Thursday, August 22, 2024

TC2024 (30) - August
Tablou cu mostre de culori

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna august  se lucreaza cu 'dopuri si capace'. Prima tema  este: 
'Felicitare'.



Aveam o punguta cu mostre de culori, din acelea mai fluide, facute pe bucati
de pluta, obtinute prin taierea unor dopuri. Ma hotarasem sa utilizez o astfel de
baza, de curiozitate, sa vad cum se absoarbe  culoarea si cum se modifica
nuantele. Trei dintre ele sunt mai elaborate, suprapunand mai multe culori.
Imi propusesem sa le pun astfel incat sa le vad pe toate. Pe un carton gofrat,
vopsit in auriu, le-am lipit cat mai compact. Cartonul a fost
dimensionat pentru  rama argintie.



Printre bucati am mai turnat culoare alba si picuri de mov, ce s-au cam intins.
Am mai imbunatatit estetica cu patru zone pe care am pus sclipici fixat pe
banda dublu adeziva.

Acum pot sa vad din prima toate culorile. Ceea ce e de bine!😊



TC2024 (29)



6 comments:

  1. E și frumos și interesant ce ai meșterit! E un joc al formelor și culorilor! Nu mi-a dat prin minte că aș putea vopsit petalele din dop de pluta pe care le-am făcut. 😃
    Felicitări! 💐
    Zi frumoasa îți doresc, Suzana draga! 😘💗 Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca subiectul mai trebuie studiat putin. Culoarea plutei altereaza un strop nuantele, insa nu prea mult. Imi displacea cum le tineam intr-o punguta si nu le puteam vedea din prima. A fost asa, o mica nebuneala...😃
      Weekend placut, Diana draga! Am cam multe administrative si nu prea ma agit, dar imi revin eu...
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Foarte dragut! Tabloul tău mi-a amintit de picturile lui Klimt, de stilul său caracterizat de o combinație între figuri realiste și elemente decorative, inspirate de mozaicuri, artă bizantină și simbolism. Este unul dintre pictorii mei preferati!
    Felicitări! Zi frumoasă să ai, dragă Suzana!Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma atrag mozaicurile foarte mult, chiar si simplificate, asa, ca aici. Si mie imi place Klimt, chiar daca in ultima vreme vad tot felul cesti, tavi si farfurii cu imagini din el. Parca este singura sursa de inspiratie pe astfel de obiecte.
      Multumesc, Mihaela! Pupici si weekend placut!❤️😘

      Delete
  3. ahhhh ce tare!! imi place mult proiectul tau. imi plac in general genul acesta de proiecte, dar al tau in mod special, prin unicitatea lui. Ce interesant se vad culorile pe mediul acesta.
    Super fain a iesit :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi s-a parut mai interesant asa, sa le am in fata ochilor pe
      toate, decat intr-o punga. Oricum, as spune ca nu s-a alterat prea mult culoare originara, ceea ce m-a surprins un pic.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete