Saturday, February 11, 2023

Transformari creative (6) -
Februarie 2023 (1) -
'Gentuta' pentru un stick de memorie

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.

Luna februarie are ca subiect: 'haine / materiale / fire'.
Proiectul este: gentuta.
(din saptamana 1)


Dimensiuni aprox. 11 cm x 6 cm (inchis),
lungime deschis: aprox. 18 cm


De aceasta data mi-am confectionat o mica protectie pentru un stick de
memorie, ca se deteriorase cea pe care o aveam.
Materialul este o bucata de fetru galben, din acela mai rigid putin.
Baza am indoit-o si am lipit-o partial cu banda termoadeziva. Nu
mi-a iesit prea bine, asa ca am continuat sa o cos cu o bordura (mov).
Clapeta este cusuta separat, dupa cum se vede in poze.



Pe marginea ei sunt bucatele de dantela autocolanta, dar fiind cam veche
am si cusut-o cu ata galbena. Pentru inchidere am folosit o capsa.
Pe exterior am pus si un nasture, pentru a rigidiza zona.
Ca accesoriu suplimentar am lipit un fluturas.

Bufnita de pe pernuta de ace a vrut si ea sa participe la derularea
evenimentelor, asa ca o revedeti si pe ea in poze...😊


Transformari creative (5)

 

16 comments:

  1. Îmi place că găsești mereu soluții să faci obiecte utile ție. Să o folosești cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Altfel nu prea ma simt bine. Adevarul este ca daca tot depun un efort, sa fie ceva ce utilizez sau dau cadou, nu sa ramana in dulap. Astazi am razuit suportul verde, ca arata cum ai vazut in poza. Acum e alb si vreau sa vad cum il vopsesc!
      Multumesc mult, Niko! O saptamana cu spor! 😘❤️

      Delete
  2. Am observat-o pe domnisoara bufnicioara :D - un ajutor de nadejde a fost - a adus cu ea ace, fire... si poate chiar si capsa :D.
    Gentuta este foarte draguta si practica!! Sticku-ul de memorie va fi multumit deasemenea. :)
    Pupici cu drag si o duminica minunata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bufnicioara chiar a fost incredibil de vioaie. M-a uimit, cumva! Mi-am zis ca o astfel de protectie este mai greu de pierdut prin geanta, decat un stick micut!
      Multumesc, draga Rux! Pupici si o saptamana usoara! 😘❤️

      Delete
  3. Ce frumoasa este! Cum ne joaca feste lumina, am crezut initial ca e verde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inca ma tot gandesc la o mica incinta foto pentru obiecte si felicitari, doar ca nu stiu prea bine cum. Ar trebui sa ma documentez mai sarguincios... Intr-adevar culorile variaza mult, dar materialul este chiar galben.
      Multumesc frumos pentru apreciere! O saptamana
      inspirata! 😘❤️

      Delete
  4. Micuța bufniță deja și-a intrat în rol -- te sprijină în lucrare 👍
    A fost ceva de lucru la gentuță dar rezultatul este minunat ❤️
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si-a intrat in rol din plin. Sper sa mai imi sufle cate ceva...
      Sa stii ca mi-a luat ceva timp, mai ales ca lucrul cu fetru pare simplu, dar nu am experienta cu asa ceva.
      Imi place si mie, asa ca e bine!
      Pupici si o saptamana linistita, draga Prietena! 😘❤️

      Delete
  5. O idee minunata ! Arata foarte bine gentuta. Voi încerca și eu pentru stickurile mele!
    O săptămână ușoară și plină de realizări!😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca vei folosi banda aia termoadeziva, sa fii atenta. Eu nu prea am dexteritate la calcat si mi-a iesit cam stramba jonctiunea. Dar una peste alta sunt multumita de realizare. Cred ca e bun si ariciul pentru inchidere.
      Multumesc mult, Mihaela! Spor si tie la tot! 😘❤️

      Delete
  6. Ce frumoasa transformare. Esti plina de idei creative.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Maria! Ideile eu cred ca apar daca ne dorim sa apara, oricat de bizar suna cuvintele astea.
      Numai inspiratii si tie!😘❤️

      Delete
  7. Din punctul meu de vedere, gentuta e superba! ❤ Imediat ce-am zarit-o (cu mai multe zile in urma) mi-am imaginat-o ca traistuta, in marime potrivita pentru... adulti. 😊
    Imi place culoarea, combinatia de materiale, fluturasul! E o super gentuta!
    Seara minunata iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doar cu un mic comentariu. Pentru adulti ar trebui si un fel de maner - snur - lantic... Recunosc ca imi place, chiar asa, cu imperfectiuni. Nu am apucat sa vopsesc suportul verde pe care l-am decojit. Cuget la culori. Si nici nu am prea vopsit pe materiale, adica spre aproape deloc.
      Seara minunata si tie, Diana draga! Pupici!
      😘❤️

      Delete
    2. Toarta se subintelege! 😊
      Intre timp am descoperit o trasta din in, compromisa (pentru ca e foarte veche) si ma gandesc s-o impopotonez pe aceasta. 😊
      Pupici! ❤ 😘

      Delete
  8. Spor si imaginatie, Diana draga! Inul este un material interesant, sper sa-ti iasa transformarea.
    Pupici! 😘❤️

    ReplyDelete