Friday, October 25, 2024

Provocari Verzi (41) -
Reflexii in oglinda (168)
Cerbul dintre oglinzi

Lucrarea participa la provocarea de pe site-ul lui Rux:
Provocari Verzi - Mesager in misiune III -21 Profesor Spirit al padurii: Cerbul.
Si la  Jocul Reflexiilor gazduit de Carmen, care l-a preluat de la Sorin.




Am revenit la felicitari. Se apropie cu pasi repezi luna lor, asa ca am vrut sa
mai exersez. Aveam o carte de terapie prin culoare cu 'animale uimitoare'.
Am ales o pagina cu un cerb si am facut ceea ce nu prea obisnuiesc. Am pozat-o,
am tiparit-o si lipit-o pe un carton maro inchis.
Am adaugat bucatele din colantul oglinda, am colorat-o cu creioane si carioci si
am lipit o floricica obtinuta prin perforare.



Influentata de Diana si cerbii ei aurii, l-am colorat pe al meu cu un creion auriu,
chiar daca nu este atat de evident.
Mi-a placut modelul si nu am vrut sa-l accentuez, ca oricum nu aveam ceva atat
de fin care sa-l redea perfect.



Si ceva colorat care sa va bucure privirea!


Un final de saptamana pe placul vostru!




Provocari Verzi (40)

Reflexii in oglinda (167)

 

 @@@@@@@@@





10 comments:

  1. Imi plac toate felicitările tale! Ești foarte talentată în a le crea. Îmi place și această felicitare cu cerb! Felicitări
    Aproape uitasem de flori: chiar mi-au încântat privirea! Si tu să ai un sfârșit de săptămână minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Mihaela! Nu credeam ca imi va placea sa fac felicitari. Poate pentru ca nu sunt repetitive. Nu-mi place sa fac la norma ceva. Mi-a placut mult ghiveciul ca un bulgare urias. Detaliile au fost basca...
      Pupici si weekend placut, draga Mihaela!❤️😘

      Delete
  2. Frumoasa preocupare, acum inainte de sarbatorile de iarna. Sa creezi propriile felicitari este o nota in plus, oricum sa scrii felicitari este ceva foarte rar in timpurile noastre. Eu cumpar si trimit anual multe, prea multe 😀 De primit , primesc foarte putine... Majoritatea celor carora le trimit felicitari scrise cu mana, imi trimit pe whatsapp o poza din internet... Asta e 😁🫣 Mie imi face placere inca sa mai scriu. Nu stiu pana cand dar...
    Numai bine Suzana draga. Un start bun in weekend 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie, asa ca mi-ar placea sa faci parte din lista de expeditie... Sa vezi diferentele pe viu.😀 Daca vrei.
      Si eu trimit destule, asa m-am obisnuit. Si apoi noroc cu WP...😀Oricum, e o preocupare care imi oxigeneaza creierii. Asa ca e tare buna!
      Pupici si weekend placut, draga Carmen!❤️😘

      Delete
  3. Am căscat atenția la videoclip și-am plecat ca tuta, fără să dau binețe! 😊 Îmi place felicitarea cu cerbul sub florile de liliac. 😍 Auriul cerb se potrivește cu mov și cu flori între coarne. Întotdeauna am asociat cerbul cu... magicul (nu știu de ce) 😊
    Spor la ceea ce dorești să faci, Suzana dragă! 😘💗 Weekend minunat îți doresc! Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba cred ca stii. Ca ai si scris. Sau poate coarnele sunt cauza.
      Am gasit acest link:
      https://medium.com/@bskywalker/deers-in-myth-and-reality-what-do-they-symbolize-c5eae45c2821 Poate nu e cine stie ce, insa mi-au placut imaginile! Cred ca avem nevoie de magie mai mult decat ne imaginam...
      Pupici si weekend placut in continuare, Diana draga!
      Sunt faine ideile ei. Mereu ii urmaresc noutatile. O am in blogroll.😘💗

      Delete
    2. Îți mulțumesc ☕ pentru link - e complex textul.
      Am scris puțin, ce am reținut de-a lungul timpului. 😊 La un moment dat in timp am căutat ceva info, dar m-am cam blocat pentru că nu știu câți zic de căprioară și câți de cerb (poate că au același simbolism, dar... nu știu). Zic că nu sunt sigură ce și cum pt că cei mai mulți vorbesc despre cerb și dau ca exemplu (între altele) zeița Artemis - zeița avea ca "animal sfânt" o căprioară... Ea a transformat în cerb pe Acteon, un vânător vestit care a văzut-o goală, la scăldat, și acest cerb a fost devorat de câinii de vânătoare ai "fostului" 😊 Acteon. No, de aici "confuzia" mea cu privire la simbolismul cerbului.
      Weekend plăcut în continuare, Suzana draga! 💗😘 Pupici!

      Delete
    3. Cu placere. Mai mult l-am rasfoit, insa chiar si asa mi s-a parut interesant. Ce memorie ai sa spui aceste povesti. La mine parca a intervenit un burete!😊
      La fel si tie, Diana draga! Pupici! Cand ma gandesc ca se schimba si ora...😘💗

      Delete
  4. Desigur! Am uitat să îmi exprim admirația pentru "globul" roz! E o minune! Cum l-or fi "meșterit"?!
    (Încep să cred că am cap doar ca să nu-mi plouă in gât!) 😅
    Pupici! 🌹

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😅😅😅 Esti fabuloasa! Am avut acum niste ani un ghiveci acest stil, mai putin glob, dar nu cu mult. A fost cam de unica folosinta. Dupa ce florile s-au uscat, am observat ca erau puse in ghiveci radial. Asa ca nimic deosebit. L-am tinut destul, insa nu a mai inverzit ceva . Nu stiu ce fac oamenii astia cu florile...
      Pupici! ❤️😘

      Delete