Monday, March 6, 2023

Provocari Verzi (2)
Clubul de Puzzle (2)
O inima puzzle

Postarea participa:
pe blogul Provocari Verzi -#01 Salvam Papusi - Martie - Martisor - Luna iubirii,
pe blogul lui Niko, la Clubul de Puzzle.
Am putut sa combin temele si m-am bucurat ca am mai inaintat putin pe cararile
jocurilor, dar si a inbunatatirii unui puzzle mai vechi.



Nici nu imi vine a crede cand am facut acest puzzle, dintr-un blank cumparat!😊
Il tineam intr-un plastic, ca nu prea aveam chef sa-l tot refac.
Cu ocazia acestor jocuri, mi-am spus ca a sosit timpul sa-i aduc imbunatatiri.
Zis si facut:

L-am pus pe un carton si mi-am spus sa vad cum se comporta lipiciul de la Niko
pentru asamblare puzzle-uri. Cam tarziu am aflat de existenta lui, dar a fost la
fix si am zis ca mai bine sa il utilizez pe o suprafata mai mica, ca sa invat cum
functioneaza. 



Am constatat ca si lipeste dar e ca un fel de lac pentru suprafata.
Sincer, nu am avut timp sa ma documentez, insa trebuie, pentru ca a aparut un
fenomen neasteptat. Culorile utilizate au fost acrilice. Cand am intins cu lopatica
din dotarea borcanasului adezivul peste liniile de imbinare, unele culori au fost
dizolvate putin. Fenomenul nu a fost generalizat, asa ca nu mi-am facut griji,
pentru ca fiind un mic haos coloristic, nu a prea contat.
Insa pe viitor, pentru ca mai am cateva blank-uri si posibil sa recidivez crearea
unor  puzzle-uri  proprii, voi testa acest efect si daca va fi cazul, vad ca solutie
acoperirea separata cu lac sau eventual fixativ si abia apoi utilizarea adezivului
dedicat.

Dupa uscare - am asteptat o zi - am colorat suprafata cartonului cu albastru si
apoi am realizat chenarul si niste onduleuri cu o carioca cu gel.
Pe spatele pe care nu l-am mai fotografiat, am lipit un suportel pentru atarnat
si am pus un material autocolant.

Mesagera mea, Anna, dupa cum mi-a soptit Niko din povestile urmarite,
a sarit repejor pe aceasta suprafata, pentru ca i s-a parut ca seamana cu
un patinoar. I-am explicat ca este bine sa fie atenta, insa m-am bucurat
ca i-a placut.

Cam asa s-a finalizat oarecum povestea simpla cu acest puzzle, ce intra
in cele doua jocuri!


# Creeaza-ti Mesagerul

# Clubul de Puzzle (1)





14 comments:

  1. Foarte interesant e. Îmi palce mult şi jocul de culoare, arată tare bine!
    Bravo, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a placut. Dar fain este ca exista blankuri si ne putem face propriile imagini, chiar daca e mai complicat, totusi.
      Multumesc mult, draga Potecuta! Seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  2. Idei, idei, idei 👍 și reușită de nota 10 ❤️ îmi place variația, jocul cu culori...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum, cand ma uit la acest puzzle, imi dau seama ca nu am avut un plan al culorilor. Poate ca ar fi meritat alte combinatii.
      Dar per total sunt multumita!
      Multumesc pentru gand, draga mea! Pupici! 😘❤️

      Delete
  3. Arata frumos inimioara-martisor! 😊 Habar nu aveam ca exista astfel de puzzle... Nu ma mir - stiu ca-s habarnista si, cumva, ma amuz si-mi place sa fiu habarnista in unele pentru ca aflu noutati care ma incanta. 😊
    Micuta Anna se potriveste perfect in decor!
    Felicitri, Suzana draga! ❤ Spor la inventat! 😊 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am aflat atunci, in 2014, pentru prima data. Chiar daca sunt relativ mici, cred ca max A4 ce am vazut eu, ideea ca poti face ceva personalizat e frumoasa, desi pictura pe ele, cu subiect, nu mi se pare prea simpla. Eu doar am colorat bucatelele,adica nu mare lucru, dar altceva trebuie gandit.
      Daaa, micuta Anna s-a agitat pe micutul 'patinoar'. Ca e destul de lucios.
      Multumesc frumos, Diana draga. Seara frumoasa! Pup.😘❤️

