Friday, January 20, 2023

An elegant flower

This project is my entry for:

'January Challenge' - on Beccy's  Place;



A simple start with an image which is part of the Beccy's creation: 'Strelitzia set'.


 
I added some slight efects, but not many, in a the program: https://www.tuxpi.com/

I printed the image, shaped it, punched the corners and bonded on a black
cardboard. Around it some shiny paper strips (for  a quilling destination) were
bonded. For coloring I used: pencils, a green marker and a gold gel pen for the
black remained spaces.



Imaginea tiparita, decupata, perforata la colturi, am lipit-o pe un
carton negru. In jurul ei sunt lipite benzi de hartie, destinate 
quillingului. Pentru colorare am folosit creioane, un marker
verde si un pix cu gel auriu pentru spatiile negre vizibile.




This is my first project with a beautiful flower.






10 comments:

  1. Simplu și de efect. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Niko! Cred ca fac volte pe linga utilizarea fasiilor de hartie!😊
      Sanatate multa!😘❤️

      Delete
  2. Ce proiect frumos!! Mami a primit intr-un an un aranjament in care era o Strelitia. Mi-a placut tare mult!!! :)
    Imi place mult cum ti-a ieist proiectul!
    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut si eu astfel de aranjamente, insa nu am luat niciodata. M-ar tenta la ghiveci totusi. Si poate un quilling...
      Multumesc mult, Rux! Pup! 😘❤️

      Delete
  3. E foarte frumoasa felicitarea! "Razele" care inconjoara floarea imi duc gandul spre "vibratiile pozitive" pe care le transmite natura pentru noi.
    Felicitari! Si spor la lucru, Suzana draga! 😊
    Weekend frumos iti doresc! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razele alea au venit atat de firesc... Poate ca tocmai ai vorbit despre cauza!
      Pe parcursul anului regula este sa folosesc din imaginile ei. Foarte interesante experientele. Ca si cum ar fi la textele centrate pe cuvinte cheie...
      Multumesc la fel, draga Diana! Pup.😘❤️

      Delete
  4. Da, este delicată, frumoasă ! Reușită 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un pic mai simpla decat altele, insa floricica mi s-a parut ca avea nevoie de aer!
      Multumesc mult! Pupici! 😘❤️

      Delete
  5. Wonderful colouring Suzana, I really like how you added the colour around the image... it has given the design so much movement. The green, yellow and pink are a fabulous combination, such pretty colours.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. This flower makes me think at flight. So I let a lot of space around it. I start to love quilting and of course the quilt with paper is much easier...
      Thank you, Beccy! Have a fabulous weekend!
      Cheers! 😘❤️

      Delete