Friday, January 20, 2023

Puzzle marin
Clubul de puzzle (1)

Niko a creat un Club de puzzle. Are tot felul de idei simpatice. Si ceea ce este
interesant este ca am realizat cat de multe carari am inceput si nu le-am
terminat. Mai greu este cu acele carari inca neincepute si deci neterminate,
insa dorite a fi explorate...😊



Este un puzzle marin, cu un diametru de aproximativ 52 cm. E vechi si nu mai
stiu de unde l-am luat. Din pacate este lipit cam aiurea, pe un carton destul de
subtire. Nu are rama si nici cum ar fi mai bine sa stea inca nu stiu. Pana acum
doua ore era infasat in celofan pe dulap. Acum, chiar e musai sa continui ideile
cu el. Singura povestioara pe care o mai stiu, este ca eram aproape gata si am
constatat ca avea o piesa lipsa, evident exact central. Cand ma pregateam sa o
confectionez, am descoperit-o in sacul de la aspirator. Am rasuflat usurata si
am inchis suprafata. Niciodata nu ma gandisem unde il voi pune, fiind totusi
prea mare, asa ca l-am tot mutat. Initial a stat sub pat, apoi l-am pus pe dulap.
Acum... Nici acum nu stiu! Insa l-am eliberat, asa ca vine ea si solutia...




Mai am un puzzle in lucru. E un fel de a spune, ca l-am inceput acum vreo
cativa ani... Si un altul inca neinceput! Vi-l arat pe primul:


 

Ce bine ar fi sa le termin anul acesta! Uneori este bine sa ma iluzionez.
Sau poate ca nu este bine...
Pe net sunt si site-uri unde se pot lucra puzzle-uri. Cred ca pentru mine
este varianta mai realista! 

@@@@@@@@@

Sa mai invatam cate ceva!






12 comments:

  1. Puzzl-ul marin mi se pare absolut fabulos. Nu am mai văzut până acum această formă de puzzle. 542 cm în diametru - las face blat pentru o măsută rotundă de cafea.
    Puzzle-ul cu cai - ai avut rabdare să faci mai intai fundalul? As fi făcut numai si numai calul prima data.
    Nu am vazut pănă acum washi tape asa mari.Doar la dimeansiune de scotch mic. Eu le folosesc în Bullet Journal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu, dupa ce l-am luat, nu stiu cand si nici de unde. Doar ca imaginea continua sa mi se para si mie fabuloasa. Ideea de a avea o masuta cu el e valabila, doar ca spatiul e foarte limitat. Ma voi gandi, insa e musai sa-l inramez. Strategia mea la un puzzle este sa incep cu chenarul. Scap de toate piesele cu margine dreapta... Acum stiu de ce m-am oprit. Ma impotmolisem...
      Am vazut mai late, dar doar la latimea clasica de role pe hartie.Pana la urma si asta ar fi suficienta!
      Multumesc draga Niko! Zile linistite! 😘❤️

      Delete
  2. Ce frumoase sunt!!
    Primul este deossebit si ca forma! Cred ca am mai vazut ceva asemanator, la un moment dat!
    Calutul este superb !! IUbesc calutii. Sunt minunati. Si e si de 500!!! Nu stiu daca ai vazut, dar la Jysk aveau niste rame faine (ca ale mele) care merg la dimensiunile pentru 500 bine (40X50). Eu tot sper sa imi mai ia ai mei macar vreo 3 :)))))). Daca ma gasesc.
    Vreau si eu un cal negru.. tot de 500 (sa vedem, poate mi-l iau de ziua mea). Am niste cai albi. care alearga in apa, dar deocamdata e inca la aerisit :))).
    Pupici!!!

    ps: chiar. tocmai mi-ai dat inca o idee de tema la salvam papusi, ca tot voiam sa fac asa ceva de mult. Ai putea sa o inscrii chiar tu, pentru ca datorita tie mi-a venit ideea - sa facem un puzzle noi. Cred ca ar fi interesant. daca iti vine si o idee pe ce tema.. sau eu stiu... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt atatea lucruri pe net. Acum am vazut si despre puzzle-uri. Voi explora. Am incercat si Jysk-ul tau, insa nu m-a prins, insa nu am aprofundat. Cred ca nici nu am gasit ceea ce cautam.
      Rux, pune ce idei vrei acolo. Cu papusile ti-am cam spus, insa vazand in urma, nu ma prea brodam pe subiect. Apropo, stii ca exista puzzle-uri blank? Cu ele te poti juca. Doar ca sunt mici. O sa postez ceva, insa sa vad cum il inramez.
      Multumesc mult! Pupici si weekend placut! 😘❤️