      Delete
  4. Fantastic!!! Ce tare! Nu stiam ca exista asa ceva :) - Pare micut!
    Eu am un set care merge personalizat cu hartie imprimata (l-am luat de curiozitate - nici nu stiu daca am imprimanta compatibila, haha - timp sa am de el si vom vedea, momentan am puzzle-urile pe pauza si din motiv de spatiu (troneaza pe covor vreo trei facute ) si de timp.

    Revenind insa la articol - ma bucur sa citesc toate amanuntele interesante - si eu vreau sa incerc lipiciul (dar sa vad pe cine prind cobai, ca nu ma aventurez singura, mai ales acum.. ahaha).

    Imi place tare mult cum ai personalizat puzzle-ul. Este atat de frumos colorat (vazusem la un moment dat unul de vreo 1000 de piese cu diferite nuante de culori... pur si simplu). Dar al tau imi place mai mult si imi place si cum l-ai inramat. Este un martisor foarte frumos si diferit. Imi aminteste de anul cand de am primit o copaita pictata de Martisor (micuta, de lemn, cu o imagine superba a Sfintei Fecioare ). Stiu ca persoana respectiva mai avea una pe bleu, putin mai mare... :)). De la Brasov din Piata Sfatului. Si acum imi amintesc cat de fericita am fost. Ce martisor special imi alesesem.

    Pupici cu drag!! Si salutari, desigur, Annei :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca se poate gasi chiar orice. La astfel de produse dimensiunile insa sunt mai mici. Poti face tiparirea la un centru cu imprimanta, ma gandesc. Nu costa mult.
      ... Pai, cobaiul am fost eu. Fiind cu aceasta destinatie, presupun ca ce avem cumparat, nu genereaza probleme. Utilizarea mea a fost atipica. Pe lemn as vrea sa fac si eu cate ceva. Am vazut si eu copaite. Sunt frumoase.
      Multumesc, draga Rux. Pupici! Si Anna te saluta si ea!
      😘❤️

      Delete
  5. Super puzzle. Este foarte vesel,sau cel putin mie imi transmite veselie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta si a fost intentia. Sa fie o imagine vesela.
      Multumesc mult! O primavara frumoasa si inspirata! 😘❤️

      Delete
  6. Ce idee genială ai avut! Îmi place foarte mult cum a ieșit...și culorile vesele...
    La Mulți anide 8 Martie ! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. De mai multa vreme am vrut sa-l inramez cumva.
      Acum s-a intamplat, ceea ce m-a bucurat mult. E chiar vesel!
      La Multi Ani de ziua noastra, Mihaela! 😘❤️

      Delete
  7. Interesant acest puzzle. Combinația, amestecul de tehnici și idei care te caracterizeaza a dat lovitura din nou, cu o lucrare deosebită.
    Nu am folosit acel adezid decât pe puzzleuri gata colorate, pe acrilice nu. Sunt curioasă daca se mai repetă acel amestec de culori data viitoare. Dar, da nu doar că lipește, dă și un fel de lac proptector peste puzzle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La urma urmei asta ii e destinatia. Acum ca stiu, verific inainte. Ciudat a fost ca nu la toate culorile. Ma gandesc ca cele cu care reactioneaza sa le dau cu lac inainte.
      Oricum, multumesc mult-mult pentru adeziv. Acum ar urma logic cel rotund. Si sa fac piesele lipsa de la cal. Aia da, provocare.
      Pupici si weekend placut! 😘❤️

      Delete