Monday, October 21, 2024

TC2024 - (41) Octombrie -
Lumanare simbolica

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
In luna octombrie se lucreaza cu 'tuburi de hartie'. Tema a doua este 'La indigo'.



Modelul oferit de Niko este imaginea urmatoare a unei lumanari, fiind
obligatoriu sa se vada flacara si ceara curgand.

Tubul folosit a fost un suport ramas de la o rola de leucoplat.
In el am introdus un carton gofrat rulat, in care am  mai introdus unul mai mic pentru
a realiza inchiderea in partea de sus. Lipirea am facut-o cu silicon la cald.
Lungimea finala tub + carton este de ~ 11 cm.
Am fixat 'lumanarea' pe o rondea de lemn gaurita, in care am introdus un cilindru
din iuta si la baza am mai pus bucatele pentru a umple diametrul interior.
Flacara este realizata din suvite realizate din silicon la cald, peste care am pus
ceva sclipici. Si evident ceara topita tot cu silicon a fost realizata.


A urmat vopsirea. Am facut cam multe straturi, nefiind hotarata asupra finalului.
Alb,  galben doua nuante, apoi am decis ca va fi rosu, pe care l-am amestecat cu
sclipici  si in final am mai pus ceva auriu.



Tubul l-am vopsit gri metalizat. Lemnul pe care evident il patasem, l-am acoperit
si pe el cu un acrilic metalizat.
Am adaugat o banda de plastic cu margelute albe, ca decor.
Lungimea generala este de ~ 16.5 cm.

Asta este povestea  lumanarii, pentru tema a doua a lunii.


 
 TC2024 - (40)

@@@@@@@@@



No comments:

Post a Comment