Wednesday, August 28, 2024

August Challenge on Beccy's site &
TC2024 - (32) August -
A special bucket!

This project is my entry for the next challenges:

'August Challenge' on Beccy's place;

Transformari creative 2024 - August, pe blogul lui Niko, materia prima fiind:
dopuri si capace. Tema 2 este 'La indigo' - Floarea soarelui,
(an image with sunflowers - aditional material cork ).




For this month I used Beccy's creation: 'A bucket of blossoms'.




The card has two layers. The image is printed on a thicker white page, bonded
on a cardboard, stock size, 'inside' a painted frame.  For the 'handle' I used thin
wire and a small piece of a cork. Also at the bottom, there are cork pieces, painted,
creating a sort of support.
For coloring I used crayons, markers, acrylics, watercolors and shades
from pads - green and blue.
Also, I added two stickers - butterflies and some dots in the corners.



Felicitarea are doua straturi. Imaginea este tiparita pe
hartie mai groasa, lipita ulterior pe o baza de carton,
pe care este pictata o rama. Pentru manerul vasului am
folosit sarma subtire si un mic element dintr-un dop,
din care am mai folosit pentru elementele de la baza
imaginii. Colorarea am realizat-o cu markere, creioane,
acuarele, acrilice si culori din tusiere. In plus am adaugat
stickere fluturi si puncte pe colturi, din acrilic.


This is my project for the two challenges.
Using the wire and the cork is interesting...



July Challenge

TC2024 (31)

Update: Premiata aleator.

8 comments:

  1. Lovely work Suzana! You've done a great job colouring the bucket of flowers, I like the combination of colours you used. The different mediums are great too, they sparkle and shine perfectly!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Beccy. I think I am addicted of mixind different materials. Experimenting is so fun!
      I did not realize that the cork is so interesting to use. My problem is cutting it in thin pieces.
      Cheers and a fabulous weekend and a good start in September!❤️😘

      Delete
  2. E tare frumos ceea ce ai lucrat! 😍 O combinație excelenta de materiale și culori. Faina ideea cu sârma pentru toarta vasului!
    Spor la ce vrei tu, Suzana draga! 😘💗 Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parca nu imi venea sa pun pluta asa pur si simplu, la maner.
      Asa ca am recidivat cu a utiliza sarma. Initial am vrut sa fac intregul vas, insa nu ar fi iesit prea bine. Asa ca m-am rezumat sa fac un suport.
      Vreau prea multe si s-au adunat si alte chestii in weekend.
      Macar reflexiile daca voi reusi in seara asta.
      Spor si tie, Diana draga! Pupici si zile frumoase!❤️😘

      Delete
  3. O felicitare deosebită! Îmi place cum ți-a ieșit! Tu oricum ești foarte talentată în a face felicitări!
    Un septembrie minunant să ai, Suzana! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contributia mea este totusi minimala, fiind pe baza unei imagini. Insa cand vreau sa comasez jocurile, vin tot felul de idei... Si la tine sa fie un septembrie minunat!
      Pupici, draga Mihaela! ❤️😘

      Delete
  4. Cat de dragalas e buchetul si ce frumoasa compozitie ai obtinut!!!
    Minunata -mi s-a facut dor de semnite de floarea soarelui :))))
    Pupic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place mult aceasta imagine. As vrea sa o mai folosesc, daca mai apare vreo idee.
      Pupici, draga Rux!❤️😘

      Delete