Wednesday, March 8, 2023

Transformari creative (11) -
Martie 2023 (3) -
Doua cutii pentru materiale

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.

Luna martie are ca subiect: 'cutii metalice'.
Proiectul este: minim doua!
(saptamana 3)




Prea multe in plus nu am sa va spun. Daca tot m-am mozolit cu o cutie data
trecuta si mi-am fript putin degetele, am mai facut doua cutii utilizand
alt model de servetel si doar o tura de fir portocaliu.




Ele vor ordona niste resturi de materiale ce stateau intr-un loc aparent
accesibil, doar ca nu prea le vedeam: bucatele din hartie de impachetat
si niste autocolante de material.  Am mai facut un pas in ordonarea
propriului haos...😊



Transformari creative (10)







18 comments:

  1. Ce mult imi place servetelul folosit!! Cred ca am si eu ceva in genul acesta (un pic spre tribal! Si snurul imi place, l-am observat si la celalalt suport.
    Tot pentru ordonare sper sa reusesc si eu proiectul de care am amintit la celalalt surport. Asa ca te rog sa imi tii pumnii :).
    Din pacate eu cu vopsit / servetel.. nu am cum sa ma joc (nu cred ca lipiciul de orez ar merge pe asa ceva si... vai bine ca mi-am amintit ca nu mai am orez ... :)).

    Felicitari!! Ai facut doua teme deja :D!!
    Mi-a placut si filmuletul - multumesc.
    Puup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie imi sugereaza ceva mexican, desi nu le prea stiu stilul.
      Sa stii ca am facut ceva de acoperire, gandindu-ma daca nu as folosi servetele. Sa vad cum mi-au iesit pozele. Poate foloseste ideea.
      Daca tot aveam nevoie si pregatirea si timpii de lucru sunt cam lungi pentru asa ceva, ma refer si la pauze intre etape, a fost mai simplu asa ceva.
      Daca ai sti de cand caut sa pricep si eu o metoda de glisare. Or fi si altele, insa nu am gasit. Ca nu stiu cum se numeste in romana, ce cuvant cheie sa pun.
      Multam, Rux! Pupici si sa nu uiti sa iei orez.😘❤️

      Delete
  2. Foarte frumoase sunt! Şi pot fi folosite pe post de... orice. :) Arată bine de tot, te felicit, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta era si idee. Nici nu vreau sa-mi aduc aminte cum stateau tubuletele alea. Acum e mai bine. Doar spor sa am si idei sa le folosesc.
      Pupici si multumesc mult, draga Potecuta! 😘❤️

      Delete
  3. Faina si aceasta idee! ❤ Un mod ideal de a pastra astfel de "tuburi".
    Nu mai am cutii metalice... Tot ce am avut am folosit deja - in general pentru unele scule: surubelnite, patente etc. Sunt "natur" 😊 pentru ca s-ar strica aproape orice decoratiune pe ele (as putea doar sa le vopsesc, doar ca nu am vopseaua potrivita). Acum, insa, s-a prins de neuron suportul pentru "tuburi". 😊 Multumesc pentru idee si felicitari pentru realizare, Suzana draga! ❤ Pupici! ❤ 😘

    Am vazut videoclipul... De-ai sti cat m-am straduit in urma cu ceva timp... dar nu am reusit nodul de "incheiere" sub nicio forma! 😄 Se indoaie neuronul mic si drag si-mi pierd rabdarea! Mai incerc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tot intrebam cum se face si am vazut filmuletul. Recunosc ca inca nu am incercat, ca trebuie sa vad si de cateva margelute si de fir. Si in haosul meu...
      E o idee buna pentru tuburi, insa cred ca se poate improviza si o cutie din carton pentru asa ceva. Daca nu era provocarea asta, mai zaceau mult si bine.
      Pupici si seara buna, Diana draga! 😘❤️

      Delete
  4. Foarte utile aceste cutii! Si pe mine ma duce cu gandul la Mexic imaginea, poate mai corect ar fi sa zic la Frida, ca despre Mexic nu stiu nici eu mai nimic. Cand zic Mexic, in afara de un sombrero, ma gandesc la Frida si picturile ei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am gasit ceva mexican: https://www.kuriositas.com/2014/01/cosmovitral-mexicos-amazing-stained.html Cred ca ar fi bun si la un MFC.
      Nici eu nu stiu, insa asa mi s-au parut.
      Pupici si sanatate! 😘❤️

      Delete
    2. E ceva fantastic! Multumesc pentru link!

      Delete
    3. Ma bucur ca ti-a placut! M-a impresionat!
      😘❤️

      Delete
  5. Cu sigurantă o sa-ți copiez ideea de pastrare a acestor resturi mici ca să le am la îndemână. Până acum am folosit doar cutii de carton mari pentru pastrarea tuturor tubulor cu hărtie de împachetat și/sau hârtie creponată, autocolante.
    Superbă realizare. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos. Si eu zic ca e o metoda buna. O cutie putin mai inalta ar fi fost si mai buna, desi pentru resturi sunt si ele suficiente!
      😘❤️

      Delete
  6. Oooo, ai recidivat: prima reușită a dus la alte două realizări și frumoase și utile ❤️👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai ales utile. Insa arata si bine, ca nu ma prea tenta sa am in fata ochilor cutia originala!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  7. Sunt foate drăgute si utile! Nu am incercat tehnica cu servetelul...poate pe viitor! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi se pare fabuloasa, tinand cont ca sunt modele de servetele atat de frumoase! E adevarat ca dureaza mai mult procesul in cei doi pasi, insa pentru anumite obiecte, merita.
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  8. ei uite asa ceva imi trebuie si mie ♥ buna idee! Am rolele de hartie de impachetat puse pe un dulap si de cate ori imi trebuie, este nevoie sa sar si cu mult noroc, apuc rola care o doresc... altfel, "curg" toate peste capul meu ☺☺☺ Neaparat voi "împrumuta" ideea de la tine. Multumesc Suzana draga! Pupici ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doar o sugestie. Daca ai role lungi, inaltimea cutiilor ar putea fi macar dubla. Nici eu nu mai suportam sa-mi tot cada si nici sa nu gasesc ceea ce caut. A fost o solutie rezonabila. La urma urmei poti folosi orice tip de acoperire.
      Multumesc pentru apreciere, draga Carmen! Pupici! 😘❤️

      Delete