Saturday, October 19, 2024

TC2024 - (40) Octombrie -
Decor pentru masa

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
In luna octombrie se lucreaza cu 'tuburi de hartie'. Tema a treia este 'Dintr-un tub'.



Asta a fost singura idee legata de obiecte simple, din tuburi.
A fost unul mai rigid, parca de folie alimentara.

Am taiat doua bucati si le-am colorat diferit. Muchiile sunt cam
denivelate, insa v-am mai spus ca sunt usor defazata cu taieturile. 😊
Le-am dat initial cu acrilic alb.

Pentru cel din dreapta am folosit pulverizarea printr-un sablon.
A iesit mai palid, ca nu am reusit sa tin strans sablonul si nu am
continuat, pentru ca altfel liniile nu s-ar mai fi vazut nici cat se
vad acum.


Pentru celalalt am folosit, destul de neinspirat pentru o suprafata curba,
acele culori mai fluide. In mod normal, dupa fiecare culoare ar fi trebuit sa fac
pauza. Am asteptat doar atat cat sa curga picaturi pe o panza. Asa ca a iesit
o mozoleala simpatica si cam atat.
Mi-am propus sa reiau totusi ultima experienta, insa in alti pasi.

Folosesc rar asa ceva, insa mi s-a parut o ideea buna pentru a treia
provocare a lunii. Si cu ocazia asta am aflat si ceea ce trebuie sa nu fac...😊



TC2024 - (39)
 
 
 

No comments:

Post a Comment