Friday, September 6, 2024

September Challenge on Beccy's site
TC2024 - (33) Septembrie -
Provocari Verzi (34) -
Reflexii in oglinda (163)

This project is my entry for the next challenges:

'September Challenge' on Beccy's place;

Transformari creative 2024, pe blogul lui Niko, materia prima pentru septembrie fiind:
                                              'sticla'. Tema 1 este 'felicitare' (a card using glass).
Provocari Verzi - 14 Salvam Papusi III - Amintiri din vacanta - suvenir.
Jocul Reflexiilor este redeschis de Carmen, preluandu-l de la Sorin.




This project is based on Beccy's Camelia flower, offered for the current challenge.


This time I copied the printed image on a glass from a small frame.
Internal area: a square with 7.5 cm side. In the corners of the glass
I used 'gold' leaf. The flower is collored with acrylics. 
I am a beginner in painting on glass. There are some tricks, but I still look
for them... Behind the flower is a shiny background.  I thought it was better
instead of anything else.
After that I put it in that frame that I like a lot.

Am copiat imaginea tiparita pe sticla. Pe colturi am pus foita.
Floarea este colorata cu acrilice. Iar ca fundal am pus
o coala stralucitoare. Mi s-a parut mai bine decat altceva.
Apoi am pus totul in rama. Interiorul are latura de 7.5 cm.

I did not want to lose the printed image so I did the second project - card.
This time I bonded it on a small cardboard. In the corners there is the same
material like on the glass. I used also acrylics. In the center there is some
seashell powder, from the sea, last year ago.
All along the shaped page, I did with marker small circles.

Aceasta imagine contine un pic de pulbere de scoici,
adusa anul trecut de la mare. Cum am obtinut
aceasta amintire din vacanta, puteti vedea aici.
Este cumva diferit de sclipiciul ce il folosesc destul de des.

I add some extra images with extra reflexions and effects!
Am adaugat o imagine suplimentara de oglindire si niste efecte.





August Challenge on Beccy's site & TC2024 - (32)

Provocari Verzi (33)

Reflexii in oglinda (162)



12 comments:

  1. I don't think I've ever seen glass painting in the challenge before Suzana, how fabulous! You're such a creative soul, always coming up with interesting projects using all sorts of different mediums. Painting on the back of the glass really accentuates the flower, and I love the pretty background you added. Your additional card is wonderful too!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's always a start for the first time... For me it's very complicated to paint on glass. I have to know what I want to achieve.
      And the techniques are not everywhere written. The glass is not a target, but sometimes I love to try it. It's the third project for me. The first two were icons.
      I'm glad you liked this small project, Beccy!
      Hugs and a fine weekend!❤️😘

      Delete
  2. Ești super inventiva inclusiv la a combina materiale! 😍
    Draga Suzana, ce pot sa zic? 😊 Îmi place mult ce ai realizat - în special tabloul (cromatica are parfum de toamna). Felicitări! 🌹
    Weekend frumos in continuare! Pupici! 😘💗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am profitat de materialul lunii. Mi-era dor sa mai fac ceva pe sticla. Si mi-am spus ca imaginea ei s-ar potrivi. Am cam gresit nuanta florii. Trebuia mai deschisa. In poza arata mai contrast decat in realitate. Insa totusi mi-a placut ideea unui fundal atasat doar de spatele ramei. 😊
      O sa mai experimentez. Insa mai trebuie sa ma documentez.
      Un weekend pe placul tau, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Ti-au iesit doua obiecte frumoase! Chiar daca albastrul nu este cea mai potrivita culoare pentru o camelie, tabloul mi se pare chiar mai reusit decat felicitarea. Pulberea de scoici este un element inedit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar deloc nu e cea mai potrivita culoare, insa si mie imi place mai mult, cred ca si din cauza ramei si fundalului. Insa imi adusesem aminte ca inca nu folosisem pulberea de scoici si am vrut sa vad cum merge. Cam ciudata amintirea, insa am
      adunat-o cu greu. Asa ca trebuia sa incep sa o folosesc.
      Anul acesta au mai adus nisip, asa ca pulberea era ca si inexistenta...
      Multumesc pentru apreciere, Pompilia! O saptamana frumoasa! ❤️😘

      Delete
  4. Ce proiect fabulos! O amintire tare draga a unei veri toride. Imi place cum ai inramat proiectul.
    pupici cu mult drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anul trecut nu am reusit sa folosesc pulberea de scoici.
      Asa ca m-am bucurat sa o folosesc, chiar si putin aici.
      Imi pare bine ca ti-a placut micul meu proiect.
      Pupici, draga Rux! O saptamana usoara!❤️😘

      Delete
  5. Ești foarte creativă! Îmi place foarte mult tabloul (felicitarea) tau! Tot timpul combini elemente și culori, ca un magician al handmade-ului, pe care le transformi in minunate obiecte decorative, dar mai ales felicitări superbe. Pupici, Suzana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, Mihaela, cam exagerezi. Cred ca acest stil de a combina lucruri este cumva o extensie a textelor de la Duzina. Eu asa cred. Uneori cuvinte fara legatura, ce trebuie legate intr-un text creativ, genereaza niste conexiuni atipice. Asa pare sa fie si cu materiale diverse aflate la indemana, pentru aceste provocari.
      Pupici si zile faine!❤️😘

      Delete
  6. Ce combinatii interesante de materiale si culori! Foarte reusite!
    Felicitari, Suzana draga. Pupici si imbratisari 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost o provocare ce s-a suprapus perfect pentru o mica dorinta de a face ceva pe sticla.
      S-au aliniat bine... materialele.
      Multumesc, draga Carmen! Pupici si o saptamana usoara.❤️😘

      Delete