Wednesday, July 31, 2024

TC2024 (28) - Iulie
Decor sclipicios!

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna iulie  se lucreaza cu 'polistiren'. Ultima tema  este: 
'Fii creativ'.



Ca ultima tema a lunii iulie, am realizat un element decorativ, avand ca baza
un kit de carton din doua elemente, una din ele avand doua decupari, asa cum se
vede in imagine. Le-am umplut cu doua bucati de polistiren, provenite de la o
cutie, aproape in stilul celei folosite de Diana, insa alta nuanta. Intre cele doua
zone am practicat o decupare umpluta tot cu polistiren, generand o continuitate
intre ele. Am retinut ca Mihaela a pus cristalele peste banda dublu adeziva.
Am incercat si eu metoda acum. Se prind bine. Facusem cateva felicitari cu
cristale pentru zile de nastere. De la kiturile respective mi-au ramas mai multe
culori. Mi-ar placea sa fac o mandala, insa acum am folosit cateva cristale pentru
acest proiect. Initial ma gandisem la o clepsidra, doar ca ideea a disparut si a
iesit cu totul altceva. (Poate am primit un semn ca nu exista timp...?😂 )


Asa cum facusem felicitarile, am continuat si aici cu putin sclipici peste zona
cristalelor, pentru a acoperi complet suprafata lipicioasa.
Am mai adaugat stickere cristale si pe colturi bucatele de material intarite cu
metoda de creare a falsei hartii de orez. Pe langa margele este acrilic metalizat
albastru, iar pe rama si pe spate am colorat cu aramiu. Am pus si un element
de prindere.

Cam asa arata ultima lucrare din luna iulie. 
A mai ramas ceva, o reparatie, insa nu a fost sa fie. Poate la lucrari suplimentare!
 
O luna august inspirata!
 
 
 
 

15 comments:

  1. Pare o dansatoare care îsi finalizează dansul! Foarte drăguț decorul! Felicitări! Zi frumoasă, Suzana! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Mihaela. Cu putina imaginatie poate fi si o dansatoare, intr-adevar. Tare mult vreau sa utilizez cristalele alea pe un desen serios. Mai am pana il gasesc.
      Pupici! Seara frumoasa!❤️😘

      Delete
  2. E foarte interesant ce ai realizat! 😍 Îmi place și pentru că pot "interpreta" 😊 in mai multe feluri: fereastra spre stele de foc, perdea roșie prinsa la mijloc, o minunata și modernă rochie roșie de vara.... dar și clepsidra o pot vedea.
    Foarte faina decorațiune! 😍
    Seara frumoasa, Suzana draga! 😘💗 Spor la ce meșterești/trebaluiesti! Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Clepsidra initiala s-a dus pe apa sambetei. Am gresit lipirile.
      Insa am depasit momentul. M-am bucurat ca se lipesc bine pe banda lipicioasa. A fost un test interesant si util pentru viitor. Oricum, chiar imi place. Si am terminat--o la mustata. Ca in luna viitoare o sa mai plecam si va trebui sa ma mobilizez altfel.
      Multumesc mult, draga Diana! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Mie mi s a parut a fi o bucata de lemn de cires... Fantastic ce bine ai ascuns cartonul!
    Frumoase decorațiuni, felicitări Suzana draga!
    Un start bun in luna august!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acrilicul ala aramiu imi place maxim. Si l-am folosit direct din tub, fara apa. Acopera perfect, chiar daca nu prea stiu cum arata lemnul de cires. Mi-ai adus aminte ca mi-ar placea sa mai fac ceva pe lemn.
      Multumesc mult, draga Carmen! Pupici! O luna august minunata.❤️😘

      Delete
  4. Şi eu am văzut prima dată rochie, dar poate fi şi clepsidră, de ce nu? E tare frumoasă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum ca o vad, imi pare bine ca am gresit si nu mai e o clepsidra in peisaj. Arata mai frumos asa!
      Multumesc draga Potecuta! Un august minunat!❤️😘

      Delete
  5. Replies
    1. E cam marisoara pentru un martisor. Mai miniatural, cred ca nu ar fi acelasi efect. Insa si martisoarele trebuie incepute...😊

      Delete
  6. Oh, that looks good, dear Suzana - a very successful piece of jewelry!
    All the best, Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2024/08/weltreise-2024-neuseeland-sudinsel.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry for the late answer, Traude.
      I continue to be surprised by these materials. Only my imagination limits their transformation.
      All the best and 'hear' you soon! ❤️😘

      Delete
  7. Your project sounds amazing and full of creativity! Using recycled materials in such innovative ways is both inspiring and practical. The addition of crystals and glitter really adds a special touch. Can’t wait to see what you come up with next!

    Just posted a new blog update! I'd love for you to check it out and share your thoughts. Your feedback means a lot! https://www.melodyjacob.com

    ReplyDelete