      Delete
  3. Un puzzle rotund!!! Uauuuu! E superb! Si ca forma si ca imagine! Si l-ai tinut ascuns! 😊 Acum, 'ca l-ai prezentat, aflu si eu ca exista puzzle-uri rotunde!
    Cu primul puzzle pe care l-am montat am patit acelasi lucru: lipsea o piesa aproape din centru (una cu 4 "picioruse"!) Am lipit piesele, ma gandeam din ce sa fac piesa lipsa si... am gasit piesa!

    Si al doilea puzzle e foarte fain! Cred ca ar trebui sa-l termini anul acesta macar pe cel inceput. 😊
    Am incercat sa ma joc puzzle pe un site dar nu mi-a placut... Cand montez piesele fizic orice gand aleatoriu dispare! Online nu se intampla asa... (in cazul meu, cel putin).
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut in fata ochilor si unul sfera, insa micut. iti dai seama ca nu poate fi prea mare asa ceva. Nu am mai vazut. Cred ca ideea nu prea prinde, rame rotunde mai greu. Eu l-am luat atunci ca mi-a placut imaginea. La fel si celelalte. M-a interesat doar imaginea. Nici o secunda nu m-am gandit la greutatea realizarii. Rotundul nu a fost prea greu, dar celelalte sunt.
      Totusi o sa incerc si pe site-uri. Am unul chiar pe blogul celalalt. Asa, ca experienta!
      Se pare ca avem multe chestii de jucat! Pupici si
      zile frumoase! 😘❤️

      Delete
  4. Primul puzzle este ceva minunat, de vis - mai ales fotografiat ìn ambele variante...
    Cred că ar fi și al doilea interesant - spor în activitate (din cele neexplorate dar dorite...) 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place enorm si chiar nu m-am inteles de ce nu am inramat-o. A venit timpul... Si pentru calut!
      Multumesc mult, draga Prietena! 😘❤️

      Delete
  5. Wooow! Şi eu, ca ceilalţi, zic că e prima dată când văd forma asta şi chiar am avut o grămadă! E fabulos! Merită pus undeva, Niko a avut o idee superbă, cu suport pe măsuţă. Nu ştiu, eventual, cumva sub ceva de protecţie. E tare frumos.
    Cel cu calul mi se pare tare greu, fundalul e... trebuie răbdare multă.
    Spor mult să ai! Să ne spui ce-ai făcut cu el.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potecuta, poate participi, macar sa ne arati idei noi!
      Ma straduiesc sa gasesc solutii pentru inramare, cel putin. Cred ca si pe mine m-a atras forma, insa mai mult continutul marin. Acum realizez de ce l-am pus deoparte. Am pus doar trei piesulici, dupa ce l-am scos.
      Adica slabut rau...
      Multumesc pentru ganduri si impuls, draga mea.
      Si pe bune, daca ai asa ceva poate le introduci in joc!
      O saptamana faina!😘❤️

      Delete
    2. Pagina ta, mai exact cercurile din dreapta cu media challenge, m-au făcut să mă gândesc la ceva ce poate părea nebunesc. Ştii spre ce m-au dus cu gândul? La suportul ăla de goblen. Oare nu poţi face ceva în sensul ăsta, să faci o ramă? Na, zic şi eu.
      Te pup!
      Cu jocul nu ştiu, zău, nu ştiu ce idei. Că eu am puzzleuri normale, primite, cumpărate, nu e nimic ieşit din comun, cum e ăsta al tău rotund.

      Delete
    3. Nu e nebunesc deloc si multumesc mult pentru gand. Dar cel mai mare diametru pentru goblen pe care l-am vazut eu, e pe undeva pe la 20cm poate 25. Mai mult nu cred sau nu am vazut. Rame pe comanda rotunde, nu exista. Poate unele gata facute. Pentru ca a le face e complicat si ar fi prea scump la comanda unicat. Asa ca tot la dreptunghi ajung inevitabil. Potecuta, rotundul meu e luat acum un veac. L-am aratat ca era facut si punct.
      In general puzzle-urile sunt normale sau haioase. Daca ai ceva anume, macar arati pozele. Cum vrei tu!
      Oricum, multumesc mult - mult! Seara minunata! 😘❤️

      Delete