Wednesday, July 24, 2024

TC2024 (26) - Iulie &
Reflexii in oglinda (159)
Primul meu far...

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna iulie  se lucreaza cu 'polistiren'. Tema a doua  este: 
'La indigo', ce intra si
in  jocul 'Reflexii in oglinda', redeschis de Carmen, preluandu-l de la Sorin,





Imaginea oferita de Niko pentru tema  'La indigo' este un far.

Farul meu are cam 21 cm inaltime si povestea lui este cam asa:

Baza este formata dintr-o rama din ipsos (6 cm x 7.5 cm) in care am 
fixat o bucata de polistiren.  Le-am vopsit cu acrilic argintiu.
Pe polistiren am plantat un tub ramas de la folia alimentara.
In partea de sus am taiat cartonul facand niste raze - ideea jumatatii mele,
ce au devenit baza pentru o rondea metalizata. Adica terasa de sus...😀


Pe ea am plantat o lumanare cu baterie, acoperita cu o parte a unui tub de lipici.
Exact ala  din postarea cu bizarerii. Cele doua bucati le-am lipit cu trei bucatele 
de banda autoadeziva cuprata. Nu arata prea elegant, insa ma gandesc ca a trecut
prin multe intemperii...😊




Usa si ferestrele sunt desenate cu carioci si am mai adaugat niste banda autoadeziva
albastra ca decor.
Am pus si niste trepte farului, dintr-un fel de spuma.
Ca prim far realizat ma declar multumita. Mai ales ca il prezint in doua jocuri...


TC2024 (25)

Reflexii in oglinda (158)
 
 
@@@@@@@@@




12 comments:

  1. Dragut tare farul tau! Felicitari pentru maiestrie!
    Numai bine, Suzana dragă. Pupici si imbratisari 🤗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, pana la maiestrie mai e o cale buna. Insa m-am bucurat ca am reusit sa-l finalizez.
      Multumesc, draga Carmen! Pupici si o zi usoara!❤️😘

      Delete
  2. Foarte frumos farul tău! Îmi place cum a ieșit baza, pare atât de reală. Felicitări! Spor în continuare! Zi răcoroasă să ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca a fost mai racoare azi...
      Si mie imi place. Conceptul pozitionarii luminii trebuie insa schimbat. Imi doresc un far in care sa se vada si scara interioara, de exemplu. Adica proiect in toata regula.😀
      Multumesc, draga Mihaela! Pupici si zile inspirate!
      ❤️😘

      Delete
  3. Un far incercat de vreme! Și de vremuri 😀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, cam asa apare. Vremea ca vremea...
      La vremuri cred ca nu prea face fata conceptul! 😀.
      Pupici! Weekend placut! ❤️😘

      Delete
  4. Îmi place mult și scenariul: corăbiile pe mare și farul langa. Anna se bucură că farul luminează și marinarii nu vor lovi țărmul. 😊
    Ai reușit un far tare drăgălaș! 😍 Ce simplu ai rezolvat cu "terasa" prin tăierea acelor raze! Felicitări, Suzana draga! 💗
    Zi frumoasa cu spor in toate! Pupici!😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anna s-a bucurat foarte mult, insa cred ca mai mult de marina. Farul, din pacate avea o usa cam mica si i-ar fi fost de folos metoda lui Alice in Tara minunilor...😀 Din pacate nu i-am putut-o oferi...
      'Terasa', dupa cum am spus, a fost ideea geniala a jumatatii mele, ca nu stiam cum sa rezolv construirea ei.
      Ca oricum tubul era prea lung pentru proiect.
      Multumesc, Diana draga! Pupici si zile frumoase si inspirate!❤️😘

      Delete
  5. Ce să zic? La cât mai multe faruri! 😊
    Să te bucuri mereu de lumini călăuzitoare în noapte şi de zile senine, dragă Suzana! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu siguranta nu vor fi prea multe!😊
      Vreau insa sa fac unul cu un proiect mai serios, mai ingineresc! 😊
      Imi place urarea si multumesc pentru ea. O intorc si eu spre tine. Credem sau nu, cred ca fiecare avem o mica luminita calauzitoare.
      Zile senine!❤️😘

      Delete
  6. Foarte frumos e! Şi-mi place ideea de far pe post de suport de lumânare. Te felicit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ca al doilea far o sa-l fac si pentru lumanare obisnuita. Insa proiectul va fi mai complicat ceva.
      Multumesc, draga Potecuta! Un weekend placut!❤️😘

      Delete