Sunday, March 19, 2023

Transformari creative (13) -
Martie 2023 (4) -
Compozitie aurie

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.

Luna martie are ca subiect: 'cutii metalice'.
Proiectul este o tema la alegere
(saptamana 4)



Pentru acest proiect, ca tablou cred ca este exagerat spus, am folosit ceea ce
imi ramasese de data trecuta din doza de suc. Am taiat-o usor ondulat si dupa
aceasta operatiune, vazand primul filmulet postat de Diana  cu ocazia realizarii
micilor vase, am avut in intentie sa tai marginea cutiei pentru a desprinde partea
de sus. Am realizat operatiunea, insa foarte greu, posibil din cauza foarfecelui,
insa ma gandesc ca ar fi fost mai bine inainte de a face razele si nu dupa.
Oricum vedeti in poza zona centrala cam masacrata. 😊
Am vopsit rozeta, initial cu un amestec de acrilic alb si niste aracet, peste
care au urmat doua straturi de auriu.


Suportul este un carton spuma mai gros, de culoare neagra. Central am practicat
o decupare in care am incastrat zona centrala si am lipit-o. Am adaugat apoi o
rondea de carton peste care am lipit un experiment martisor, dintr-un suport
metalic de lumanare. Aproape de finalul razelor am strapuns spuma si am strecurat
capetele. Unele am reusit mai mult sa le introduc, altele abia se vad, insa stau
rezonabil. Am mai adus doua completari. O banda decor am strecurat-o pe sub raze
si am incastrat-o si pe ea, fara sa lipesc nimic. Iar pe colturi am presarat sclipici pe
o banda dublu adeziva.

Pe spate am pus un suport de prindere si am mai lipit un carton tot negru,
sa nu se vada capetele incastrate.


Asa arata tema mea libera!





Transformari creative (12)






10 comments:

  1. Foarte frumos tabloul! Acum ai un soare care strălucește mereu chiar și când afară plouă hihi!
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa! Ai dreptate! Am prins gust, doar ca e musai sa vad cum se taie mai bine marginea aia...
      Multumesc, Mihaela! Pupici si o saptamana faina! 😘❤️

      Delete
  2. Minunat tablou! Imi place mult ideea de a undui razele soarelui - este ca si cum ar crea un fel de miscare - iti da iluzia miscarii... a existentei. Foarte interesant si foare reusit :)
    Imi place mult proiectul pe care l-ai facut!! Sa te bucuri de el :*!!
    Si multumiri pentru filmulet!! Este grozav (Mi-ar placea s areusesc sa fac si eu o crenguta de liliac asa - ii place lui Buni :D)
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam greu le-am ondulat. Mai trebuie sa exersez... Arata totusi rezonabil. Insa filmuletul mi-a placut si mie teribil. Arata minunat liliacul. Sunt cateva trucuri acolo pe care nu le vazusem, asta nu inseamna ca am vazut prea multe... Cred ca este cea mai reusita crenguta vazuta pe net.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! 😘❤️

      Delete
  3. Acest tablou, la prima vedere, m-a dus cu gandul la o chakra. 😊
    Imi place cum ai taiat ondulat usor razele - faina idee.
    Un soare miniatural! Felicitari pentru idee si realizare!
    Weekend placut iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘
    Succese!

    Pentru a taia marginea de sus, sa scoti "capacul", trebuie sa "ciupesti" aluminiul, sa nu "intri" prea mult pe marginea aceea. Practic, acolo sunt doua "folii" (sa zic asa): cea a cutiei si cea din care e confectionat capacul (trebuie sa scapi 😊 de folia exterioara).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am dat drumul la comentariu si am uitat sa raspund... Scuze!
      Nu ma asteptam sa constat ca nu am cu ce sa tai bine pe metal, desi cutiile astea sunt destul de moi. Mana mea nu e obisnuita. Trebuia un trasaj. Punctasem doar inceputul, ceea ce a fost putin gresit. Insa inserarile imi cam plac. Tot de la Niko citire! Mi-am imaginat ceea ce spui, doar ca posibil am apreciat gresit cat sa intru in material si nici foarfecele nu m-a ajutat. Data viitoare...
      Pupici si o duminica placuta, Diana draga!😘❤️

      Delete
  4. Oooo, este interesant rezultatul activității dar cel mai mult îmi place negativul ❤️ străluceÈ™te ❤️
    Pupici cu drag ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. E normal, in efecte se estompeaza anumite detalii. Si imi place si mie efectul ala adancit!
      Multumesc, draga Prietena! Pupici! 😘❤️

      Delete
  5. imi place mult si aceasta idee! Grozav ce reusiti voi sa creati! Felicitari! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa! Sa stii, cum a organizat Niko temele, declanseaza multe idei noi! Invatam unele de la altele! Pupici! 😘❤️

      Delete