Thursday, October 17, 2024

TC2024 - (39) Octombrie -
Reflexii in oglinda (167)
De Halloween...

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
In luna octombrie se lucreaza cu 'tuburi de hartie'. Tema a patra este 'Fii creativ'.
Este a doua lucrare, pentru ca am promis sa fie mai in tematica de Halloween.
Carmen a redeschis 
Jocul Reflexiilor, preluandu-l de la Sorin.


Mai aveam un paianjen de plastic si i-am facut un suport, dupa cum vedeti.
Rola a fost de la o banda adeziva lata. Am taiat o bucata si am gaurit-o
Spre bucuria mea am reusit cu un ac mai gros.
Am vopsit-o cu un acrilic gri. Cu o ata argintie am format 'panza'.


Apoi am plantat creatura si am fotografiat-o si in lumina, asa, ca
pentru reflexii...




Si un supliment pentru azi:



Nu mai vad vrabiute atat de des.
Le-am gasit insa la mare!



TC2024 - (38)

Reflexii in oglinda (166)




No comments:

Post a Comment