Thursday, October 3, 2024

TC2024 - (36) Septembrie -
Provocari Verzi (38) -
Reflexii in oglinda (165)
Gnomul ciuperca

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
In luna septembrie se lucreaza cu 'sticla'. Tema a treia este 'Gnom de toamna'.
Rux ne imbie la
Provocari Verzi - Mesager in misiune III -18 Plantatia de ciupercute magice
.

Carmen a redeschis 
Jocul Reflexiilor, preluandu-l de la Sorin.



Nici nu as fi banuit ca primul meu gnom va arata aproximativ ca o ciupercuta.

Am folosit o sticluta din acelea de ~200 ml. Am acoperit-o cu tubulete realizate pe
masinuta tricotin. Initial am folosit doua din testele realizate, insa nu a fost suficient
si am mai facut inca un snur, nici el suficient si a mai urmat unul. Am fost cam neatenta
in a aprecia.  Pentru lipire am folosit celebrul silicon la cald. Recunosc ca mi-a
placut cum arata mai mult decat cu sfoara.


Pentru ciuperca palarie m-am inspirat partial din acest tutorial. Colile de fetru
au fost formate A4 si cercurile au fost mai mici, ~20 cm si respectiv ~18 cm.
Pe cel gri l-am decupat in centru. Pe cel rosu l-am taiat pe raza si am format
conul, pe care l-am cusut cu ata. Tot cu ata rosie le-am prins pe amandoua.

Apoi spatiul interior l-am umplut cu fibra siliconizata. Tot cu ata am cusut
niste raze, simuland simbolic pliurile de ciuperca.
Am lipit in final niste bumbisori albi.


Pentru barba am improvizat. Incepusem o bratara jellyfish, insa mi-am dat seama
ca as putea-o folosi ca suport. Am inchis-o, lasand restul de fire neimpletite sa atarne.
Si am mai adaugat inca vreo doua modele de fire, prinse cu nod de 'inel' si niste fire
de lana, pe care le-am prins cu lipici. Rondeaua am introdus-o pe gatul sticlei.


Nasul este format din lana netoarsa. A iesit aproximativ, mai trebuia intarit.
Palaria am introdusa pe gatul sticlei si nu am mai lipit-o.

Cam asta este povestea gnomului meu ciuperca. I-ar mai trebui niste completari,
evident, insa ideile s-au oprit pentru moment...😊


Chiar daca pozele contin si niste mici reflexii, adaug o mica frumusete:





TC2024 - (35) & Reflexii in oglinda (164)
Provocari Verzi (37)






No comments:

Post a Comment