Thursday, February 16, 2023

Transformari creative (7) -
Februarie 2023 (2) -
Covoras pentru ingeras

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.

Luna februarie are ca subiect: 'haine / materiale / fire'.
Proiectul este: covoras.
(din saptamana 2)



Ingerasul si-a dorit un covoras, asa ca ceea ce incepusem si nu terminasem
ramane pe altadata. A iesit ceva sclipicios, pentru ca mi-am zis sa fie
in armonie cu tabloul din ianuarie.
Este o bucatica de material rezultata din testele facute cu acul persan.
Dimensiunea finala este de 5.5 cm x 6.5 cm. L-am cusut cu ate stralucitoare.
Exteriorul este festonat rar.  In interior este o spirala in linii drepte, iar cu
ultimul fir am facut si 'razele'.



Un proiect simplu si stralucitor, ce i-a placut Ingerasului!






Transformari creative (6)




14 comments:

  1. Chiar se potrivește și cu tabloul și cu îngerașul. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stateau impreuna in cutiuta. Asa ca daca tot am gasit bucatica de material si ai tot vorbit de covoras...
      Multumesc mult, Niko! 😘❤️

      Delete
  2. Ce frumos este covorasul Ingerasului! De ingeras nu mai vorbesc. :D
    Imi place ideea ta si imi place cum s-au impletit firele pe covoras. Stralucitor, delicat si deosebit!
    Pupici cu drag :)!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut sa cos ceva simplu. Si firele alea stralucitoare ma atrag magnetic, desi la cusut se cam intind.
      Imi pare bine ca ti-a placut covorasul meu. Si pe mine m-a bucurat.
      Pupici si seara buna!😘❤️

      Delete
  3. Câtă rabdare ai avut să coși covorașul! A ieșit foarte bine și se potrivește de minune cu îngerașul!
    Felicitări!
    Pupici! O seară frumoasă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca nu a fost prea greu, pentru ca suprafata a fost mica, iar cusatura simpla. Mai complicat a fost cu firul, pentru ca e o rasucire de mai multe, unul fiind stralucitor. Si se cam intindea pe parcurs. Si ingerasului
      i-a placut!
      Multumesc Mihaela! O saptamana cu bucurii!😘❤️

      Delete
  4. Îngerașul are vise frumoase așezat pe covoraș ❤️
    Pupici cu drag ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inca nu mi le-a destainuit. Este destul de discret. Doar imi doresc sa ma inspire discret. Poate fi si pe tacute, ca nu ma deranjeaza...
      Pupici si o saptamana faina! Pupici! 😘❤️

      Delete
  5. Tare-i frumusel covorasul! Ingerasul se simte bine meditand pe covorasul sclipicios! Foarte fain "aranjamentul"!
    Zile sclipitor de frumoase iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, se simte chiar bine pe covoras. Cautam ceva si am gasit bucatica de material. Si mi-am schimbat ideea, pentru ca reuseam sa fac mai repede lucrarea. Asa a aparut covorasul.
      Multumesc pentru apreciere, Diana draga! Pupici!
      Seara frumoasa si o saptamana usoara!😘❤️

      Delete
  6. Apreciei imenso!
    Gratidão!
    beijinhos recheados de luz, Suzana!
    💝💕💝Megy Maia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for the visit and warm comment!
      Only light, Margarida! ❤️

      Delete