Thursday, January 12, 2023

Transformari creative (2) -
Ianuarie 2023 - Tablou

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa deosebita.

Luna ianuarie are ca subiect: 'hartia de impachetat / punga cadou'.
Proiectul este al unui tablou.


Proiectul de data trecuta l-am introdus intr-o rama ce provine dintr-o
cutie de lemn ce a fost gazda unor lumanari parfumate. Va povestesc
etapele pe care le puteti vedea in imaginea urmatoare. Latura exterioara 
este de 13 cm. Spuma o dimensionasem pe interiorul cutiei.



Folosind materialele pentru tehnica sevetelului am lipit o coala aurie
pentru ambalaj sau alte proiecte, o hartie de matase. Am exclus colturile
la lipire pentru a minimaliza fracturile hartiei, pe care am taiat-o la
nivelul interiorului. Inauntru am pus un patrat de material spuma
maro. Nu am lipit-o, pentru ca oricum suprafata a fost rugoasa, dupa
cum se vede. Pe spatele felicitarii este un material autocolant si am
adaugat un fir atarnator. Asa ca fie ramane in rama, fie se poate atarna
separat. Pe colturile exterioare am pus un alt autocolant cu latime de doi cm.
Pe baza cutiei sunt patratele moi, cu efect protector, iar in colturi sunt
strasuri mici lipite.
Cam asa a fost viziunea. Cutia inca nu are atarnatoarea ei, pentru ca
inca nu m-am hotarat unde sa o montez...😊


Si niste efecte, ca nu se putea fara!





Transformari creative (1)




12 comments:

  1. Vroiam sa spun de tablou (l-as lăsa făra agățătoare, să fie un tablou ce se pune pe o suprafată orizontală) și am rămas cu ochii la efecte(superbe), gândindu-mă cum vei continua oare cu coperta. Începutul e promițător pentru un proiect asemănător cu cel al ramei de anul trecut. Mult succes și inspirație să îți iasă acea uniune pe care o cauți între etape.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este posibil si ceea ce spui, dar tot ar fi necesar un reazem ca la ramele foto. E prea usor. Aveam ceva de atarnat, doar ca trebuie sa caut in gaura mea neagra!😊 Este posibil sa fie doar atat. Am nevoie de o coperta, asa ca poate chiar o fac separat.
      Sa stii ca provocarea lui Beccy e lunara, daca vrei sa apari pe acolo. Ai vazut ca are imagini freebies cum le spune ea. Cu ele am cam lucrat. Ma gandesc si la ea.😊 Noapte buna si spor la tot, Niko!😘❤️

      Delete
  2. Ce frumoasa rama :O!!! La tablou am incercat si eu sa lucrez (sa il finalizez ) ieri . Dar cum incepeam sa masor sau sa tai sau sa fac cate ceva si in sfarsit incepeam sa imi intru in ritm intervenea cate ceva. :))) Pana la urma l-am lasat pentru weekend. Mi-a luat Tati trei rame, am inramat 3 puzzle-uri (sper sa imi mai gaseasca :O maine). Si m-am uitat cu Mami si Buni la un episod din Poirot.
    Pupici cu drag :*

    ps: era sa uit: efectele sunt geniale - cred ca ar fi un printable super tare!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi se intampla. Anumite chestii se amana pe nocturna, pe weekend... Deocamdata este inchis magazinasul unde puteam face rame. Nu stiu unde este altul mai aproape. Poirot... Ce dragut personaj!
      Cred ca a fost o placere vizionarea!
      Rama este frumusica, insa e tare dificil de lipit un servetel. Mereu apar cute greu de controlat...
      Pupici, draga Rux! 😘❤️

      Delete
  3. Foooarte frumos! Iar efectele sunt waw! Felicitări și multă inspirție!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc din suflet, Mihaela. Cred ca uneori efectele imi plac mai mult decat lucrarile in sine!
      Seara frumoasa!😘❤️

      Delete
  4. Foarte interesantă ideea cu cutia ! Și mai ales că totul s-a încadrat perfect ! Felicitări 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta mi-a fost ideea de la inceput. Asa ca dimensionasem felicitarea dupa cutie. Altfel nu s-ar fi potrivit, dupa cat de aiurea le tai...
      Multumesc mult, draga mea. Pupici! 😘❤️

      Delete
  5. Efectele îmi plac cel mai mult!

    Dar toate ideile tale sunt interesante. O să-mi fac timp să-ţi vizitez blogul ăsta pe îndelete. 😘❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. De foarte multe ori si mie imi plac efectele mai mult.
      Si anul trecut, Niko ne-a agitat si recunosc ca au aparut multe idei noi, de care nu stiam si o parte chiar le pastrez ca tehnici. In felul asta neuronii mei sunt linistiti, ca au la ce se gandi!😊
      Esti binevenita. Sa-mi spui, asa, privind detasat subiectul, ce ti s-ar parea ca ar merita continuat, daca ai vreo idee.
      Zile frumoase, draga Vero! 😘❤️ Multumesc pentru vizita ta aici.

      Delete
    2. Cu multă plăcere, dragă Suzana! 😘❤️

      Delete