Tuesday, April 11, 2023

Transformari creative (15) si
Provocari Verzi (7) -
Floricele in vaza

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna aprilie are ca subiect: 'cofraje de oua'.
Proiectul este realizarea de  flori
(saptamana 3).
Lucrarea participa si la Provocari Verzi #06 Salvam papusi - Flori pentru Florii.



Pentru cele doua teme am realizat o micro vaza cu trei floricele, din cofrajul
pentru sase oua. Vaza este formata din cele doua elemente despartitoare
suprapuse, pentru a fi mai rigida. Florile sunt create din bazele rotunde ale
cutiei de sub oua.
Vaza este pictata cu acrilice: alb, maro, mov pe muchii si auriu.



Florile le-am acoperit cu acrilic alb si apoi am folosit tot creioanele cerate,
urmand apoi lacuirea. In mijloc am pus si culoare din tub.
Tijele sunt din sarma acoperita cu o banda verde, avand acest scop.
Capatul l-am format putin pentru a-l putea prinde, tot cu 'hot glue'.
Frunzele sunt adaugate separat, doar ca am mai pus marker verde stralucitor.


Asa au aparut niste 'imortele' in vaza! Recunosc ca materialul este destul
de simpatic de lucrat, chiar asa neuniform in anumite zone.

 

Transformari creative (14)

Provocari Verzi (6)






16 comments:

  1. Foarte ingenios! Îmi place vaza și îmi plac și floricelele! Cu ce ai decupat petalele, sunt foarte mici și ai avut precizie? Nu e o vază mică, de fapt e una mare-mare pentru păpușica de lângă ea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca am folosit o forfecuta obisnuita de manichiura, dupa ce am taiat razele - opt-. Daca maresti poza, nu mi-au reusit perfect colturile, ba chiar am si decupat mai mult.
      Da, prin comparatie cu Anna este o vaza marisoara. Am primit candva o vaza martisor, cam de aceeasi inaltime,doar ca avea formatul obisnuit. Cofrajele sunt perfecte pentru astfel de floricele, ce au totusi 3.5 cm diametru.
      Multumesc mult!! O zi minunata! 😘❤️

      Delete
  2. Ce fain a ieşit! Aşa, neuniform cum spui, îi dă unicitate. Îmi pace!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A iesit dragut, imi place si mie. O vaza acest stil, ar fi deosebita. Voi fi atenta...
      Multumesc, draga Potecuta! Seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  3. Am adormit cu gandul la floricelele tale aseara!!! N-am mai reusit sa las si gand, ca deja venise Mos Ene si am zis sa profit, sa nu cumva sa plece :)))).
    Sunt superbe - si nu doar ca o vad pe Anna cat este de mica, dar stii ca eu am facut petalele la floricica din asemenea portiuni, asa ca stiu cat sunt de mici :D. neaparat o sa incerc si eu ceva de gen cand voi mai pensiona vreun cofraj. Doar ca, daca nu gasesc o alternativa viabila, cred ca voi fi nevoita sa le lipesc pe un suport (ca la mine pistolul de lipit e deocamdata tabu.
    Ei uite - scoci din acela am vrut si eu :))))). Dar ma uit ca a mers si cu cel de hartie.. pana la urma. Stiu insa ca cel pentru flori e altfel texturat si se pot crea tot felul de lucruri realiste si foarte frumoase.
    Imi place tare mult proiectul tau :*. Abia astept sa vad ce vei mai face. hihi!!

    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rux, totusi, 3.5 cm diametru nu e mult, insa nici putin. Ma gandeam si la varianta de a lipi cate doua. Asa vei putea lipi, cred eu, binisor tija, introducand-o intr-o bresa din rondeaua din spate. O parere. Daca te referi la banda verde, nu e chiar scoci. Are o textura mai ciudatica si adevarat ca se formeaza altfel ca hartia, insa in final am lipit-o cu lipici, ca nu ramanea infasurata. E adevarat ca este si mai veche...
      Multumesc mult, draga Rux! Vom vedea ce si cum, functie
      de inspiratii! Pup.😘❤️

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      All the best to you!❤️

      Delete
  5. Tocmai faptul ca materialul nu este uniform, face realizarea ta UNiCAT 👍 dragalasa vaza ta cu imortele. Felicitari 🥰
    O seara placuta, Suzana draga 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Carmen. Totusi au iesit cam multe colturi.
      Taiatul pentru curburi mai trebuie exersat...
      Oricum sunt multumita si eu si Anna, asa ca amandoua de bucuram de floricele!
      Pupici si seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  6. Frumoasă realizare 👍iar prima fotografie este minunată !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anna a capatat curaj si au inceput sa-i placa sedintele foto. Sincer, nici eu nu rezist unei astfel de tentatii!
      Pupici, draga Prietena! 😘❤️

      Delete
  7. Aveam impresia că am lăsat un gând la această postare, dar se pare că nu am făcut-o. Am citit de când ai postat și mi-au plăcut tare mult floricelele și vaza ta!
    Sunt foarte reușite....Felicotări! Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu lucrasem pana acum asa ceva. Si este un material interesant pentru floricele. Iar vaza... poate o voi gasi si mai mare pe undeva...
      Multumesc mult, Mihaela! Pupici! 😘❤️

      Delete
  8. E frumoasa tare vaza vintage! 😊 De floricele nu mai zic! Foarte, foarte reusita vaza cu flori.
    No! Nu m-am gandit sa inscriu si la Salvam papusi si la Transformari creative aceeasi "lucrare". Deh! 😊
    Spor la ce vrei sa faci, Suzana draga! Seara frumoasa! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca se supara cineva daca adaugi linkul, daca vrei. Ca oricum, comasarile sunt musai, ca Rux a fost minunata si cumva a creat posibilitatea... O sa trec mai tarziu sa-ti vad floricelele.
      Spor si tie la tot, draga Diana! Pupici! 😘❤️

      Delete