Sunday, April 9, 2023

Transformari creative (14) -
Aprilie 2023 (1) -
Fluturas rasarit din cofraj de oua

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.

Luna aprilie are ca subiect: 'cofraje de oua'.
Proiectul este realizarea unei figurine
(saptamana 1).




Figurina mea este un fluturas, realizata dintr-un cofraj mai mic, doar pentru
sase oua. Portiunile decupate sunt din laterala capacului.
Aripile le-am acoperit initial cu acrilic alb. Culorile sunt din creioane cerate,
amestecate si intinse pe suprafata, peste care am dat o pelicula de lac.
Corpul este realizat crosetand un fir gros si cam teapan.
Din pacate nu stiu exact ce este, insa este si el impletit.



Ochii sunt doua margele fixate cu sarma subtire.
Fixarea aripilor pe corp am realizat-o cu 'hot glue'.
Acesta este figurina pe care am facut-o pentru deschiderea jocului din aprilie!






Transformari creative (13)
 
 

14 comments:

  1. Fluturasul tau este superb! Si rezistent, daca ai at peste culori cu lac! Super idee... se poate expune chiar si in curte!
    Corpul mi se pare ca e facut din fir de iuta... Foarte ingenos! Felicitari Suzana draga!
    Noapte buna si mânie dimineata, sa ai un start bun in noua saptamâna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am uitat pe niste imagini cu gheme din fir de iuta, dar nu cred. Ele par usor pufoase. Asta parca ar fi plastifiat. Firul este o impleteala de patru fire subtiri si ondulate. Am desfacut o bucatica si nu reusesc sa-l rup cu mana. O sa descopar la mercerie, cand voi ajunge. Oricum, se vindea la metru, nu la ghem. Oricum, a iesit simpatic.
      Noapte buna, draga Carmen! O saptamana usoara! 😘❤️

      Delete
  2. Fluturașul a împrumutat culoare de la lalele! E un decor frumos pentru oricare ghiveci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu m-am gandit sa-l pun pe un betisor, insa cred ca nu vor fi probleme. Asa ar putea sta si in ghiveci!
      Un pic de culoare chiar a imprumutat!
      O saptamana minunata! 😘❤️

      Delete
  3. Este pur si simplu minunat! Astept de fiecare data cu entuziasm sa vad ce urmeaza sa faceti voi - pentru ca aveti o libertate de miscare mai mare si puteti pune in aplicare ideile mult mai versatil. :D
    Fluturasul este fabulos!! Ii gasesti loc in gradinita din balcon? Ma intreb :D.
    Abia astept sa vad ce vei mai face.
    Pup cu drag💟

    ReplyDelete
    Replies
    1. In gradinita? Nu prea cred. Acum sta pe Testosei, cu care s-a imprietenit... Si acum, daca s-a invatat minte sa nu incerce sa zboare, poate rescrie povestea impreuna cu fluturasul. Doar zic. Imi pare bine ca iti place. Si eu spun acelasi lucru. Nici nu credeam ca va apare un fluturaj din asa ceva.
      Pupici, draga Rux! 😘❤️

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you for the visit and comment, Rajani!
      😘❤️

      Delete
  5. E minunat fluturasul pe care l-ai facut! ❤ Imi place mult de tot! E potrivit ca ornament printre flori.
    Figurinele (obiectele) pe care le tot lucrez cred ca vor ajunge in balcon, la un moment dat - daca si numai daca reusesc sa fac si ordine (florile e aproape obligatoriu sa le scot, sa se inveseleasca!). 😊
    Interesanta ideea corpului fluturasului! Bine de retinut. 😊
    Felicitari si spor la ce ai de facut pe acolo!
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa pot fixa o tija si sa-l pun intr-un ghiveci. Stii, cand am citit ceea ce ai scris, ma gandeam la o cutie pe care o am cu accesorii mici pentru Craciun. Ma intrebam daca nu ar sta bine in niste casetute ale unei cutii cu capac. Praful este obsedant pe la noi si sunt mai usor de pastrat. Capacul evident transparent. Eram intr-o dilema cu trupul si am incercat intr-o doara croseta pe acel fir. A mers cu greu, insa a mers pana la urma.
      Multumesc mult, Diana draga! Spor si tie la tot!😘❤️

      Delete
  6. Interesantă idee...ai realizat ceva bine gândit !
    Fotografia finală (negativul...) mă duce cu gândul la minunatele decoruri din lumea coralilor (unde dai și unde crapă, așa-i ?!...😃)
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu ma gandisem la corali, insa mi s-a parut o imagine subacvatica sf! Da, ai dreptate cu 'unde dai și unde crapa'!😃
      ... Sa zicem ca a fost mai mult timp gandit...
      Pupici!😘❤️

      Delete
  7. Ce idee minunata ai avut! Imi plac foarte mult fluturașii, iar al tău este minunat! O seară frumoasă să ai! pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-a potrivit cu acest model de cutie. In piata au aparut la vanzare si cu sase oua. Sunt putin diferite si le pastrasem de cand Niko ne-a avertizat ca va fi materialul pentru aprilie.
      O zi minunata, Mihaela! Pupici! 😘❤️

      Delete