Tuesday, January 24, 2023

Idee ajutatoare pentru puzzle

 



Va povestisem ca am reinceput acest  puzzle.  Doar ca prima senzatie
a fost de exasperare, asa ca am dat curs primului gand venit:
pe un carton am lipit fasii de plastic transparent utilizand banda adeziva
si am pus o parte din piese, dupa criteriul geometric, insirate cumva ca
timbrele.  Azi am reusit sa mai completez cateva suprafete mici.
Am totusi impresia ca imi lipseste cate ceva!😊 Piese de puzzle nu am
confectionat inca, asa ca pentru orice exista un inceput...


M-as bucura daca v-ar folosi ideea! 

 

Clubul de puzzle -  idei si trucuri de rezolvare si asamblare




12 comments:

  1. Foarte interesanta ideea cu ”foaia de clasor” pentru piese. Și eu le grupez după formă, dar le țin în cutii.
    Spor în continuare la asamblat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am facut-o la repezeala, insa nu am mai avut rabdare...
      Le sortasem in capacul cutiei si a fost necesar un singur moment de neatentie si au devenit un grup dezordonat!
      Multumesc, Niko. Par sa lipseasca cel putin doua piese, daca ceea ce am pus pana acum e bine. Poate ma insel...
      Seara buna! 😘❤️

      Delete
  2. Ideea nu e rea, in acest sens de a grupa, cumva, piesele. Banuiesc, totusi, ca e dificil cand jocul e la inceput si sunt o multime de piese.
    M-am obisnuit sa grupez piesele "pe sectoare", alegandu-le dupa culoare, dupa textura... si merge destul de repede.
    Daca e de la Ravensburger, jocul, textura pe piese si pe desenul "orientativ" e foarte asemanatoare, ceea ce usureaza "procesul identificarii' zonei unde se potriveste o piesa sau alta.

    Imi place cum arata "abacul' tau! Ar trebui sa-mi fac un fel de mapa de acest gen, pentru unele decupaje mici, stickere si altele de gen.
    Multumesc pentru idee, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘 Zi frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oricum, este spre 45% completat. Asa ca au incaput. Ma gandesc la cel cu 1000, luat nici nu mai stiu cand, pentru imagine, cu miliarde de culori...
      Ai dreptate, e o idee buna pentru bucatele. Insa cred ca poti folosi mai cu folos albumele mici de fotografii. Sunt mai practice si nu cade din ele nimic.
      Si intr-adevar desenul orientativ chiar e util pentru anumite zone.
      Multumesc, Diana draga! Pupici! 😘❤️

      Delete
  3. Foarte faina ideea!
    Si eu mi-am sortat la un moment dat piesele in functie de forma lor - mai ales spre final. Imi place insa cum ai realizat organizatorul. Iti multumim pentru idee :*!!
    Abia astept s avad cum va arata la final calutul!!
    Pupici cu drag !! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevoia te invata, intotdeauna! Mi-am zis, ca daca tot facem asa ceva, organizarea spatiului mi se pare esentiala.
      Si eu, chiar mai mult ca tine, draga Rux!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you for your presence here!
      All the best to you!

      Delete
  5. Foarte tareee! Chiar e o idee bună, le vezi mai bine şi nici nu se pierd pe sub masă. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sub masa sau canapea... Par sa lipseasca vreo doua piesulici. In aspirator le-as fi gasit. Poate e prea devreme totusi sa incep cautarile...
      Noapte buna, draga Potecuta! Multumesc mult! 😘❤️

      Delete
  6. În funcție de complexitatea jocului, fiecare găsește o cale rezolvare 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intotdeauna! Si optimizarile sunt foarte importante. Ca salvam timp pretios! Al nostru...
      Pupici! 😘❤️

      Delete