Tuesday, April 25, 2023

Transformari creative (17)
Micro tablou

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna aprilie are ca subiect: 'cofraje de oua'.
Proiectul este  o tema la alegere
(saptamana 4).



Pe un mic suport pentru pictura, vopsit cu auriu, am lipit o bucata din capacul
cofrajului de oua, vopsit si el intr-un auriu mai intens si perforat pe colturi.
Cristalele din laterale, sunt dintr-un kit pe care l-am luat pentru acest scop.
Era o florala ce nu mi-a placut si mi-am propus sa folosesc bucati in varii
proiecte. Langa cristale sunt doua fasii din spuma cu sclipici. Pe colturi
sunt tot patru cristale lipite. Iar in zona centrala sunt cinci autocolante.


Este un material interesant de lucrat, pe care abia l-am descoperit! 😊

 



 

Transformari creative (16)

 

 

10 comments:

  1. De cand am lucrat prima data cosuletul (in 2012) din cofraj de oua, tot astept o noua ocazie ca sa atac un cofraj (haha). Aveam 2 cu capacul desprins, dar nu ma induram sa le pensionez, pentru ca erau pentru 8 bucati si le tot gaseam ocupante :))).
    Si eu am observat acelasi lucru - este un material foarte interesant de folosit in lucrari. Ar putea inlocui fara probleme hartia reciclata in inele proiecte (gen semn de carte, sau coperta pentru ceva, sau tablou, ca in acest caz).
    Proiectul tau este foarte frumos! Imi place si ideea pe care ai avut-o cu diamantele. Ohhh.. acum realizez ca daca prindeam un set de gen la un pret bun, l-as fi luat pe acelasi principiu :)))))) sa il folosesc pe bucati. :)))
    Cam asa fac cu toate lucrurile.. cand vad ceva incep sa ma gandesc la ce altceva as putea sa il folosesc cand nu va mai putea indeplini sarcina lui (Sau direct, asta are, sau nu potential - haha).

    felicitari pentru tablou. Imi place mult si negativul.
    Puuup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai imi gasesc un link despre cum sa faci lut din cofraje. Este un subiect pe care as vrea sa-l incerc.
      Cat priveste tabloul de la care am preluat cristalele, exact pentru asa ceva l-am luat. Probabil le voi utiliza pret de n-ani, dar nu conteaza. Poate mai fac ceva si in avans...
      Materialul este chiar interesant, asa valurit, doar ca are nevoie de un suport mai rigid si nici nu poti face orice cu el. Trebuie sa ma mai gandesc.
      Si mie imi place, recunosc. Speram sa am timp pentru altceva si nu abtibilduri autocolante, insa asa s-a intamplat.
      Multumesc, draga Rux! Pupici si Happy WW! 😘❤️
      de suport mai rigid.

      Delete
  2. Ce minunății ies din mâinile tale! Imi place enorm de mult, iar fluturașul m-a dat gata! Felicitări și spor în continuare! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereu iau abtibilduri, ca unele sunt chiar frumoase. Este un site unde nu am mai postat de mai mult timp, unde cerea ca indiferent ce faci, sa ai si un fluture, asa ca pe unde-i vad...
      Multumesc frumos, Mihaela! Happy WW! Zile inspirate! 😘❤️

      Delete
  3. nu stiu de ce, dar varianta aurie imi place mai mult, cu toate ca albastrul este culoarea mea preferata ☺ Stiu ca ai folosit un filtru la fotografiere, prin tehnica ta creezi mereu mici opere de arta ♥ Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carmen, la aparatul meu nici nu stiu daca pot pune filtre, dar cred ca nu. Negativul este facut cu acel phoxo (image/color/negative). Este o modalitate de a observa ce gresesc. Se vede perfect pe intunecat unde zbarcesc. Cred ca ai observat, sunt fan auriu, o culoare ce te scoate din multe problemute...
      Multumesc frumos! Pupici, draga Carmen! 😘❤️

      Delete
  4. Cele 2 variante (color și negativ) se concurează...👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. In fond ai dreptate! Daca ar fi complet separate, chiar s-ar concura! Inca nu stiu cine ar iesi pe primul loc...
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  5. În primul rand ce ai foosut ca să lipești acele „diamante”?
    Tabloul este superb, asa cum numai tu sti să combini diverse materiale, texturi și să obții lucruri deosebite.
    felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luasem de la Lidl un tablou de realizat in aceasta tehnica. Este o florala, insa cam difuza. L-am luat doar cu intentia de a-l partaja prin proiecte. Adica decupez din el. Suprafata lui are lipici. Eu nu fac decat sa lipesc dupa coduri de culoare. Nu stiu daca ai vazut vreunul. Suprafata are o pelicula lipicioasa, peste care este o tipla, pe care o dezlipesti pe masura ce lucrezi. Exista un fel de creion pe care il infigi intr-o ceara, ca sa poti lua cristalele. Nu e mare lucru. Insa e de efect. Cartonul insa mi-a placut maxim cu valurelele alea.
      Multumesc mult, Niko! 😘❤️

      Delete