Friday, April 28, 2023

This time are poppies!

This project is my entry for:

'April Challenge' - on Beccy's  Place;





This card is based on Beccy's creation: 'Poppies'.


It's a little bit complicated to explain, but I try.
With the exception of the yellow background  and the printed image, everything
else are bits of different elements. Top and bottom are two kinds of materials, with
pattern created by myself, from paper and napkin. The heart is also from a napkin.
I used again that method for false rice paper. The area with the cutt out was colored
with the airbrush pen. Everything is bonded. Along the edges I used a gold gel pen
and on the poppies, just pencils.


Cu excepția fundalului galben și a imaginii imprimate, toate celelalte
sunt bucăți de elemente diferite. Sus și jos sunt două tipuri de materiale,
cu model creat de mine, din hârtie și șervețel. Inima este tot dintr-un șervețel.
Am folosit din nou acea metodă pentru hârtie de orez falsă.
Zona cu decupajul a fost colorată prin pulverizare. Totul este lipit.
Pe margini am folosit un marker auriu, iar pe maci, doar creioane colorate.


This is my April story!



March challenge



All the best in the last month of Spring!




12 comments:

  1. Ce frumoase hartii ai obtinut!!Imi plac tare mult - va trebui sa imi acord niste timp ca sa vad si eu cum este cu hartia de orez falsa..
    Macii sunt delicati si asa cum i-ai colorat, cu acel contur auriu care si modelele diferite pe care le-ai realizat parca ies si mai mult in evidenta.
    Superb proiect ai reusit!
    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideile noi descoperite cu ocazia provocarilor m-au bucurat mult si am constatat ca pot fi folosite nu numai pentru hartie. Le poti incerca si pe alte materiale, gen plante sau dantele subtiri. Ceea ce e bine este ca pelicula de pe spate permite o lipire usoara si neteda, ceea ce pe hartie de servetel nu e posibil decat cu tehnica dedicata.
      Multumesc frumos, Rux. Mi-a placut mult si mie.
      O seara frumoasa! Pupici! 😘❤️

      Delete
  2. You're very creative with your materials Suzana, your cards are always fabulously artsy. You did a wonderful job colouring the poppy image, I really love the shade of pink you used, as well as the gold edging.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. A few shade of gold change in many cases everything.
      And some of your images make me think to special frames.
      You know that I love to experiment so I take advantage of this challenge!
      Thank you, Beccy! All the best to you! 😘❤️

      Delete
  3. Îmi place rezultatul proiectului tau!
    Toate lucrările tale sunt minunate!
    O zi frumoasa sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos. De aceasta data a durat ceva pana m-am hotarat cum sa lipesc toate cele. Insa mi-a placut si mie cum a iesit.
      Seara buna si weekend minunat! Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Maci aristocratici 👍😃
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abia astept o sedinta foto cu ei. Inca in piata nu au aparut...
      Pupici!😘❤️

      Delete
  5. E frumoasa felictarea! Macii sunt tare gingasi.
    Imi place mult de tot hartia "de orez" - ma refer la culori si la "sifonat". 😊 Instantaneu, mi-am imaginat o rochie dintr-un material "sifonat" si colorat asa de viu, culorile "pierzandu-se" una in alta. 😊 Totusi, la cat de mult am slabit in ultima jumatate de an (stres si oboseala) nu m-as incumeta sa imbrac o rochie vaporoasa - asa ca n-am de ce sa ma "oftic" ca nu am o rochie in astfel de culori! 😂
    Felicitari! Spor la imaginat si la lucru, Suzana draga!
    Imbratisari cu drag! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai utilizat acel servetel. Provine din cele utilizate la colorarea oualelor la Paste. Le-am pastrat pentru tehnica servetelului, insa acum am folosit si aceasta metoda. E cam greu sa le folosesti pe felicitari. Tot la tablouri mi-e gandul...
      Mie nu prea imi reuseste... slabitul... Dar nici nu ma straduiesc.😂
      Am lucrat putin la prima tema de mai. Startul e mereu mai greu, mai ales ca am avut si muuuulte alte treburi. Multumesc mult, Diana draga! Spor si inspiratie si tie si weekend placut!
      Pup.😘❤️

      Delete
  6. Superbă creatia ta. Culorile se imbină atat de armonios că nici nu par materiale atat de diferite puse împreună. Cum spune un amic, toate fac parte din acelasi film, iar tu ai fosr regizorul care a stiut să arate asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc din suflet pentru aceste cuvinte, draga Niko.
      Am facut cam multe teste si nu prea am apucat sa le folosesc. Nici eu nu stiu exact cum curg ideile. De fiecare data e la fel. Imi aleg imaginea ei si apoi astept... Poate dura si cateva zile, sau doar cateva ore. Cam asa este si la provocarile noastre. Sunt atat de multe optiuni si asta e mai greu decat daca ar fi una singura. Insa e... bine!
      Noapte buna cu vise frumoase! 😘❤️

      Delete