Sunday, April 16, 2023

Transformari creative (16) si
Provocari Verzi (8) -
Cosulet pentru oua

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna aprilie are ca subiect: 'cofraje de oua'.
Proiectul este un obiect cu tematica de Pasti
(saptamana 2).
Lucrarea participa si la Provocari Verzi #07 Salvam papusi-Cos / Cuib pascal






Ca tematica  Pascala, am decorat si eu un cofraj pentru sase oua.
Am folosit din nou tehnica servetelui pentru interior si putin auriu pe cele doua
varfuri, iar pe exterior l-am acoperit cu acrilic albastru. Pe margine am lipit cu
'hot glue' o impleteala de trei snururi de plastic transparent. Din loc in loc le-am
sustinut cu sarma subtire, iar la final am format o bucla.



Am adaugat si un alt proiect separat, un ou acoperit cu trei modele de benzi
decorative, incastrate in oul de polistiren, o tentativa a tehnicii kinusaiga,
invatata de la Niko. Pana la urma pe crestaturi am pus o sarma 'pufoasa'.
A iesit aproximativ, benzile au fost transparente cu efect estetic minim, iar
polistirenul l-am colorat in galben, desi poate o culoare mai inchisa ar fi fost
mai util. Insa daca tot l-am facut, l-am introdus in cosulet!  😀



Transformari creative (15) si Provocari Verzi (7)




16 comments:

  1. Foarte drăguț coșulețul... îmi place foarte mult! Culorile șervețelului folosit sunt vesele si cu motive pascale foarte potrivit pentru proiect.
    Îmi place si oul realizat prin tehnica kinusaiga, chiar dacă nu e perfect e unic și asta il face special.
    O zi minunată să ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost singurul servetel cu un model de acest gen, repetitiv. Doar ca acum, privind in urma, cred ca trebuie facute bucati separat, asa, ca niste conuri. S-ar fi lipit mai bine. Imi place si mie oul, insa chiar daca am vazut cate ceva pe net, pentru o astfel de suprafata trebuie material mai serios, nu ceea ce am folosit eu. Oricum l-am finalizat si asta a fost bine.
      Multumesc frumos, Mihaela! O zi minunata si tie! 😘❤️

      Delete
  2. un cosulet deosebit, vesel si practic! Felicitari pentru idee!
    Paste fericit, Suzana draga ♥ pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi trebuia un cosulet, pentru ca cel anterior l-am dat mai departe, folosindu-l ca suport pentru oua. Asa ca da, chiar aveam nevoie. Multumesc mult, Carmen!
      Zile frumoase de Sarbatoare! Pupici! 😘❤️

      Delete
  3. Chiar merita să fie pus în coşuleţ, aşa mândru cum e! :)
    Zile frumoase, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa! Parca arata mai bine pus in cosulet! Nu i se mai vad imperfectiunile!😊
      Zile frumoase pe Potecile tale! Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Vaaaaai ce proiecte frumoase!! Cu ce sa incep? :D
    Inceo cu oul - nu de alta, dar de mult mi-am zis ca mi-ar placea sa incerc sa decorez si eu un ousor (sau 2,, 3.. 🥚😅) din polistiren (si mai vreau si de lemn, hahaha).
    Eu chinul (kinusaiga, desigur) acesta clar nu il pot face clasic (a zis Mihaela ca miroase „divin”=de trazneste, lipiciul special, deci, clar, pas). Dar tot vreau sa incerc :)) - adaptand.
    Mie imi place cum ti-a iesit si gasesc foarte tare modul de a ascunde santurile. Suuuper!!
    Cosuletul este foooooarte fain. Am facut si eu un cosulet in 2012, decorat cu servetel cu niste trifoi.. :))) - asta avusesem si mi s-a parut ca ar merge dragut ca iarba. Inca de atunci mi-am dorit enorm sa mai faca cineva un cosulet de gen, decorat cu servetel in tematica - iti imaginezi cat de mult m-am bucurat sa il descopar pe al tau! Plus ca imi place mult cum ai ales sa il decorezi pe margini. E minunat!! Sa te bucuri de el :D

    Pup cu drag! Imbratisari
    Paste fericit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am lipit banda. Doar am introdus-o presat in santuri, avand marginea mai rigida. Doar sus si jos am sustinut putin cu lipici ca sa stea 'faldurile'. Totusi un alt material ar fi fost mai bun. Asa, nu se prea observa. Pe orizontala, cu siguranta se pot gasi alte solutii, functie de material.
      Chiar aveam nevoie de un cosulet, asa ca, de ce nu? Inca nu am vazut servetele cu trifoi. Cred ca arata superb! Firele alea nu prea am inteles cum se lucreaza, asa ca asta a fost primul gand. Nu m-am documentat despre ele...
      Multumesc mult, draga Rux, pentru apreciere.
      Zile de Sarbatoare minunate! Pupici! 😘❤️

      Delete
    2. Poate panglica de satin? Hmm... Sau ceva gen catifea? Sa stii ca eu am observat-o - cred ca am si eu o panglica asemanatoare... Cred ca am folosit-o la aripile de zana in prumul salvam papusi.. haha.
      Uite cum e trifoiul meu ( cosul ) - cred ca am servetelele de la Ralu, sau le-au luat ai mei din Kaufland (acum 100 de ani, prin 2010, asa.. hahaha). Nu stiu... sa fie fir de rafie? Eu am avut cateva si am crosetat o palariuta cu ele :)). Nu a fost chiar originara ideea cu crosetatul, pentru ca vazusem la Buni cand era mica sacosele din rafie - aveam una neagra f draguta si una verde cu dunguta neagra. Asa ca abia asteptam material si ocazie sa crosetez si eu ceva :)) (uite palariuta ).
      Oricum imi place enorm cu ai facut tu - par a fi margelute! Asa se vede de departe.

      Pup si eu cu drag!!

      Delete
    3. Nu e rafie, sunt niste tuburi de plastic, destul de lungi, cred ca pentru bratari, ca aici. Este fain servetelul cu trifoi, doar ca nu am vazut. La tehnica aia, cred ca orice alt material ar fi bun, dar nu ce am folosit eu. Catifea cred ca ar fi fost fain. Mai am o bila de polistiren. Poate recidivez cu altceva.
      Nu am experimentat ceva cu rafie in viata asta...
      Multumesc, draga Rux! Pupici!😘❤️

      Delete
    4. Ohhh dar este foarte interesant materialul acesta :O. Nu este de mirare ca aveam senzatia ca sunt margelute. Iti multumesc pentru link. Nu am mai vazut asa ceva.
      Pup si eu cu drag :)

      Delete
    5. Este interesant, doar ca trebuie sa ma zvarl in aventura necunoscuta a impletirii...😊
      Pup si noapte buna!😘❤️

      Delete
  5. Buenas ideas nos dejas siempre. Originales trannformaciones.
    Interesante el enlace que me dejaste de lo dientes de león. Gracias Suzana.
    Un abrazo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's fun to do these kind of transformations. And if there are useful, it's perfect!
      And the dandelions have important properties. It's an important reminder!
      Have a fine week, dear Laura! Hugs!😘❤️

      Delete
  6. Un coșuleț extrem, extrem de simpatic 👍❤️ gol, poate fi expus ...👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca imi place, insa cu expusul e mai greu. Ca ar mai trebui sa mai lucrez niste oua decor. Ceea ce ma pune in dificultate...😊
      Pupici! 😘❤️

      Delete