Thursday, September 26, 2024

TC2024 - (35) Septembrie -
Provocari Verzi (36) -
Reflexii in oglinda (164)
O bufnita pe un borcan

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
In luna septembrie se lucreaza cu 'sticla'. Tema a doua  este 'La indigo'.
Rux ne imbie la Provocari Verzi - 16 Salvam Papusi - Spirit al Padurii: Profesor Bufnita.
Carmen a redeschis 
Jocul Reflexiilor, preluandu-l de la Sorin.



Inspiratia oferita de Niko pentru tema 'La indigo', a fost:


Pentru aceasta provocare am folosit un borcan pastrat pentru floricele.
Dupa cum vedeti in imagini, am creat o frunza utilizand
banda adeziva, pentru a o putea lipi mai bine si tot cu banda am format niste
spire, nu tocmai perfecte. Suprafata am acoperit-o initial cu un alb satinat, ce
a devenit translucid la uscare. Nu a fost o alegere prea buna, pentru ca atunci
cand am acoperit cu al doilea strat auriu, culoarea dupa uscare tot permitea 
trecerea luminii peste tot. Insa mi-a placut asa si nu am mai insistat cu alte straturi.
Cand am dezlipit frunza, a trebuit sa mai retusez pe ici pe colo fundalul.
In celelalte zone am pictat cu o culoare pentru sticla, movulie.
Tocmai am constatat ca mai trebuie sa fie un truc, ca acoperirea, chiar data
de doua ori, a iesit cu pete, dupa cum se vede in detalii. Mai am de studiat.😃
Frunza am conturat-o cu o culoare verde, in relief, dintr-un tub.



Pana aici nimic  spectaculos. Acum insa urmeaza lucruri noi pentru mine...😊
Am facut o mica bufnita utilizand fetru si lana netoarsa. Descoperisem niste
tutoriale cu ocazia MFC-ului si m-a prins si surprins ideea. Noroc ca aveam
un set de ace pentru a putea lucra lana, asa ca m-am jucat un pic.  Deja am
devenit fan. Doar acul persan egaleaza subiectul...
Dupa cum se vede, baza este fetru gri pe care am plantat fundalul, apoi ochii si
restul petelor. Pe spate este lipit fetru rosu. Am prins un inelus prin care am
trecut un mic lantisor. Ceea ce vedeti portocaliu, sunt niste plastice mai grosute,
pe care am lucrat bufnita. Ca acele trebuie sa intre in ceva moale, ca sa se prinda
lana de fetru, asa cum se vede in poza.


Mai aveam nevoie de un element, un snur pe care sa-l pun in zona superioara
a borcanului si de care sa atarn bufnicioara. Si pentru ca Niko ne-a oferit un
nou subiect cu snururi tubulare jellyfish, am fost curioasa sa fac si eu.
Cu siguranta am privit, insa cu intelesul a fost mai greu...



La prima incercare am procedat ca la masinuta tricotin, tragand energic de firele
impletite, sub rondea. Sa nu faceti ca mine! A iesit un snur impletit larg. Am mers cu el
pana aproape s-au terminat firele. Apoi, m-am apucat sa il crosetez si a iesit o bratara
simpatica. I-am pus doua margele, ca nu stiam cum as putea face inchiderea si gata!
Apoi, am reluat procedura cu atentie, cu fire intinse si cu impingeri de sus in jos, de
aceasta data. A iesit un snur strans, destul de frumusel. La capat sunt doua margele.
Numai bun de pus pe borcan, ca sa pot atarna si bufnita.

Apoi, in interiorul borcanului am pus niste cristale colorate, pe care a stat lumanarea
la sedinta foto. Mesagera Anna mi-a marturisit ca parca bufnita e mai frumoasa decat
paharul! Si, pe cuvant ca nu puteam sa o contrazic!
Oricum, cred ca au pus ceva la cale, ca au tot susotit...
😊

Cam asa arata aventura mea 3 in 1, cu noutatile ei.

Acum ar urma gnomul... daca se va lasa creat... Daca nu, noroc cu prelungirile...



TC2024 - (34) & Provocari  Verzi (35)

Reflexii in oglinda (163)


@@@@@@@@@
Cum se creeaza manual o bucata de fetru:





2 comments:

  1. Imi plac borcanelele voaste! Foarte reusita bufnita ta, frumoasa lumina 🤗felicitari!
    Un sfarsit de săptămână minunat! 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko a avut o idee buna cu acest subiect. Nu aveam un astfel de decor pentru lumanarele. Multumesc, draga Carmen!
      Si la voi sa fie un final de saptamana minunat!❤️😘

      Delete