Friday, November 27, 2020

Beccy's Challenge - Day 27-
Letter X - 'X brick' for a Christmas tree

 

 Day 27 on Beccy's November Challenge:

A special Christmas bookmark






Semnul de carte este confectionat dintr-o baza peste care am lipit
o bucata perforata si cusuta folosind semnul 'x'; baza este stampilata
cu o stampila din silicon; am adaugat sclipici, stickere si elemente
lipite;inclusiv o banda sclipicioasa la baza; culorile sunt din tusiere
(mov si auriu inchis) si sclipiciul e albastru;



I add... enjoy reading!

                               I was curious:



Day 26





8 comments:

  1. Foarte frumos semn de carte! De la brăduțul cu globuri, la vârful lui sclipitor, până la baza sclipicioasa fulg de nea. Îmi place foarte mult!
    Mulțumesc, Suzana! 😘❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai facut semne de carte. Am avut un carnetel cu acele cartoane. Mai am cateva. A iesit chiar simpatic!
      Multumesc si eu. Trebuie sa ma hotarasc pentru final.Inca e ceata!
      Multumesc, draga Ina! Pupici si weekend placut!😘❤️

      Delete
  2. E minunaaat! Imi place si pentru ca e sclipicios! Fulgul e super elegant!
    Moaaama! Suzana draga, asa cum scrii: "am folosit pac-pac-pac" pare atat de simplu!
    Felicitari!
    Seara minunata iti doresc! ❤️ Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noroc ca am descoperit coala cu fulgii astia metalici. Uitasem complet de ea! Arata mult mai interesant decat ceilalti!
      Singurul lucru complicat a fost cusutul. Mereu mi se incurca ata! :) Atrag magnetic nodurile...
      Noapte buna si weekend placut, Diana draga! Am facut si Y-ul!
      Am cateva ore in avans... Pupici! 😘❤️

      Delete
  3. Such a clever interpretation for "X" Suzana, well done! I didn't think of cross stitch, but it's perfect. The large star you added at the top of the tree is beautiful. Fabulous.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. A complicated subject was this letter. The paper with punched dots was my salvage...! Thank you, Beccy! The metallic stickers have another look and I liked this.
      Cheers,
      Suzana

      Delete
  4. Oh wow Suzana what a great idea for X. I had never even thought that cross-stitch is just a whole heap of X shapes! I like the pretty background and the snowflake you added at the top of the tree.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Theoretical, we can use every letter to construct a tree, even it's unusual to do this... I needed a new bookmark, so I did one!
      Thank you, Suze! Have a nice weekend!

      Delete