Thursday, October 10, 2024

TC2024 - (37) Octombrie -
Provocari Verzi (39) -
Reflexii in oglinda (166)
'Vulpita' Ochioasa in peisaj

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
In luna octombrie se lucreaza cu 'tuburi de hartie'. Tema a patra este 'Fii creativ'.
Rux ne imbie la
Provocari Verzi - Mesager in misiune III -19 Spirit al padurii: Profesor Vulpe.

Carmen a redeschis 
Jocul Reflexiilor, preluandu-l de la Sorin.



Initial am vrut sa fac o vulpita din lana, insa programul a fost modificat dramatic,
asa ca facand o cautare rapida, m-am atasat de o imagine gasita aici.  Ieri dimineata,
la trezire, 'stiam' cum voi impleti jocurile...😊
Citisem in postarea Pompiliei ceva interesant, despre cum faci mai maleabila o rola
de hartie, dezlipind un strat. Ceea ce am si facut, dupa ce am sectionat-o.
Mi-a incaput un diametru de ~9cm.  Am desenat si urechile, dupa care am decupat
geometria de baza. Apoi am mai decupat doua forme similare din fetru moale, gri
si maro, pe care le-am lipit de o parte si alta a cartonului rolei. A fost o metoda foarte
buna pentru rigidizare.



Au urmat indoirile, moment in care a trebuit sa mai ajustez marginile, ca mereu
zapacesc taieturile...
A urmat o bordurare in zona superioara cu un fir stralucitor, maro. Nu neaparat
de estetica, ci pentru a prinde mai bine cele trei straturi. Pe el l-am folosit si ca
atarnatoare. Apoi am cusut ochii - doua margele ceva mai mari.
Abia acum am lipit cu silicon la cald indoiturile si am adaugat un botic din fetru
negru sub care am strecurat si mustatile, din acelasi tip de fir.
In zona urechilor am adaugat fetru deschis, ce cred ca ar fi trebuit putin mai mare,
insa m-am rezumat la simbolism...😂

Cam asa este povestea unui nou personaj. Am botezat-o 'Ochioasa'.
Mesagera Anna a adoptat-o imediat si cred ca deja au pus de niste planuri...

Nu mai facusem cam de mult un negativ:


Si ceva efecte, ca doar stiti ca sunt dependenta de ele...



Schimband registrul va mai arat ceva:

Si anul acesta magnolia a facut seminte!
 

O imagine usor blurata, facuta pe ploaie. Mi-au placut insa pasarile aliniate pe bustean.



 TC2024 - (36) & Provocari Verzi (38) & Reflexii in oglinda (165)

@@@@@@@@@

Am vrut sa va arat ce snur a iesit din firul folosit. Cred ca pentru asa ceva subtire
greutatea este prea mare. Eliberat, iese precum vedeti in poza. Tare simpatic!
Mai experimentez cu asa ceva cand voi gasi o contragreutate mai usoara.




@@@@@@@@@


Sa aveti un final de saptamana cu bucurii!


8 comments:

  1. E foarte reușit capul de vulpe! 😍 (în negativ pare lup) 😊 Mie nu-mi dă prin cap o idee, și numai mâine nu e 12. 😃
    Șnurul pare făcut din zale - e foarte interesant și tare-mi place.
    Încep să mă întreb ce tot fac! N-am mai ajuns in zona unde știu că e un arbust magnolie - așa că admir poza ta! N-am mai ajuns in zona lacului pentru a vedea lebede, pești etc., așa că admir si mă amuză poza ta. 😊
    Mulțumesc, Suzana draga! 💗😘 Final de săptămână cu bucurii și pentru tine! 🍀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum am percutat ca pentru tema 4 lucrarea era tematica. Un cap de vulpe nu arata prea infricosator. Asta e...
      La mine e mai simplu. Magnolia este langa piata, asa ca o vad mereu. Am ratat si de data asta sa iau o samanta. Au avut grija de ele altii.😊 Iar poza de la lac (Herastrau) am facut-o cu ocazia unei vizite in zona. Asa ca a fost noroc.
      Snurul ala labartat insa imi place maxim. As incerca ideea de la hartia de orez, de curiozitate. Sa il intepenesc intr-o geometrie.
      Constat ca tuburile nu ma prea inspira, insa asta e si mai provocator...
      Pupici si weekend placut, Diana draga! Spor si inspiratie!
      💗😘

      Delete
  2. Vai ce frumoasa este!!!!! Imi aminteste tare mult de o masca facuta cu Mami prin generala. Ceva mixed media (cu sac si castane si tot felul de materiale. Nu am poza dar aveam o filmare asa ca daca voi reusi sa o bag pe digital voi avea si poza. Sa vedem.
    Insa vulpita ta imi place enorm !!!! Este superba. Ce idee geniala ai avut ! :*
    Te pup cu drag !!

    ps:semintele magnoliei sunt foarte interesante, la fel si poza pe ploaie. Cat despre snur - imi aminteste de o banderola cu un punct ciudatel facuta cu un fir foarte subtire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam ai dreptate cu masca, nu ma gandisem asa. Poate o gasesti. Ar fi interesant de vazut. Si mie imi place cum arata.
      Cred ca o voi pune in brad...
      Este a doua oara cand vad seminte, in atata maldar de ani. Din pacate au fost luate... Imi pare rau ca tricotinul nu se prea asorteaza cu fire subtiri. Mai degraba tehnica ta de snur.
      Pupici, draga Rux! Multumesc si weekend placut!❤️😘

      Delete
  3. O ce vulpița frumoasa! Foarte reusita! Imi place si fotografia aceea in care ai schimbat filtrele de culoare! Si "efectele de care esti dependenta" sunt impresionante!
    Magnolia mea nu face fructe, doar soiul pe care il avem in parcul de langa biroul meu. Anul trecut am experimentat, am plantat semintele dar nu a rasarit nimic!
    Pasarile pe butuc se vad reflectate in apa, chiar daca poza e de la distanta.
    Suzana draga, multumim pentru diversitatea temelor pe care o prezinti. E frumos si "lantisorul".
    Un sfârșit de săptămână cat mai placut! 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magnolia o stiu de ani de zile. Doar in doi ani am vazut acel stil de fructe - seminte. Citisem la un moment cum se face, insa neavand, nu am aprofundat. Cred ca sunt si niste trucuri.
      La lac, intr-o mana aveam umbrela, asa ca inevitabil pe cealalta am miscat-o putin. Dar tot a iesit ceva. Mi s-au parut simpatice asa cum statea in ploaie pe lemn, impreuna cu lebada.
      Multumesc, draga Carmen! Adevarul este ca reflexiile am observat ca sunt peste tot...
      Pupici si un weekend minunat!❤️😘

      Delete
  4. Ce bine ţi-a ieşit! Chiar e tare frumoasă, bravo ţie! Câtă îndemânare ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Conceptul era destul de simplu, de aceea m-am bagat.
      Insa mi se pare ca a iesit simpatica. Acum atarna de ... lampa!
      Weekend placut! Pupici!❤️😘

      Delete