Saturday, July 13, 2024

TC2024 (24) - Iunie
Vedere spre adancuri...

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna iunie  se lucreaza cu 'plastic'. Tema a doua (intarziata) este: 
'La indigo'.




Imaginea oferita de Niko se referea la 'Fereastra catre...'.



Am ales sa fac o priveliste marina, privita dintr-un... acvariu, sau poate submarin...

Am folosit o caseta ce nu mai stiu ce a adapostit. O am de ani fara numar...😀
Am decupat o parte din spuma ce o avea in interior. Am profitat de fantele
existente pentru a introduce un carton pictat ce a devenit apa.
Am lipit  pe el diverse elemente, dupa cum se poate vedea:


Stickere si resturi de materiale din colectie. Despre suprafata cu buline v-am
mai spus. Provine de la un lipici cu paiete intins pe o suprafata metalizata si lasat
la uscat o zi. Accidental am descoperit ca se deslipeste si ramane ca un material
distinct, ce se poate taia si lipi.



Apoi pe o bucata subtire de plastic transparent, am desenat cu marker cercurile
'hublou' si am fixat-o prin presare in spuma. Din pacate i s-a crapat un colt, insa asa
s-a prins mai bine. Nu se prea observa incidentul.
Pe spate am vopsit cartonul in verde.

Nu e chiar terminata caseta, insa nici nu stiu cum sa o continui. Mi-am rugat
mesagera Anna sa se gandeasca si ea, asa ca sper sa ne vina si alte idei:



Si-a adus si un prieten, asa ca sper sa puna de o analiza serioasa...



Cu aceasta lucrare am inchis in sfarsit luna iunie.

Si au mai aparut si niste efecte...






TC2024 (23)


12 comments:

  1. Îmi place ce se vede în adâncuri! Vietățile par că se adună la sfat! 😍
    Îmi pare că e ok așa cum e. In afara jocului - fara cele 4 cercuri e ca o imagine privită la un mini televizor. 😊 Doar un cerc de-ar avea (care să includă toate cele 4 vietăți) ar părea și mai bine privite prin hublou.
    Bulinutele colorate îmi plac de numa'! 😃
    Duminica frumoasa îți doresc, Suzana draga! 💗 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma refeream la cutiuta. As vrea sa o mai decorez, poate tot in sens marin. Cu servetele sau pictura. Zonei lucrate nu ii mai pot face nimic. Daca ii scot plasticul risc sa il sparg si mai mult si nu mai am decat un rest. A fost pe post de sticla la o rama.
      Eu am fost entuziasmata de bulinute. Nu stiu daca mai tii minte. Am vrut sa folosesc metalul de la o lumanare si l-am decorat cu lipiciul cu buline. Cand s-a uscat, am constatat ca s-a desprins. Am reluat ideea. Cam greu de interpretat ca hublouri, insa alta rima nu am gasit...
      Multumesc la fel, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete
    2. Știu că la cutiuța te-ai referit. 😊 "Adâncurilor" nu prea ai ce sa le mai faci - arata foarte fain. Mi-am dat cu părerea "în afara jocului" imaginandu-mi cum ar fi fost fara "împărțeala" ferestrei. Cutiuța, cum am zis, mie-mi pare ca un televizor "de mașină" (= arata perfect - părerea mea) 😊
      Săptămână bună îți doresc, Suzana draga! 💗 Pupici! 😘

      Nu îmi amintesc experimentul cu metalul și bulinutele... 😔

      Delete
    3. Chiar arata ca un mini televizor!😊 Nu stiu daca a fost bine sa o utilizez acum, insa in pana de idei... Pot chiar separa capacul si sa-i fac atarnatoare. Inca nu sunt hotarata.
      Mi-am cautat vechea postare si culmea ca am gasit-o:
      https://universeofmyheart.blogspot.com/2023/11/beccys-challenge-day-4-letter-d-dots.html
      Te-am indus in eroare. Nu am folosit metalul de la o lumanare ci o folie metalica. Dupa cum arata, cred ca de la un ban de ciocolata. Insa la fel s-a comportat. Cred ca ar trebui sa o consum, ca e foarte dens lipiciul. Cam vechi.
      Posibil sa nu o fi vazut, de aia nu stii ideea. Mi se pare haioasa metoda. Mi--aduc aminte atunci, cand am vrut sa lipesc rondeaua si s-au desprins bulinutele...
      O saptamana faina, Diana draga! Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Ce interpretare deosebita! Foarte reusita felicitarea ta! Foarte foarte dragute acele animalute marine 🤗 Parca ma racoresc privind! (Canicula e greu de suportat)
    O duminica frumoasa sa ai, Suzana dragă 🤗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt folii cu stickere in piata la noi, tare simpatice. Sunt irezistibile... Credeam ca la voi e mai putin cald, langa iazul vostru... Pe aici, nici nu ma gandesc la temperaturi. Le suport stoic. Oricum, daca genereaza un strop de racoare ma bucur!
      Pupici si o saptamana frumoasa, draga Carmen!❤️😘

      Delete
  3. Dear Suzana, unfortunately I didn't quite understand what it was about, the translation was somehow strange. But your artwork with the sea creatures looks funny!
    All the best, have a nice Sunday and a good start to the new week, Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2024/07/sommerliche-leichtigkeit-in-der-wachau.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Forget about translation, you can understand from images. We have a challenge of using plastic. And I used it for covering the marine image. Which is included in an old box with foam inside. Not very complicated. I used stickers and some old stuff.
      All the best, Traude! Have a fantastic week! ❤️😘

      Delete
  4. Mie mi se pare cât se poate de terminată lucrarea, dar dacă ai vrea sa adaugi ceva ce zici de o caracatița pe colțul ramei?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Am stat la indoiala daca sa pun o caracatita, insa era din spuma, adica cam grosuta si cam marisoara. Insa oricum daca voi continua capacul, as putea-o lipi pe el. Multumesc pentru idee! ❤️😘

      Delete
  5. Ce idee frumoasă ai avut! Ce priveliște frumoasă se vede pe fereastra ta către adâncuri! Felicitări! O lucrare reușită, ca de obicei. Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Mi-a placut si mie sa valorific cutiuta in felul acesta. Iubesc marinele chiar daca aceasta e cam simplista.
      Pupici si o zi frumoasa!❤️😘

      Delete