Wednesday, July 10, 2024

TC2024 (23) - Iunie
Felicitare - semn de carte

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna iunie  se lucreaza cu 'plastic'. Prima tema (intarziata) este: 
'Felicitare'.


Felicitarea mea este de fapt un semn de carte.  Pentru ca am inteles ca acel
carton spuma nu se incadreaza in categoria plastice, m-am repliat si am utilizat
poza unui mic tablou oferit unor prieteni. Am lipit-o pe un carton dedicat
semnelor de carte si am adaugat la firul de prindere un mic trifoi, creat din
acel plastic ale carui dimensiuni se micsoreaza la cald.




Semnul a fost simplu de realizat.  Tabloul insa a fost ceva mai complicat:
Baza este carton spuma in care am incastrat un calut de mare, pe care l-am pictat.
Fusese alb la origine. Pe fondul auriu am lipit diverse bucatele de materiale si
stickere in tema marina.



TC2024 (22)

@@@@@@@@@ Ceva simpatic!






8 comments:

  1. Frumoasa foc, felicitarea ta semn de carte! 😍 Ca tablou, în special, imi place tare mult 😊
    Pare că te desprinzi mă greu de zona marii. 😊
    Zi frumoasa îți doresc, Suzana draga! 💗 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niciodata nu ma desprind de zona marii... Este o imposibilitate... tehnica, indiferent daca ajung pe acolo sau nu!😊 Mi-a placut sa lucrez micul tablou si imi pare bine ca mi-a ramas semnul de carte de pe urma lui.
      Multumesc, Diana draga! Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. UIte că ai reușit să integrezi si plastic în felicitarea semn de carte. Frumos rezultata. Din nou, apreciez abilitatea ta de a folosi imaginile unor alte proiecte în a realiza ceva nou. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideea am folosit-o pentru prima data, la Beccy! Cred ca acolo a fost pepiniera multor idei ulterioare. Totusi inca nu stiu ce material este in acea spuma. Trebuie sa caut. Acum am descoperit plasticul care se micsoreaza si care e chiar fascinant. Am constatat ca merge si cu tunul pentru embosare. Ca e prea cald pentru cuptor...
      Multumesc, Niko! ❤️😘

      Delete
  3. Arată bine şi ca semn de carte chiar e tare potrivit! Bravo, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa! O adevarata placere sa citesc o carte cu un astfel de semn...
      Multumesc, draga Potecuta! Zile frumoase!❤️😘

      Delete
  4. Semnele de carte sunt întotdeauna binevenite pentru iubitorii de lecturi.
    Dragă Suzana, nu te supăra, dar n-am reușit în niciun chip să dau de tabelul acela. Voiam să pun linkul la mine în articol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Problema ai rezolvat-o! Citatele raman dincolo. Aici este un spatiu de lucru.
      Zile frumoase, draga Zina! ❤️😘

      Delete