Saturday, April 22, 2023

Provocari Verzi (9) -
O lumina sclipicioasa




Proiectul ultimei saptamani este o lumanarica. Am confectionat-o dintr-o
bucatica de carton gofrat caruia i-am dezlipit o fata si apoi l-am rulat si
lipit. Apoi l-am vopsit cu alb, rosu si niste urme aurii. Baza argintie este
o mica bucata dintr-o tava de aluminiu (pentru cuptor). Pentru lumina
am vrut initial sa utilizez ceva laminat, doar ca s-a stricat aparatul!😀
Asa ca am utilizat ceva mai util: niste resturi de la 'hot glue'. Le-am introdus
in cartonul rulat si le-am acoperit cu un lipici mai gros, fiind mai vechi.
Cat inca nu se uscase am presarat sclipici. Dupa vreo ora am mai adaugat
cateva urme de auriu.


In suportul metalic am introdus patru tubulete - margele, doar asa, de decor,
ca nu era nevoie, cartonul statea destul de fest.
Cam asta a fost mica mea creatie, pe care vad ca Mesagera Anna o analizeaza
cam prea atent. Insa si-a dat repede seama ca este lumina rece si aripile ei
delicate nu sunt in pericol...




Provocari Verzi (8)





8 comments:

  1. Superba lumanarica - ma intrebam ce fel de carton este, numa gandisem si la varianta aceasta! :)) Nu stiu de ce dar ma gandeam la cele ondulate gata (probabil pentru ca am un set de la Ralu, primit acum vreo 10 ani, peste care am dat intamplator).
    Imi place mult cum ai realizat flacara si cum ai decorat lumanarica - si sunt sigura ca si Annei ii place si ca o fascineaza :D
    Un proiect plin de sclipiri - superb!!
    Pup cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cartoanele acelea ondulate sunt prea moi. Am vrut candva sa fac ceva similar, doar ca se strivesc prin rulare in mana. Ar trebui multa atentie. Ar putea fi bune cred ca la quilling, generand geometrii mai aparte. Vazusem aceste cartoane de la cutii utilizate in felul acesta, rulat, intr-un filmulet unde s-a ornat o rama. A iesit minunat, vopsite apoi. Chiar de efect onduleurile mai rigide. Iar Anna, dupa primele nedumeriri, mi-a sugerat sa fac una si mai micuta, sa se poata juca mai in voie... 😊
      Multumesc draga Rux pentru apreciere. Pupici si o
      duminica placuta in continuare, de Sfantul Gheorghe!
      😘❤️

      Delete
  2. Nu se poate!
    Si eu am făcut o lumânărică...dar din dopuri de plastic. Strânsesem foarte multe să fac un ghiveci sau masca ....si nu am mai făcut.....
    Azi am dat peste plasa cu dopuri si Uzzi a năvălit peste ea....si cum aranjam eu dop peste dop, pe culori, mi-a venit ideea cu lumânarea.
    Ti-a ieșit super! Ai avut o idee super cu acel carton! Felicitări și spor in tot ce ți-ai propus.
    O seară frumoasă să ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum i-am spus si lui Rux, vazusem utilizarea acestui carton. Cred ca se pot face multe lucruri, insa e un material ce ar merita studiat. Lumanarica s-a intamplat. Initial am vrut ceva pentru ultima tema la Niko, dar ruland mi-am dat seama ca se poate realiza si o lumanarica. Am si eu cateva dopuri, dar nu sunt consecventa cu pastratul. Chiar nu m-as fi gandit sa le folosesc in felul acesta. M-ai facut curioasa.
      Pupici si o saptamana plina de inspiratii!😘❤️

      Delete
  3. Îmi place ceea ce ai reușit să realizezi - prima fotografie este delicioasă...dar mă uimește negativul unde Ana deja este într-un vis de gheață...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am obisnuit sa las si negativele pentru ca unele sunt minunate. Iar aici, chiar pare gheata! Este adevarat ca in felul acesta mai imi descopar anumite greseli. Se vad mai bine pe negativ...
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Da, într-adevar o idee super! Iar fotografiile sunt deasemenea minunate! Felicitari!
    Pupici si îmbratisari ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am bucurat ca am reusit sa o fac sa semene cu o lumanarica. Asa ca a fost bine! Multumesc pentru apreciere, draga Carmen!
      Pupici si noapte buna! 😘❤️

      Delete