Thursday, March 9, 2023

Hartie decor pentru un
borcan utilizat ca vaza

Cutiile din cele doua postari anterioare le-am acoperit folosind tehnica servetelului.
Insa raspunzand comentariilor lui Rux, mi-am zis sa incerc o alta varianta de decor:



Am luat un carton cu model format A4 gros. Pentru a-l putea rula, am adancit
linii aproximativ la egala distanta pentru a realiza indoiri, pe latimea hartiei.
Apoi am indoit cartonul pentru a fi aproximativ de inaltimea borcanului.
L-am rulat in jurul borcanului si l-am fixat cu doua cerculete de velcro.


Evident ca se poate utiliza si o sfoara, banda decor, banda adeziva, etc.

Oricum, daca misc borcanul trebuie sa fiu atenta cum il apuc, pentru ca
decorul nu l-am facut solidar cu sticla. 😊
Insa este o solutie de efect, depinzand evident de modelul hartiei.










12 comments:

  1. Ce idee faina! Imi place mult efectul dat de indoiturile pe latimea hartiei, Foarte tare!! :D
    Ai dreptate - si modelul hartiei joaca un rol important - ceea ce ai ales este intr-adevar deosebit.
    Pupici !
    Ps: foarte interesant si filmuletul cu noduri.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am zis a poate fi o idee in care sa nu utilizezi smacuri.
      Mi-a placut si mie cum s-a format. Ma gandesc ce anume ar fi posibil de facut cu o astfel de hartie.
      Acum sunt mai multe modele si am de unde alege...
      Pupici si noapte buna, draga Rux! 😘❤️

      Delete
  2. Arata superb "masca"! De lalele nu mai zic! 😊 Un decor minunat ai acolo!
    Imi place mult cum ai "indoit" cartonul! Acele "dungi" ii dau un aer super elegant.

    Oooo! 😊 Alte noduri! Poate reusesc macar prima varianta! Multumesc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tot am vrut sa invat cum se gliseaza firele. In sfarsit am descoperit. Totul este sa si inteleg...
      Mi s-a parut interesant comportamentul hartiei groase. Nu am mai incercat ideea. Strangerea poate fi imbunatatita cumva.
      Pupici si seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  3. In primul moment am crezut ca e cutie imbracara in betisoare de inghetata si cu hartie pe deasupra! Are un aspect interesant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa? La betisoare chiar nu ma gandisem...
      Insa imi place mult cum se vad liniile alea. Ma tot intreb cu ce altceva se mai asorteaza.
      Pupici si o seara frumoasa! Sanatate maxima! 😘❤️

      Delete
  4. SI eu am crezut că e servetel lipit peste bețisoare de lemn. Ingenioasă și aceasta idee de mască pentru vaza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totul este sa fie un carton mai grosut, ca altfel nu ar prea folosi. Si se roluieste prin indoirile consecutive, incredibil.
      Multumesc Niko! Weekend placut!😘❤️

      Delete
  5. Varianta de decor prezentată - reuÈ™ită ❤️ - poate fi schimbată oricând doreÈ™ti, pentru a nu te plictisi (deÈ™i pe la tine nu este timp de plictiseală...😃)...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cateva la indemana si asortate cu florile... Nu ma gandisem pana acum la varianta asta. Insa e faina solutia.
      Ai dreptate, plictiseala nu face parte din decor... 😃
      Pupici si seara buna!😘❤️

      Delete
  6. o idee pe cat de simpla, pe atât de mare efect! Superba combinatia de nuante, cu lalelel rosii!
    Felicitari Suzana draga! Pupici♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lalelele s-au intamplat... M-a bucurat descoperirea, pentru ca de multe ori pun floricele in borcan, daca nu am o vaza potrivita. Multumesc mult, draga Carmen! Pupici! 😘❤️

      Delete