Tuesday, February 21, 2023

Provocari Verzi -
Creeaza-ti Mesagerul

Particip si eu la Provocari Verzi  - #00 Salvam Papusi -  Creeaza-ti Mesagerul.





Participarea m-a luat prin surprindere chiar si pe mine. Pentru ca nu
aveam nicio idee. Se mai intampla.  Totul a inceput cu niste lalele albe
a caror petale au cazut destul de repejor. Si mi-am zis ca daca laminez
cateva petale, as putea crea cateva martisoare. Dar am revazut aceasta
papusica - surpriza aparuta candva dintr-un ou de ciocolata - si care
statea cumintica in biblioteca. Presupun ca mi-a transmis un mesaj, ca
vrea si altceva.


Este imaginea unei mici patinatoare. O vedeti mai sus. Am renuntat la pelerina
movulie si am adaugat o completare tinutei, sub forma unei floricele si a unor
aripi.


Cu aripile a fost evident mai complicat:
Am ales doua petale laminate. Le-am decupat, dar nu final. Am pus pe
contur banda dublu adeziva, din mai multe bucati, fiind o geometrie curbata.
Am format o sarma pe care o aveam, de 0.8 mm pe conturul petalelor si am
lipit-o de banda.  Apoi am presarat sclipici peste toata suprafata lipicioasa.
A fost nevoie sa mai completez cu material dintr-un tub - din pacate nu a fost
chiar auriu. Si in cateva zone am mai adaugat lipici, pentru a fi sigura de lipirea
pe plastic.


Dupa ce s-a uscat, am  taiat surplusul de plastic in jurul petalelor.
Apoi am rotit sarma in jurul taliei de cateva ori. 


Asa a aparut Mesagerul meu, impreuna cu o experienta inedita.




@@@@@@@@@
Air dry clay tips:



Hand embroidery with beads:





14 comments:

  1. Zana cu aripioare din petale de lalele!! Mi se pare fascinant. Cum reusesti sa le faci asa? (banuiesc ca nu prin laminare, sau?). Cat de delicata este si cum o transforma cu totul aripioarele! Si rochita este
    Ce mai.. este o zana a florilor si.. imi aminteste putin de Sunetul muzicii. Uitandu-ma la ea cum sta... parca o vad pe Maria (The hills are alaive ... with the sound of music!! :) ).
    Ma bucur sa iti cunosc Mesagerul! Si ma bucura aceasta intamplare fericita :).

    Filmuletele sunt foarte interesante (cel cu margele mai usor de pus in practica... al doilea, pentru mine cel putin.. imposibil - dar interesant! )
    Pupici cu drag :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rux, am scris ca le-am laminat. Poate ca sunt si alte metode, dar mai complicate, presupun. Suportul pe care sta doar cu un picior este cam ciudat, dar nu am vrut sa-l lipesc, ca poate apare vreo alta idee.
      Si eu ma bucur ca l-am realizat. O alta idee nu aparuse, dar asa a fost bine.
      Margelitul ma atrage magnetic, insa sunt atatea posibilitati....
      Pupici si o zi frumoasa! 😘❤️

      Delete
  2. Patinatoarea ta este la origine Anna din desenul animat Frozen. Cu pelerina aceea mov este un fel de port popular din oralul Arrendelle. . Imi place cum ai transformat-o în zană. O sa-mi imaginez ca așa poate să zboare către sora ei.
    PS: cred ca am rămas ultima fără mesager. Am ales păpușa, dar trebuie să-i mai fac și haine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se vede ca te uiti cu fetele la filme! Habar nu aveam. Cred ca am vazut ceva fugitiv cu Frozen. Ma refer la film. Dar este deja o industrie cu aceste personaje si ceea ce e prea mult strica. Am vazut si pe sare de baie. Chiar asa?
      Daca nu rasarea ideea, recunosc ca nu participam. Nu prea aveam ceva potrivit unui 'mesager'. M-a tentat insa realizarea aripilor si poate ar trebui sa perfectionez ideea. Eu nu am mai participat la salvarile de papusi. E prima mea tentativa.
      Alegerea papusicii cred ca este cel mai important.
      Spor la tot, draga Niko! 😘❤️

      Delete
    2. Trebuie să recunosc că Frozen si 1 si 2 fac parte dintre preferatele mele. Cea mică cu Frozen a crescut, după cum cea mare a crescut cu Alba ca zapada si Aurora și Belle. Frozen 2 are niște melodii...superbe. Și mai sunt și niște filmulețe, aventurile lui Olaf, omuletul de zapada( pe astea nu le stiu pe toate) . Îmi place mult o melodie din astea: when we're together (https://www.youtube.com/watch?v=VdugkldCx10)
      Nici eu nu am mai participat la Salvam papusi. E prima data si pt mine.

      Delete
    3. Multumesc pentru linkul melodiei. Nu o stiam. Stiu prea putine, oricum. Abia astept sa vad ce ai in plan. Oricum, bine ca am reusit o intrare, macar la prima postare.
      Numai bine, Niko! 😘❤️

      Delete
  3. Ce mesagera frumoasa ai! Transformarea e super! Imi place mult, mult, mult! Ma duce gandul la Cenusareasa, in noaptea balului. 😊
    Pare ca aripioarele ti-au dat ceva de lucru! Dar sunt tare gingase.
    Felicitari! Ai niste ideeeeei! 😊 Super originale!
    Eu n-am cea mai vaga idee ce papusa va fi mesagera... De reconditionat nu mai am decat doua mari (care si-au peirdut capul si nu mai incerc sa le repar - am esuat cu fiecare incercare). Bibelouri papusi nu am... Cred ca va trebui sa confectionez ceva - si sper sa gasesc timpul necesar.

    Spor in toate, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar mi-au dat. Dar ideea a fost mai importanta. Dupa aceea stiam ideile principale si a trebuit sa improvizez, insa putin. Iar papusica era in biblioteca, dar cam ascunsa. Am umblat in zona ei cautand ceva. Si mi-am zis, de ce nu?
      M-am uitat putin pe net la papusi confectionate. Sunt destule idei, insa merita sa te uiti tu, sa vezi ce si cum.
      Multumesc pentru apreciere, Diana draga! Pupici si spor si tie si imaginatie!😘❤️

      Delete
  4. Ce zână mesager frumoasă ai! Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mihaela! Sunt si eu multumita ca a aparut.
      Acum m-am linistit, cumva!
      O saptamana faina sa ai! 😘❤️

      Delete
  5. Minunată ❤️ parcă este din "Regatul de gheață"
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai Niko chiar spunea ca seamana cu un personaj din Frozen. Ideea este ca e o patinatoare. Acum a devenit o Mesagera!
      Multumesc mult! Pupici! 😘❤️

      Delete
    2. E din Regatul de gheață, e Anna și e și patinatoare. Sora ei (Elsa) are puteri magice și poate îngheța lucruri și face patinoar pe care patineaza împreună.

      Delete
    3. Tocmai incepusem sa comentez si s-a oprit netul...
      Mi-ar fi placut sa patinez, insa nu s-a intamplat. Mesagerul Anna! Suna frumos! Multumesc pentru detalii, draga Niko!
      Seara frumoasa!

      Delete