Friday, September 27, 2024

Provocari Verzi (37)
Tablou naiv cu lana

Subiectul postarii de azi participa la:
Provocari Verzi - Salvam papusi III- #17 Scoala din padure: Bancuta si Buturuga




Banuiesc ca radeti cu pofta...😂
Pe 4 cm x 7 cm am facut si eu o compozitie tot cu lana netoarsa, pe fetru.

Ordinea a fost cam asa: cerul, iarba, norisori in prima etapa.
Apoi copacul cu flori, langa el buturuga si mai incolo o 'bancuta'.
I se vad doar trei picioare, ca cica e in perspectiva...

Daca lasam atat ar fi fost foarte bine. Insa pe bancuta s-a asezat o pasare...
Si s-a incapatanat sa ramana, asa ca, asta e!

Pe spate este acelasi fetru rosu, ca la bufnita.


V-ati amuzat? Sper ca da! Eu am reusit sa rup si un ac, ceea ce inseamna ca
nu sunt chiar bune materialele lor.

Oricum, am ramas fanul acestei tehnici. Si intepatul ala este chiar bun
pentru detensionare...😂


Provocari Verzi (36)


@@@@@@@@@




No comments:

Post a Comment