Sunday, April 9, 2023

Provocari Verzi (6)
Fusta lalea pentru Mesagera Anna

Postarea participa la:
Provocari Verzi -#05 Salvam papusi - Sa o cunoastem pe Lidie
(si cheile magice florale...). 



Inspiratia a venit de la lalea. Asa ca i-am facut o noua costumatie mesagerei Anna,
asemanatoare unei lalele. Va spun ca sa stiti, in caz ca este posibil sa interpretati
altfel! 😊





Pe un disc de material - dantela am montat petale provenite dintr-o panglica rosie.
Initial le-am lipit in partea superioara. Apoi am facut un lant crosetat pe care l-am
montat in zona centrala prin coasere, fixand si petalele mai bine.
Trebuie sa recunosc ca nu sunt fanul unor astfel de confectii, insa orice
este nou poate fi folosit la alte concepte. Bricheta a fost vitala pentru a modela
marginile petalelor...

Am gasit un generic al filmului lasat de Rux. Asa ca il pun si eu aici ca un
mic rezumat inspirational floral!




Si chiar daca poate parea cumva fortat, las aici  o imagine cu experimentele
mele crosetate, ce s-au dorit o reluare a catorva tehnici uzuale, preluate din
doua tutoriale, referite mai jos.





Am constatat ca desi le experimentasem pentru a face niste floricele si
inimioare, acum ma uitam in caietul in care imi notasem firul logic, de
parca era scris intr-o limba straina...😊




Provocari Verzi  (5)


Astazi este Sarbatoarea Floriilor!
LA MULTI ANI tuturor celor care o sarbatoresc!
Sa fie cu bucurie, pace si liniste!


12 comments:

  1. Iubesc genericul acesta!! :). Exact asa in franceza - il invatasem pe dinafara (cu greselile de rigoare, hahahaha - pentru ca il invatasem din ce auzeam) si il cantam in spatele blocului. Mami ni l-a inregistrat de la tv pe o caseta (imi amintesc si acum care era un de 90 de minute, cu atat mai speciala). Si cred ca a fost fix ultimul episod. A fost primul generic pe care l-a inregistrat asa. Urmatorul este cu Sandy Bell. Ascultam genericul cand iti scriu si cum s-a oprit din cantat in mintea mea a inceput automat celalalt - cu Sandy.

    Ma bucur mult ca iti place si tie :*!!! Serialul este genial, cu foarte multe invataminte si cu multe momente de ahaaa (Sandy Bell ... iar, cand l-am revazut - am realizat ca ideile din serial sunt cele din Schimbarea... :O).

    Fustita lalea este superba - ti-a iesit fooooarte frumos si ii vine de minune Annei - a fost foarte laborios, la cat este de micuta Anna :*
    Fluturasul care o insoteste este suuuuperb.

    Imi plac exercitiile facute :D. Mi-am salvat si eu filmulete sa le vad cand voi avea ceva mai mult timp - e fain ca sunt in romana (oricum sa stii ca uneori la tipare difera terminologia ceva de speriat - spuneam eu de kiturile de la folia, nemtesti, ca abrevierile sunt aiurea, dar sa stii ca difera intre tari .. unii zic la piciorus simplu sc, alteii dc... ... si tot asa :))))

    La multi ani :* Florii cu bine !!💟

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am vazut nimic din serial. Insa acest generic cuprindea destule imagini frumoase. A fost putin laborios, insa am avut noroc, pentru ca desi am lipit doar baza petalelor, s-au prins binisor. Apoi cand le-am si cusut, au format o fustita serioasa!
      Chiar daca inca nu am inceput cursul, ti-am spus ca am luat ceva de tricotat. Mi-am spus ca sa pricep si eu ceva inainte, pentru ca sunt lucruri cam ciudate in prospect si poate asa o sa-mi usureze intelegerea. Fata de primul filmulet, diferenta este ca eu pe toate le-am inceput de la lant si nu le-am facut in succesiune, ca acolo.
      Sper ca ziua de Florii ti-a fost frumoasa, draga Rux! Pupici!
      La Multi Ani! 😘❤️

      Delete
  2. cat de draguta este Mesagera Anna! M-ai dat gata cu fustita tip lalea! Excelent a iesit! Felicitari!
    Suzana draga, iti timit pupici si imbratisari, sa ai o saptamâna cât mai placuta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebuia sa aiba si ea o fustita de schimb. Poate mai recidivez si pe alte culori (de lalele)!
      Ma intreb cum ar arata stilul marit. Cred ca ar fi simpatica asa o fusta de mers la mare!
      Imbratisari, draga Carmen! O saptamana minunata si la voi! 😘❤️

      Delete
  3. O fustiță frumoasă, știu ce dificil este să le îmbraci pe astea mici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi aveti mai multa experienta! Nu ma dau in laturi de la ceva migalos. Doar ca nu ma pricep ca croitorie...Imi trecuse prin cap sa fac un mic manechin pentru costumatii...
      O saptamana frumoasa! 😘❤️

      Delete
  4. Arata excelent fusta-lalea! ❤ Dublata cu dantela e si mai interesanta! Si-i vine bine Annei! 😊
    Felicitari!

    Si in cazul meu, bricheta salveaza situatiile, din cand in cand (o folosesc mai ales la "festonat") 😊

    Cat despre crosetat/tricotat... Cred ca deaja stii: ochii mi se aduna la centru, neuronul incepe sa se-nvarta si cade lat in trei secunde. 😊

    Zile pline de Lumina iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trezeste-l din lesin! Dupa ce am reluat tutorialele si am experimentat ceea ce mai facusem acum cativa ani, insa uitasem complet, am realizat ca... se poate... Iar posibilitatile sunt nelimitate. Abia astept sa vad cursul recomandat de Rux, pe care inca nu l-am inceput, pentru ca am vrut sa mai invat ceva inainte.
      Daca nu ar fi fost modelul originar, rotund, nu stiu cum m-as fi descurcat!
      Multumesc mult, Diana! Pupici! 😘❤️
      Zile frumoase, Luminoase si bucuroase la voi!

      Delete
  5. Vai, ce fustiță drăgălașă...dacă se rotește, Mesagera, poate deveni o "rozetă" gata să-și ia zborul ...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tinand cont ca este si patinatoare, cred ca poate face multe lucruri surprinzatoare... Oricum, este foarte multumita de fustita. Ma intreb in caz ca ar vrea si o alta culoare... ce voi face...
      Pupici, draga Prietena! 😘❤️

      Delete
  6. Încep cu finalul:))) super faină ideea ta cu acel caiet cu notite și cateva modele lucrate lipite...cred ca am s-o aplic si eu.Mulțumesc!
    Cât despre costumatia Annei este superbă! Îmi place cum a ieșit și cum îi stă! Felicitări!
    Spor și inspirație pe mai departe! Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideea de origine am vazut-o la Rux. Insa aveam un caietel in care imi notasem pasii pentru niste floricele si inimioare. Doar ca, scrisesem cam ermetic si nici eu nu mai pricepeam. Asa ca descoperind tutorialele cu baza, am reluat si experimentele
      le-am lipit. Sa fie mai clar. Cel putin pana invat mai bine!
      Costumatia imi place si mie mult. Am avut noroc cu banda rosie, mai latuta, ca altfel proiectul trebuia schimbat. Pupici si inspiratii si la tine! 😘❤️

      Delete