Wednesday, March 8, 2023

Transformari creative (10) -
Martie 2023 (1) - Masca decor

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.

Luna martie are ca subiect: 'cutii metalice'.
Proiectul este: ghiveci.
(saptamana 1)


Am cateva vaze de flori, insa pentru tulpini mici folosesc uzual si borcane de
sticla. Pentru aceste cazuri, mi-am facut o masca dintr-o cutie metalica ce a
a avut branza. 😊
Decorarea a inceput cu un acrilic alb, pe post de grund. Apoi am continuat
cu tehnica servetelului. Pe marginea de sus am fixat cu pistolul de lipit, un snur
portocaliu, pentru ca marginea era usor taioasa. Au fost doua ture si diferenta
am serpuit-o vertical.


M-am bucurat ca mi-am facut un astfel de obiect. Este si vesel, dar este
si mai stabil decat un simplu borcan.






Transformari creative (9)




16 comments:

  1. Suuuuuuper draugut suportelul!
    Am si eu de la branza niste suporturi maaaari. Adica inalte. Nu am reusit inca sa pun in actiune planul.. sunt chiar curioasa daca macar unul dintre planurile mele initiale se vor materializa, ca pana acum a iesit de fiecare data total altceva :)))

    Imi place si ideea, si cum ai decorat si faptul ca este foarte util. Si cred ca si Laleaua este de acord cu mine, ca un astfel de suportel inveseleste si florile care vor sta in el :)
    Pupici !!🌸

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am din cele inalte metalice. Ar fi si culmea, desi nu ar fi prima oara cand iau ceva pentru cutie... Mai pun flori in borcanase, insa nu imi plac cum arata si nici stabile nu sunt. Acum, nu vor mai fi probleme.
      Multumesc, Rux! Pupici si seara placuta! 😘❤️

      Delete
  2. Tare-mi place masca pentru borcanul-vaza! Ai dreptate: e tare vesel! 😊
    Idee faina ai avut - si imaginatie! Primeste, te rog, felicitarile mele!💐
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Diana! Oare de ce nu m-oi fi gandit inainte la asa ceva? Se pare ca toate au timpul lor...
      Pupici si weekend placut! 😘❤️

      Delete
    2. Asa-mi zic si eu, in destul de multe situatii: "toate au timpul lor". 😊
      Multumesc! Weekend placut si pentru tine! Pupici! ❤ 😘

      Delete
    3. Ma intreb totusi. Da, toate au timpul lor. Insa ma intreb daca chestia asta e valabila pentru proiectele noastre...
      Imi apar niste mici indoieli! 😊
      Pupici si weekend placut! 😘❤️

      Delete
  3. Ce culori vesele! Da floarea se bucura ca are un suport asortat cu ea!
    Sa stii ca nu esti singura care cumpara pentru cutii, sticlute, ambalaj 🤣

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa? M-ai linistit putin. Uneori e ciudat sa cumpar ceva doar pentru ambalaj...
      Floarea s-a bucurat mult. Se simtea mai protejata!
      Pupici si weekend placut! 😘❤️

      Delete
  4. Wow! Superb. Imi place servetelul ales, e asta în ton cu perioada asta în care suntem, vesel.
    O idee pentru grund : amestec în părți egale între aracet și var lavabil. AM folosit o perioada si a functionat chiar bine. Dar trebuie să faci in cantitati mici dacă nu lucrezi mult cu el. Eu am făcut mult la început, apoi nu ammai folosit și în tim ce a rămas în bocan s-a ales cum face lavabilul si nu a mai mers să fie amestecat, nu s-a uniformizat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ca la pereti? Oricum nu aveam asa ceva. Poate lipici alb usor diluat si amestecat cu acrilic alb. Nu mi-a venit ideea. Acrilic pe metal merge mai greu. Noroc cu acel servetel, ca altele aveau modelul prea mare si ar fi aratat cam dubios dupa taiere. A iesit vesel intr-adevar.
      Multumesc mult! 😘❤️

      Delete
    2. Am folosit mai demult grund din aracet si acrilic alb in proportii egale (ma rog, masurate ochiometric). Acopera bine si tine, nu s-au deteriorat nici dupa cativa ani.

      Delete
    3. Multumesc pentru aceasta completare. Trebuie sa incerc si eu reteta voastra. Am devenit curioasa!
      😘❤️

      Delete
  5. Cât de bine ai gândit proiectul - îmi place și în negativ !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai prea multa gandire nu a fost, mai mult dorinta de a utiliza cutia. Ca doar eram provocate de Niko!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  6. O mască pentru ghiveci foarte drăguță! Și eu folosesc borcănele din sticlă pentru florile cu tulpini scurte. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum subiectul e rezolvat ca... estetica!
      Am cateva vaze, insa nu stiu cum se face ca de multe ori nu se prea potrivesc si ajung invitabil la borcan...
      Pupici si inspiratii! 😘❤️

      Delete