Wednesday, July 24, 2024

July Challenge on Beccy's site &
TC2024 - (25) Iulie -
A special space for an icecream

This project is my entry for the next challenges:

'July Challenge' on Beccy's place;

Transformari creative 2024 - Iulie, pe blogul lui Niko, materia prima fiind : polistirenul.
Tema 3 este despre inghetata (icecream using polystyrene).




This project is based on Beccy's creation, 'Icecream cone'.




I covered a white cardboard, stock size, with a napkin with a floral pattern,
using the dedicated technique. The image is printed, shaped as a triangle
and bonded. I added on the background, some tattoos butterflies and a rose.
In the area of the cone it is some polystyrene, shaped accordingly.
The colors used are markers, watercolors, gold acrylic and gold crayon.


Pe un carton alb am lipit un servetel cu flori in tehnica
specifica. Imaginea am tiparit-o si format-o intr-o geometrie
triunghiulara. Dupa lipirea ei, am adaugat si cateva tatuaje
sub forma de fluturi si trandafir. In zona conului am folosit
polistiren. Am colorat cu markere, acrilic auriu, acuarele
si creion auriu.


This is my icecream for a hot Summer!  😊




6 comments:

  1. Great colours Suzana, perfect for delicious ice cream! I like how you added all that texture too, it looks fabulous.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Beccy! The tattoos are quit interesting to add on cards, even there were not spectacular as contrast on the napkin... I'm glad you liked the transformation of your creation.
      Cheers and a fine week!❤️😘

      Delete
  2. E o felicitare foarte vesela, foarte dulce! 😍😊 Din nou ai reușit ceva inedit. Felicitări și spor in continuare! Și inspirație, îți doresc chiar daca nu pare că duci lipsa. 😊
    Zi minunata sa ai, Suzana draga! 💗😘 Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma intreb cum ar fi fost daca servetelul nu mi s-ar fi rupt la lipire. Se vede in poza din mozaic. Asa ca am pus inghetata mai in stanga. Si mi-am adus aminte de tatuaje. Am ratat vreo doi fluturasi ca uitasem cum se transfera. Insa una peste alta am inclus si polistirenul. Groaznic se taie. Nu stiu ce solutii ar fi bune. Trebuie sa caut.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Cât este de veselă, îți vine să o mănânci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-era grozav de pofta de inghetata. Poate de aceea arata asa! Sa-mi spui daca ti-a placut combinatia de fistic cu zmeurica...
      ❤️😘

      Delete