, insa nu imi plac imbinarile facute cam uratel, la cald.
Despre prima intrebuintare a unei piramide am amintit la o duzina. O experienta
interesanta ce m-a lecuit de a consuma crenvursti! 😊

Mi-am zis ca niste tuburi - paie de suc pot fi o solutie rapida pentru realizare.
Aveam doua modele. Cele verzi, cu diametrul mai mare le-am folosit pentru
muchii. Le-am unit cu alt model de pai ce avea o portiune gofrata. Avand un
diametru putin mai mic, l-am introdus pur si simplu dupa indoire, in paiele
verzi. Bineinteles ca au crapat, asa ca le-am lipit cu banda transparenta.


Celelalte muchii le-am format in acelasi concept. Cate doua paie verzi unite prin
celalalt tip, gofrat, pentru a le putea indoi.
Pentru a le prinde, am fixat la capete prin lipire, bucatele dintr-un burete mai dur.
Apoi, prinderea sugerata de jumatatea mea, am facut-o  cu ace cu gamalie.
In final, am utilizat o sforicica pentru a forma varful si a lasa o bucla de prindere.

Cam asta este piramida mea din tuburi. Intentionez sa o plasez peste niste seminte,
sa vad daca se intampla ceva cu ele. Asta este insa o etapa neinceputa!
Insa va voi tine la curent...

Update:
Avantajul acestei piramide este ca se poate strecura, nefiind lipita.
Experiment inceput! 😊



Transformari creative (30)
 
Uitandu-ma sa vad daca termenul corect este chiar pai, ca nu stiu de ce imi suna
bizar, am dat de postarea lui Niko despre o structura ADN din astfel de tubulete.
Chiar simpatica realizarea!
 
@@@@@@@@@
Bineinteles, ceva fara legatura cu tuburile!




 


6 comments:

  1. Felicitari pentru proiect! Sunt curioasă daca are vreun efect asupra plantelor! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu! Am facut un update cu primul experiment.
      La urma urmei la Pitesti exista o piramida in care se faceau cercetari. Ca multe alte lucruri utile si aici s-a rupt filmul...
      Pupici! Seara frumoasa!❤️😘

      Delete
  2. Si eu sunt curioasa cum merge!!! Ca sa nu zic ca mi-ar placea sa construiesc si eu una :))
    La Pitesti aveau unsistem de filtrare al apei... in Piramida. Lasa ca acum baga la mizerii in ea.. mai rapid, mai cumpara si produse :))) Rad si eu ca si Harap Alb.
    Pupici cu drag :) si felicitari pentru proiect!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt multe dovezi despre efectele lor.
      Cred ca si imbunatatirea calitatii apei de robinet. Este de vazut ce si cum! Nu ne costa decat niste paie... pentru experimente.
      Pupici, draga Rux.❤️😘

      Delete
  3. Imi place piramida ta colorata! Oare "functioneaza" daca laturile sunt "deschise"?
    Am revazut primul tau experiment si doar citindu-mi propriul comentariu mi-am amintit ca am "experimentat" si eu piramida... 😃 Azi nu mi-as fi amintit. Mdeh! Varsta. 😊
    Felicitari, Suzana draga! ❤ Pupici! Si un salut calduros! 🙋

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai stiu unde am desoperit ideea, ca este suficient conturul, nu neaparat sa fie ca anterioara. Voi verifica si in felul acesta. Daca nu este asa, o voi completa. Cred ca un film alimentar va fi suficient. Vom vedea...
      Pupici si o zi frumoasa, Diana draga! ❤️😘

      Delete