Monday, July 15, 2024

Provocari Verzi (32) &
O carticica pentru mesagera

Subiectul postarii de azi
Provocari Verzi - Mesager in misiune - Episodul V - Salvam carti'.
- Magia cartilor ilustrate /de colorat.



Nu stiu daca aceasta postare chiar se pliaza pe subiect, insa Anna mesagera
a ochit aceasta 'carticica'  (5 cm x 3.5 cm),
de fapt un breloc si m-a rugat
sa o repar pentru ea.
Acest fapt nu presupunea prea multa munca. Doar am lipit coperta de plastic
de primele foi, fiind dezlipita.


Si nu am rezistat tentatiei de a decora inceputul cu un desen, un sticker si
un indemn. Pozele sunt realizate printr-o mica lupa.



A parut multumita, ceea ce m-a facut si pe mine. 
Abia astept sa vad ce va scrie sau desena acolo.


Provocari Verzi (31)



14 comments:

  1. Am văzut si eu breloc tip carte, tu ai reușit să -l restaurezi foarte fain. Desenele cu diavolul tasmanian erau printre preferatele mele. Zi răcoroasă să ai, dragă Suzana. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca mare restaurare nu a fost. Doar am lipit coperta. Insa parca a inceput o alta viata. Tare ciudata senzatia...
      Pupici si la buna reauzire, draga Mihaela! ❤️😘

      Delete
  2. Ce frumos, este un mic jurnal. Un adevărat in-folio pentru Anna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asa e, un fel de jurnal si carnetel pentru schite... 😊
      Sa ne jucam dara...
      Multe inspiratii sa ai! ❤️😘

      Delete
  3. Ce breloc frumos ai! 😍 Aaaaa! 😊 Ce carticica frumoasa are Anna! Se învârte în jurul ei în pași de vals!
    Un breloc interesant!
    Zi frumoasa îți doresc, Suzana draga! 💗 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iarasi ma intreb de unde l-am luat si cand. Parca intr-o alta viata...
      Insa acum a iesit in prim plan din cauza Annei. Asa ca sunt multumita, ca si ea este.
      Pupici si zile inspirate, Diana draga!❤️😘

      Delete
  4. Ce faină e aşa mititică! Ai avut răbdare să lucrezi cu ea, dar a meritat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-au inspirat fetele cu lucrarile lor pentru papusele. Si daca tot o aveam, ar fi fost fost pacat sa nu o foloseasca mesagera Anna.
      Multumesc pentru gand, draga Potecuta! Pupici!❤️😘

      Delete
  5. Ce carticica dragalasa! Cata rabdare! felicitari!
    Te pup Suzana. Numai bine! 🤗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca rabdarea de acum incolo incepe, prin completarea
      acestei miniaturi...
      Pupici, draga Carmen. O zi minunata!❤️😘

      Delete
  6. Vaaaai era sa sar peste aceasta minunatie :O
    Adica o aveam deschisa in browser dar nu reusisem eu atunci sa o adaug in galerie si lipsea :O.
    Ce draguta e carticica :)
    Pup cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place la nebunie 'carticica'. Si mi-a parut tare bine ca am
      pus-o pe linia de plutire cu autorul Annei.
      Multumesc, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete