Thursday, February 9, 2023

Transformari creative (5) -
Februarie 2023 (3) -
Pernuta pentru ace

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.

Luna februarie are ca subiect: 'haine / materiale / fire'.
Proiectul este: pernuta.
(din saptamana 3)




Am inceput direct cu al treilea proiect. Este tot o pernuta pentru ace, dar ceva
mai marisoara, cam 13 cm x 14 cm. Cele doua inimioare sunt din fetru si au
reprezentat o decoratiune mai veche pentru pom. Acum a sosit momentul
transformarii in ceva mai util. Intre cele doua inimi am cusut putina dantela,
iar pe o parte am adaugat un mic buzunar exterior pentru diverse, gen ace de
siguranta sau chiar un forfecel - este o banda pe care am avut-o cu bufnita
imprimata. Era dreptunghiulara si eu am cusut-o indoita, pentru a se potrivi
in suprafata.


Deschiderea este in partea de sus, pe unde am strecurat fibra si atarnatoarea.
dupa care am inchis-o definitiv.
Pe spate sunt trei bucatele de material textil autoadeziv, doar asa, ca un mic accent.

Am demarat mai greu luna asta pentru ca nu am decis inca final ce sa fac,
pe toate subiectele, doar ca vreau sa imbin utilul cu placutul, in limitele
imaginatiei si inspiratiei, evident.

Acum, ce pot sa zic. Doar sper sa nu se supere bufnita pe mine, ca sunt cam
multe asimetrii pe acolo...😊




Efect abstract!





Transformari creative (4)

 

 

12 comments:

  1. Wow, ce simpatică pernuță ai realizat. E inimioară, e reciclată și cel mai important, e utilă. Ai avut o idee foarte bună să o faci pernuță de ace. Buzunarul e un accesoriu foarte util în acest caz. Să o folosești cu drag.
    Felicitări! O noapte liniștită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru toate acele pe care le gasesc imprastiate. Ajung in cele mai bizare locuri pe covor... Si mie mi se pare simpatica. Si masina a mers bine pe fetru.
      Multumesc draga Niko! Un weekend pe placul tau!😘❤️

      Delete
  2. Superba pernuta!! Imi place tare mult ideea cu buzunarasul ( si ma amuz copios ca si eu voiam sa ii pun pernutei buzunaras :))))))) hahahahaha - bine, altfel urma sa fie, inspirata de o husa facuta mai demult, dar na).
    Imi plac mult si culorile alese, si bufnituca :D, tot tot!!
    Felicitari :*
    Pupici cu draaag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand am vazut bucatica cu bufnita mi-am zis ca se potriveste ca buzunaras pe o pernuta pentru ace!
      Am cam ramas in urma cu ideile...
      Multumesc, draga Rux! Pupici si weekend placut! 😘❤️

      Delete
  3. Ce idee bună şi ce drăgălaşă e! Abia aştept să văd şi celelalte proiecte!
    Weekend frumos, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potecuta, foarte mult as vrea sa stiu si eu, ca piticutul meu nu se prea concentreaza. Mi-a marturisit ca are prea multe la care se gandeasca...
      Multumesc frumos! Un weekend frumos si tie! 😘❤️

      Delete
  4. Wow ! Ți-ai luat un aliat minunat pentru lucru ❤️ Împreună veți realiza multe lucruri frumoase 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sper si eu. Va tin la curent cu noul meu ajutor!
      Pupici si multumesc! O saptamana faina! 😘❤️

      Delete
  5. Ce mutrisoara dragalasa are bufnita! 😊 Zice ea: "Cum s-o inspir eu pe fata aceasta care mi-a oferit inima?" 😊
    E frumoasa pernuta pentru ace - delicata, cu danteluta ei, iar bufnita o face si simpatica. Felicitari!
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa cum i-am spus si lui Niko, vreau sa fac obiecte ce le pot utiliza sau oferi. O pernita de ace e mereu utila. Iar prietena mea astepta cumintica. Mai are cateva prietene, sa vad cum le introduc in peisaj, sau poate cu alte pernite.
      Pe inimioare erau prinse niste accesorii pentru bradulet. Insa nu erau de efect, asa ca m-am hotarat la o metamorfoza.😊
      Multumesc mult, Diana draga. Imi pare bine de reauzire. Pupici!😘❤️

      Delete
  6. Ce idee minunată!Foarte utilă pernuța ta de ace cu buzunar!Să o folosești cu drag!
    Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernutele de ace sunt mereu utile. Nu stiu cum reusesc, insa mereu gasesc ace. Parca tupaie din cutiuta...
      Multumesc, Mihaela. Chiar o folosesc!
      Zile inspirate! 😘❤️

      Delete