Friday, July 26, 2024

TC2024 (27) - Iulie
Polistiren in rama

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna iulie  se lucreaza cu 'polistiren'. Prima tema  este: 
'Felicitare'.



Este o lucrare cu experimente.  Pe rama metalica am pus foita. Adica niste
fulgi de doua culori.
Pe geometria ei a mers cam greut si m-am si grabit, insa poate fi o solutie
pentru schimbarea culorii.
Polistirenul este vopsit si lipit pe o bucatica de carton. Sticla ramei a ramas in
spatele cartonului. Apoi am crosetat un fir stralucitor pe care pusesem niste
margelute. Si  l-am pus in jurul polistirenului, in golul pana la rama.



In mijlocul polistirenului  am lipit o geometrie metalica cu un fluturas pe
o inimioara.
Dimensiunea generala a proiectului: ~7 cm x 9 cm.

Cam asa arata conceptul pentru prima tema a lunii.


TC2024 (26)



10 comments:

  1. Foarte interesant! Îmi place cum a ieșit. Are un aer vintage. Felicitări! Te pup, Suzana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad ca si Diana a spus tot vintage. Cred ca din cauza ramei este aceasta senzatie. Trebuie sa recunosc ca stilul ala de polistiren nu imi place. Nu am fost inspirata cand l-am ales. Este fragil si greu de taiat...
      Oricum, multumesc, draga Mihaela! Pupici si weekend placut in continuare!❤️😘

      Delete
  2. Este extraordinar de reușită aceasta piesa vintage! 😍😍😍😍😍 Îmi place de numa'! Rama și fluturașul înscris în inima sunt de foarte mare efect și le-ai "completat" minunat! Felicitări! 🌹🌹🌹
    Weekend plăcut îți doresc, Suzana draga! 😘💗 Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca voi imi spuneti ca e vintage, inseamna ca este!
      Am un mic magazinas cu piese ce se vand la greutate. Ma preling si eu la final si iau lucruri ce se pot folosi la proiecte. In principiu cu defecte sau incomplete sau pe care nu le ia nimeni... Ca aceste rame, ce totusi nu aveau probleme. Insa eu le vedeam continuarile...
      Fluturasul il am cred ca de vreo cinci ani... Un pic cam balamuceala in achizitii...😀
      Firul tricotat mi-a placut ca idee pentru bratari. Cred ca e o metoda valabila. Poate cu un fir mai grosut.
      Oricum, m-am bucurat ca am reusit aproximativ sa pun foita. Nu incercasem pe metal.
      Multumesc, Diana draga! Pupici si weekend placut!
      ❤️😘

      Delete
  3. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      All the best to you!❤️😘

      Delete
  4. Arata ca o efigie medievala! Parca ai avea acolo un blazon pe un zid de piatra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce frumoasa viziune! Multumesc pentru idee, Pompilia.
      Dupa toate comentariile voastre, parca o vad intr-o alta lumina! Doar bucurii! ❤️😘

      Delete
  5. Fluturele iese în evidență.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este centrat, deci nu a avut incotro, mititelul. I-am schimbat un pic planurile...😊

      Delete