Friday, October 18, 2024

Provocari Verzi (40)
O trupa vesela!

Subiectul postarii de azi participa la:
Provocari Verzi - Salvam papusi III- #20 Catelusul adoptat.




Evenimentele s-au petrecut cam asa:
Am gasit o punguta continand acei catei adorabili din spuma. E prima data cand
vad asa ceva. Apoi am scormonit intr-o geanta si am dat de o caseta a unui CD,
pastrata pentru un VP -  Viitor Proiect...😊
Cartonul a fost basca.  Mi-am sters pensula pe cand lucram la altceva, doar ca
am constatat ca se 'vad' niste chestii pe acolo, asa ca l-am lipit pe fata casetei.
Poate imi spuneti si mie ce vedeti voi pe acolo.



Pe interiorul casetei am pus o hartie bleu usor incretita. Pe ea am pozitionat
catelusii care erau stickere. In centru am pus pe cel primit de la Niko, in iarna,
trecuta, pe care l-am vopsit cu acrilice.

Pe partea cealalta a casetei am lipit un banut metalic peste un fel de plomba ce
astupa gaura, din fetru cu lana.

Mesagera a fost la inceput usor nedumerita, insa cred ca a invatat repede cum
sa se inteleaga cu trupa!
Sper sa imi impartaseasca si mie cate ceva...




Poate ca nu e marele proiect, insa m-a amuzat cum s-au adunat piesele principale
si s-au asezat la locul lor...



Provocari Verzi (39)

 
@@@@@@@@@




6 comments:

  1. Ai adoptat o mulțime de cățeluși! 😊😍 Ideea proiectului e super! E un adevărat tablou. Îmi place foarte mult! 😍😍😍

    În colaj doi, unde ai șters pensula, văd turnul din Pisa în vârful căruia o vrăjitoare tocmai și-a așezat coliba, transportată cu ajutorul unui vârtej. 😃 Pe scurt, un perfect decor de Halloween. Asta la o primă și rapidă vedere.
    Weekend frumos îți doresc, Suzana draga! Pupici! 💗😘 Spor sa ai la tot ce vrei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa! I-am gasit la fix. O sa-i livrez nepoatei pe majoritatea lor. Alte animalute am vazut, insa caini din spuma niciodata.
      Turnul din Pisa! Uau! Cu o coliba magica in varf...
      Partea dreapta am cam neglijat-o. Eu am vazut in stanga jos o fantoma cu ochi triunghiulari, iar in stanga 'turnului', o parte
      din capul unei femei, iar in colt profilul unei masti...😃
      Weekend frumos si tie, draga Diana! Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Pe carton eu văd un peisaj de Halloween sau o furtună tip tornadă care imprăștie frunze în jur. Dacă nu e ceea ce văd eu, să știi că încă nu mi-am băut cafeaua!:)))
    Imi plac cățelușii...sunt veseli, bucuroși că o întâlnesc pe mesageră.
    Postarea ta mi-a amintit că trebuie sa-mi cumpăr o carcasa pentru cd...hihi
    Sâmbătă frumoasă să ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca si furtuna ce imprastie frunzele este valabila, intr-devar. Ma tot uit si mai vad. Ce chestie simpatica!
      Catelusii mi-au placut maxim si au aparut la fix! Sunt atatea forme din spuma si stau sa ma intreb de ce nu imi fac si eu cand am nevoie de ceva. Adica stiu de ce, ca stiu cum tai...
      Pupici si weekend placut, draga Mihaela! ❤️😘

      Delete
  3. Cățelușii sunt tare drăgălași! Să știi că îl vreau pe urecheatul alb-gri de jos!
    Ce văd eu acolo... Un scaiete negru și supărat într-un câmp colorat de toamnă, și o fantomita cu cearceaf maro în stânga jos. Una pusă pe șotii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am retinut! Dragalasi si au aparut fix cand trebuia.
      Cu siguranta fantomita este pusa pe sotii. Iar ideea scaietelui este tare simpatica!
      O duminica minunata, Pompilia! ❤️😘

      Delete