Thursday, August 22, 2024

TC2024 (29) - August
Decor cu fluture, dintr-un capac

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna august  se lucreaza cu 'dopuri si capace'. Ultima tema  este: 
'Fii creativ'.




Pentru aceasta lucrare am reluat o tehnica pe care am folosit-o anul trecut,
utilizand oja de unghii.  Sincer, nu prea imi place, pe de o parte din cauza mirosului
si pe de alta parte, miscarea mainii trebuie sa fie foarte rapida, iar imaginea nu o
pot controla, fiind un aleator perfect! 😀

Capacul l-am vopsit cu acrilic alb. Am realizat o improvizatie, pentru a reusi sa-l
sa-l sustin pe suprafata apei in care am turnat oja. Adica pe o ventuza de la un suport
de sapun, am prins o bucata de sarma si l-am fixat pe interiorul capacului.
L-a fixat foarte bine.  A iesit ceea ce vedeti. Nu am mai insistat sa completez
aleatorul cu alte culori, ca mi s-a parut ca arata totusi binisor.





L-am lasat sa se usuce si apoi m-am ocupat de interior. L-am umplut cu rondele
din carton spuma - doua bucati - si peste ele am pus o rondea din fetru, ceva mai
mare decat capacul. Apoi am folosit un alt snurulet test tricotin, prin care am 
strecurat o sarma si l-am fixat in jurul capacului si pe fetru, cu silicon la cald.
Am reusit sa formez si o bucla, pe care am pus un fluture fixat pe un cleste de
rufe - achizitie de vreo doi ani...




Capacul a devenit un mic decor, evident fara  utilitatea initiala. Insa am mai
utilizat un snurulet...



TC2024 (28)


@@@@@@@@@
Si daca aveti faina veche, nu o aruncati...



6 comments:

  1. Imi place capacul tău ornamental cu fluturaș!Metoda asta o foloseam pentru ungghii când eram mai tinerică:)))...puneam ojă in apă și apoi introduceam unghia dată, in prealabil cu lac. Ai fost hărnicuță cât ai lipsit! Pupici. Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu daca as incerca pe unghii, insa este o tehnica interesanta cu efecte inedite si unice.
      Multumesc, draga Mihaela! Pupici si weekend placut!❤️😘

      Delete
  2. Micul obiect decorativ îmi place foarte mult! Îmi place și faptul că l-ai colorat cu ojă in apa. 😍
    Cred că e destul de ușor să-l găsești locul potrivit printre flori. 😊
    Felicitări, Suzana draga! 💗 Spor la toate! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Data trecuta cand am testat ideea, m-a surprins foarte mult de cum se comporta oja in apa. Deocamdata este in biblioteca si inca mi se pare neterminata suprafata... 😊
      Ceea ce nu e bine...
      Pupici si spor si tie, Diana draga! O duminica placuta! ❤️😘

      Delete
  3. Imi place cum ti-a iesit decoratiunea! Este asa interesant cum aceste combinatii se imprima pe diverse suprafete.
    Pacat ca au un miros atat de neplacut. Stiu ca sunt si variante mai putin puturoase, dar ce mi se pare absolut ciudat este ca cele pentru copii / tineri, cel putin din ce stiu eu si mi-au spus si prieteni, sunt cele mai groaznice la capitolul miros. :)))

    Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acetona mi s-a parut mereu ca miroase oribil. Am vrut mai mult sa vad comportamentul si pe o suprafata mai mare. Imi place acest aleator, insa mai rarut... Nu stiu cum sunt kiturile alea pentru pictura pe apa, insa cred ca ca sunt cam scumpe, doar pentru a testa metoda.
      Pupici, draga Rux!❤️😘

      Delete