Friday, February 24, 2023

Transformari creative (9) -
Februarie 2023 (2A) -
Covoras crosetat

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.

Luna februarie are ca subiect: 'haine / materiale / fire'.
Proiectul este: covoras.
(din saptamana 2- a doua lucrare)



Spate


Chiar daca m-am inspirat si de la Diana si de la Niko, am urmat pana la urma
o alta idee.
Pastrasem niste plasute de fructe pentru diverse utilizari, insa acum mi-am dat seama
ca pot obtine din ele niste snururi. Le-am legat intre ele dupa tutorialul de aici.
Si le-am utilizat impreuna cu alte trei fire. Cel roz e un snur din material.
Este de ~3 cm latime, dar se ruleaza. Am facut cateva ochiuri cu croseta, gandind
ca pot forma rotundul asa dupa cum vazusem la Niko. Insa cele patru fire erau
atat de greu de gestionat de o incepatoare in acest domeniu, incat am renuntat
la idee si am facut un snur pana la terminarea firului din plase.  Abia apoi l-am
rulat, prinzandu-l prin coasere.
Nu am facut nimic pentru spate, pentru ca inca nu stiu din ce!


Dimensiunile covorasului: diametru de 16 cm si grosimea spre 1.5 cm.
Rezonabil pentru a sta sub un ghiveci cu flori, iarna. Acum trebuie sa ma
gandesc de cate mai am nevoie...


Ma bucur ca am reusit sa bifez lucrarile din februarie, considerandu-le
chiar dificile. Insa daca nu ar fi dificile, ar fi cumva monoton...😊



Transformari creative (8)





14 comments:

  1. Ce idee faina si practica ai avut! Foarte fain arata !
    Ralu a mea a facut in primul an de Pv un martisor cu plasa de la fructe :D E foarte versatil materialul - am crosetat si eu cu ceva asemanator, recuperat de la un sac :)))).
    Cred ca chivecelor le va prinde bine - cred ca ar arata interesant si pe post de decoratiune de perete (prinse intre ele asa ca niste discuri - imi amintesc ca am vazut ceva asemanator la un moment dat, doar ca discurile erau realizate din alte materiale).

    Felicitari!!
    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt atatea posibilitati de utilizare ale acestor plasute. Insa aceasta nu fusese pe agenda. Doar ca dandu-mi seama cat de mult se intind, mi-am zis ca pot fi lucrate cu croseta. Da, ai dreptate, ma gandisem la varianta asta, dar sa fie mai uniforme, adica mai ingrijit cusute.
      Multumesc mult. Asta a fost totusi relativ usor, anterioara mai putin...
      Multumesc mult, draga Rux! Pupici! 😘❤️

      Delete
  2. Ce idee minunată ai avut! Pe lângă faptul că e frumos tare, e şi foarte practic, mai ales pentru ce ai zis, ca suport. Îmi place mult de tot, bravo ţie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe balcon este destul de frig, inauntru nu prea am loc pentru toate plantele, asa ca am inceput cu hainute si acum, am imprumutat de la fete ideea de suport sub ghivece. Cele de plastic se racesc ingrozitor de mult, asa ca sper sa le foloseasca.
      Multumesc frumos, draga Potecuta! Un weekend pe placul tau! 😘❤️

      Delete
  3. Imi place mult de tot! Si ideea de a imbina fasii din acele plase e faina!
    Eu continui sa stau departe de croseta. 😊 Cu andrelele ma mai descurc, daca nu-s circulare.
    Felicitari si spor in toate, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au fost totusi neomogene. Dar e o solutie pentru plantute.
      Si am constatat ca nu prea pot manui corect o croseta mare. O sa mai exersez. Multumesc, Diana draga! Pupici si spor si tie.😘❤️

      Delete
  4. Faina ideea. Poate te obișnuiești cu croșeta că reușesști lucrui frumoase și mai avem o temă cu reciclarea pungilor/plaselor de plastic.
    O săptămână inspirată!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place sa lucrez, doar ca trebuie si sa teoretiez putin. Abia astept sa fac cursul sugerat de Rux. E complicat sa orbecaesti cu astfel de lucrari.
      Multumesc mult, Niko! Spor si tie! 😘❤️

      Delete
    2. Așa m-am simțit și eu la covorașul meu, că orbecăiesc încercând să potrivesc corect creșterile.

      Delete
    3. Multumesc pentru impuls, Niko! Doar ca stiu atat de putin... Anul trecut am urmarit cateva tutoriale si tare greu a fost sa le urmaresc si sa fac cateva floricele . De aceea imi trebuie o baza mai serioasa. Sau cel putin asa imi imaginez, ca mi-ar fi util!
      😘❤️

      Delete
  5. Replies
    1. Vesel si sper sa tina si de cald!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  6. Ai un covoraș drăgălaș! Ai avut o idee făină! Eu la această temă nu am avut idei și am făcut cel mai simplu și rapid covoraș.
    Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pastrasem plasutele alea pentru altceva, doar ca am constatat ca pot deveni destul de lungi si mi-am zis sa incerc. Tot caut
      solutii pentru plante pe balcon si cred ca asa ceva poate fi valabil.
      Pupici si o saptamana faina! 😘❤️

      Delete