Wednesday, March 29, 2023

I love strawberries!

This project is my entry for:

'March Challenge' - on Beccy's  Place;



This card is based on Beccy's creation: 'Basket with Strawberries'.
The 'frame' around the basket was created in the program tuxpi,
with the option stereodelic.



The project is simple: the modified image is printed on a white cardboard, only
in black and white, shaped and bonded on a yellow one, previous colored
with wax crayons - blue, grey, white. (I used the fingers to spread and mixed
the colors.😊) For the central image I used pencils and a glitter marker.



Imaginea modificata este printata, formata si lipita pe un carton
galben, anterior colorat cu creioane de ceara - albstru, gri, alb -
(Am intins culorile cu degetul. 😊) Pentru zona centrala am
folosit creioane si un marker stralucitor.


This is my project for March!



February Challenge






15 comments:

  1. Cat de frumos și-a iesit acest proiect. SIncer cred că este unul ditre cele mai spectaculoase ale tale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, esti generoasa. Chiar spectaculos nu as spune, insa creioanele ceara se intind delicios...Iar programelul scoate efecte foarte utile. Multumesc mult! Mereu generezi impulsuri pozitive! Pup si noapte buna!😘❤️

      Delete
  2. esti foarte talentata si la desen, Suzana draga! ce pofta mi-ai facut de capsuni... par adevarati!
    Noapte buna! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carmen, nu este desenul meu ci al ei. Aceste provocari au obligatoriu cerinta de a-i utiliza imaginile. Doar 'accesorizarea' este a mea. Si mie mi-e pofta de capsuni. Si cand vad atatea pe la noi, parca umflate cu pompa, zic pas...
      Pupici si seara buna! 😘❤️

      Delete
  3. Wonderful mix of colours Suzana, and such interesting techniques. I like how you added the blue pencil over the yellow cardboard, it's an interesting effect. Great job colouring all those strawberries!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I told you, I'm glad I discovered the pencils and now the wax crayons. Could be indeed some efects different of other techniques.
      Thank you, Beccy for your nice comment.
      Cheers! 😘❤️

      Delete
  4. Minunat proiect!! Mi-e dor de capsunele. Sper candva sa pot manca si eu din nou - ideea mea este ca o reconectare blanda la natura s-ar putea sa ma ajute. :)
    Pup cu drag si felicitari pentru felicitarea minunata!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banuiesc ca orice reconectare cu natura este in favoarea noastra.
      Multumesc mult, Rux! Pupici si seara frumoasa!😘❤️

      Delete
  5. Ți-a ieșit foarte bine! Marginea colorata cu albastru pare brodata hihi...
    Felicitări! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mihaela. Acele creioane cerate sunt foarte interesante si se si dizolva in apa daca vrei. Asa ca efectul li se datoreaza.
      Pupici si seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  6. Ce frumoase le-ai făcut! Mi-ai făcut şi poftă :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Potecuta! Sper sa fac si eu gem anul asta.
      Seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  7. Frumos coșuleț cu căpșuni grăsuțe 👌
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-era dor de capsuni, cred ca de aceea am ales imaginea!
      Multumesc mult! Pupici! 😘❤️

      Delete
  8. Daca imi spui unde, un cosulet - felicitare iti pot trimite! 😊
    Pupici si un final de saptamana minunat!😘❤️

    ReplyDelete